دستگیری گنده لات هایی که محمود آباد را به هم ریختند/ ویدئو

فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: عاملان نزاع خیابانی با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شدند.

دستگیری گنده لات هایی که محمود آباد را به هم ریختند/ ویدئو

سرهنگ محمود حسین‌زاده گفت: یک مورد نزاع خیابانی بین دو نفر از شهروندان در محمودآباد در چند شب گذشته اتفاق افتاد و باتوجه به اینکه این عمل در خیابان اصلی و فضای عمومی رخ داد، این صحنه درگیری ناامنی‌هایی ایجاد کرده بود.

او افزود: ماموران در قالب طرح امنیت اجتماعی موفق شدند ضمن دستگیری عاملان درگیری، یکی از آنان را که پس از مجروح کردن دیگری از صحنه جرم گریخت، با پیگیری‌های اطلاعاتی شناسایی و در شهرستان آمل دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم هرگونه موارد مشکوک را سریعا از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

شهرستان محمودآباد یکی از شهرستان‌های استان مازندران است.

منبع: رکنا

68

حجم ویدیو: 9.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    به فرمانده انتظامی مازندران بگویید نرسیده قانون شکنی نکن برادر هر جرمی باید طبق قانون برخورد گردد. با این طرز برخورد معلوم می شود که جنابعالی فردی هستید که قانون برایتان مهم نیست و شخصا حکم می دهید و خودتان عمل می کنید. واقعا عالیه

    نظرات شما -
    • نا
      1

      ایجاد امنیت در جامعه نیازمند پلیس مقتدر می باشد وگرنه سنگ روی سنگ بند نمی آید .

  • ناشناس
    1

    کاملا‌موافقم‌باید‌گردن‌هنجارشکنانو‌قطع‌کرد‌

  • کوروش
    0

    برادر گرامی در زمان حکومت حضرت عدل و عدالت علی علیه السلام هم قاضی حکم میکرد نه حاکم (ریس حکومت)چه برسد به شما که پاسبان شهر هستید بیشتر از این مردم رو رو در روی حکومت قرار ندهید بزارین امنیت و ارامش جامعه حفظ شود و در مقابل هنجار شکنان واقعی قاچاقچیان مواد مخدر اختلاص گران قاطع باشید و به قضات عادل بسپارید نه اینکه خود نقض قانون کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها