وکیل ترامپ از حمله به منزلش و تهدید به مرگ انتقاد کرد

مایکل ون در وین، یکی از وکلای رئیس جمهوری سابق آمریکا در پرونده استیضاح سنا شنبه از حمله به منزلش و دریافت تهدید به مرگ در روزهای اخیر خبر داد.

وکیل ترامپ از حمله به منزلش و تهدید به مرگ انتقاد کرد

به دنبال محاکمه استیضاح دونالد ترامپ که در جریان آن سنا به تبرئه شدن این رئیس جمهوری سابق رای مثبت داد، "ون در وین" از خرابی‌های وارد آمده به منزلش در جریان این فرایند گله کرد.

وکیل سابق دونالد ترامپ گفت: خانه من مورد حمله قرار گرفت. ترجیح دادم درگیر آن نشوم چون ممکن است افراد دیگری هم برای این کار ترغیب شوند. من حدود ۱۰۰ پیام تهدید به مرگ دریافت کردم. من یک فرد سیاسی یا یک مرد جنجالی نیستم.

او ادامه داد: خانه من شب گذشته مورد حمله قرار گرفت؛ شیشه‌ها را شکستند، با اسپری رنگ زدند، همه جا پر از کلمات زشت شد. و مساله این است که شما مرا نمیشناسید اما میدانید که من مردی جنجالی نیستم. من فردی با ذهنیت سیاسی نیستم. من وکیل هستم و از منافع مردم در دادگاه حفاظت میکنم. این کار من است. من عاشق کارم هستم. خیلی متاسف شدم که این نتیجه کارم بود.

براساس گزارش‌ها، معترضان کلماتی مثل "خائن" بر ورودی منزل وکیل ترامپ نوشتند و گروه دیگری هم مقابل دفتر او تجمع کرده و او را "فاشیست" خطاب کردند. یکی از معترضان گفت: وقتی ون در وین دروغ میگوید، شما چه کار میکنید؟ محکومیت. محکومیت.

وکیل ترامپ از حمله به منزلش و تهدید به مرگ انتقاد کرد

"خائن"

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها