مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمان:

کارگاه تولیدی پوشاک در سیرجان ۳۰فرصت جدید شغلی ایجاد کرد

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمان گفت: به همت این نهاد و در راستای اشتغال پایدار و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار سیرجانی کارگاه تولیدی پوشاک در این شهرستان با ایجاد ۳۰ شغل راه اندازی شد.

کارگاه تولیدی پوشاک در سیرجان ۳۰فرصت جدید شغلی ایجاد کرد

یحی صادقی بمناسبت ایام الله دهه فجر در مراسم افتتاح این کارگاه تولیدی که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد اشتغال و توانمندسازی مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم این نهاد دانست و گفت: مددجویان کمیته امداد از استعدادها و توانمندی‌های بالایی برخوردارند که ضرورت دارد این توانمندی‌ها شناسایی و پرورانده شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد قدم‌های مؤثری در جهت اشتغال و توانمندسازی مددجویان برداشته ، افزود: طی ۱۰ ماهه امسال هفتهزار و ۵۰۰ شغل توسط کمیته امداد استان کرمان ایجادشده که بالاتر از سقف تعهد این نهاد در کارگروه اشتغال استان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به ارائه بسته‌های تشویقی توسط این نهاد به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد و فرزندان آن‌ها را به کار بگیرند علاوه بر دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی در ازای به‌کارگیری هر فرزند مددجو از پرداخت بیمه سهم کارفرما نیز به مدت ۲ سال معاف خواهند شد.

وی در ادامه بیان کرد: این کارگاه تولیدی پوشاک در قالب تسهیلات کارفرمایی با ظرفیت اشتغال ۲۰۰ نفر در محل اداره کمیته امداد شهرستان سیرجان راه‌اندازی شد که در فاز نخست راه‌اندازی این کارگاه تولیدی زمینه اشتغال ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان فراهم شد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها