امیرعبدالهیان: در دیدار با پوتین، کم‌کاری وزارت خارجه مطرح نیست

معاون بین الملل مجلس با بیان اینکه درباره عدم دیدار با پوتین، بحثی مبنی بر کم کاری وزارت خارجه مطرح نیست، گفت: پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.

امیرعبدالهیان: در دیدار با پوتین، کم‌کاری وزارت خارجه مطرح نیست

حسین امیر عبداللهیان درمورد برخی بحث‌ها پیرامون سفر اخیر قالیباف به روسیه تأکید کرد: درباره عدم برگزاری دیدار رئیس مجلس با رئیس جمهور روسیه، قبلاً هم به صورت شفاف ذکر شده بود که پروتکل‌های بهداشتی مانع این دیدار شد.

وی افزود: همانطور که قبلا نیز بار‌ها ذکر شده است، این سفر به دعوت آقای والودین رئیس مجلس دومای روسیه انجام شد و نشست‌های لازم با همتا‌های رئیس مجلس در سطحی بالا برگزار شد.

بیشتر بخوانید : مجلس لغو دیدار قالیباف با پوتین را گردن وزارت خارجه انداخت

امیرعبدالهیان درباره برخی اظهارنظر‌ها درباره کم کاری وزارت خارجه در این باره تاکید کرد: چنین بحثی مطرح نیست و اگر افرادی چنین چیزی مطرح کرده‌اند، یا اشرافی به موضوع نداشته اند یا شاید منظور دیگری داشتند.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • جمعه
    0

    آقای عبداللهیان، شما طی چند ماه مجلس یازدهم؛گویا۹ نوبت با سفیر روسیه تماس و دیدار داشته ای .چگونه نتوانستی یک دیدار را برنامه ریزی کنی؟ چگونه رئیس جمهوریهای آذربایجان و ارمنستان با پوتین دیدار کردند اما قالی باف نتوانست؟ آقای محترم آبروی این مجلس را بردید.درضمن روسیه بفکر منافع خودش هست با مردم ایران همان کاری را خواهد کرد که با ارمنستان کرد.

  • دولت
    0

    با ید دشمن یا کسی باشد که نا کامی های خودمان را به گردن ان بی ندازیم .والا روسیه قابل اطمینان نیست

  • سید
    0

    پس این فرهنگی بی فرهنگ با رای سه درصدی چه می گفت.

  • نشناس
    0

    مجلسی که جای فکر به معیشت مردم داشته باشد که مهم ترین آن تصویب بودجه وشفافیت آن و عدم قانون گریزی آن و 100 ها مشکل دیگر مجوز تردد خط ویژه برایش اهمیت داشته باشد یعنی یک مشت آدم کمبود دار آمدن سر کار که عقده‌های دوران جوانی خود و خرج تبلیغات خود را درآورند این مجلس مجلس شاسی بلند است و سیلی زن نه انقلابی رئیسشون هم کنفت شده به عالم و آدم گیر می‌خواهند بدهند و گرنه قرار بود نامه ببری که بردی و الان دست آقای پوتین است

  • رضا
    0

    قابل توجه آقای فرهنگی

  • کسرا
    0

    چرا مشاوران اقای قالیباف این مسئله رو گردن نمیگین و خود ایشون فواره تا جای خیز دارد بعد می‌آید پایین متاسفانه ایشون خود را یکی از مقامات ارشد جهانی پنداشته و در این مسئله کسی که شما رو دعوت کرده بود با شما ملاقات کرد چرا داری خود را به در و دیوار میزنی فکر کردی روسیه هم مثل ایران هست که لوله کنی بری جلو

  • ذوالقرنین
    0

    مملکت رو کمونیستی اعلام کنید خودتون رو راحت شما از اسلام ویرانه ای در ایران درست کردید لااقل جوانمرد باشید با دین بازی نکنید مزدور ومستعمره روس بودن افتخار نیست رهبر

  • آریایی
    0

    ارباب رعیت را نپذیرفته ؛ این دیگه ناراحتی نداره !!!!!!!!

  • شهرام
    0

    میشه بیشتر از این آبروی خودتون رو نبرید ؟

  • ممد
    0

    بچه که بودیم همیشه بزرگترها یکی از بیشترین هشدارهایی که بما میدادند این بود که جلوی پایت (در محاوره پات گفته می شد) رو نگاه کن. و هر موقع اتفاقی پیش می‌آمد و زمین می‌خوردیم اولین حرفی که می‌زدند این بود که: مگه کوری، چرا جلوی پات رو ندیدی؟. حالا میخواستم به بعضی بزرگان که البته دوست دارن به مقامات بالاتر برسند همین توصیه را بکنم که : جلوی پات رو نگاه کن، مگه کوری؟ آقایی که به سفر مسکو می‌رود اولا بایستی سطح خودش را بداند(یعنی جلوی پاشو ببینه) . درست است که سردار سلیمانی با پوتین دیدار کرد ولی قرار نیست هر کسی خود را سردار سلیمانی بپندارد. ثانیا، اگر قرار جور نشد نبایستی همه را مقصر دانست. از حضرت علی (ع) نقل قول است که می‌فرماید در کاری که در آن مشورت نیست، خیری هم نیست. شما میخواهید بدون مشورت و در نظر گرفتن شرایط به هدفی که دوست دارید برسید. در صورتیکه موقعیت ها در حال تغییر است. نه شما سلیمانی هستید نه شرایط، شرایط آن دوره است. این را بایستی بفهمید. ضمن اینکه فکر کرده اید که شما، هم مجلس هستید هم وزارت امور خارجه؟ این نمیشود که خود را عضوی از سیستم بدانید ولی سیستم را قبول نداشته باشید. مسلما اگر با وزارت خارجه تماس مناسبی داشتید زودتر می فهمیدید که شرایط برای ملاقات مناسب نیست. اینگونه بهتر نبود؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها