۱۰۰۰ کلاس درس طی امسال در کرمان به بهره برداری می رسد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تا پایان سال جاری از یک هزار کلاس درس بهره برداری خواهد شد.

۱۰۰۰ کلاس درس طی امسال در کرمان به بهره برداری می رسد

احمد اسکندری نسب نفر در آئین خشت گذاری مجتمع ۲۴ کلاسهای خیرساز پویش «کرمان دانا» در روستای حاجی آباد از توابع شهر کرمان بیان داشت: کلنگ احداث مجتمع ۲۴ کلاسه با زیربنای ۳ هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع در روستای حاجی‌آباد به زمین زده شد.

وی افزود: این مجتمع ۲۴ کلاس به همت ورثه شادروان حاج علی علی احمدی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر طبق تفاهم نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی برعهده گرفته شده که از این تعداد تا به حال عملیات احداث ۴۲۰ کلاس درس آغاز شده است.

اسکندری‌نسب تصریح کرد: در ۶ ماه اخیر شاهد عملیات ساخت و کلنگ زنی ۳۹ مدرسه در قالب ۲۸۷ کلاس درس در استان بوده‌ایم که به همت خیرین و با محوریت اتاق بازرگانی کرمان عملیات احداث روزانه دو کلاس درس در استان آغاز شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری از یک هزار کلاس درس بهره برداری خواهد شد که با افتتاح این کلاس‌ها سرانه میانگین فضای آموزشی استان به میانگین کشوری می‌رسد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم تفاهمنامه سه جانبه ساخت این مجتمع خیر ساز بین آموزش و پرورش نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی کرمان امضا شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها