مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:

مراکز نیکوکاری در ۳۰ درصد مدارس استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراکز نیکوکاری در ۳۰ درصد مدارس استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

مراکز نیکوکاری در ۳۰ درصد مدارس استان بوشهر راه‌اندازی می‌شود

احمد لطفی در نشست با مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد و آموزش و پرورش همکاری‌های گسترده و نزدیکی را در زمینه‌های مختلف با هم دارند.

وی از برگزاری جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها به عنوان مهمترین برنامه‌های این دو دستگاه یاد کرد و افزود: ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری به دانش آموزان و نسل جوان از مهمترین اهداف اجرای این برنامه‌ها است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری در مدارس استان خاطرنشان کرد: این طرح با شعار هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در ۳۰ درصد مدارسی که شرایط لازم را داشته باشند اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مدارس با محوریت خود دانش آموزان و مدارس مدیریت می‌شود اضافه کرد: کمک به دانش آموزان نیازمند و ترویج و تقویت فرهنگ احسان و انفاق میان دانش و همچنین سازماندهی تشکل‌های مردمی از اهداف مهم این برنامه است.

لطفی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان، مربیان و اولیای دانش آموزان کمک‌های خود را به این مرکز نیکوکاری مدرسه هدیه می‌دهند و سپس از طریق مدیران آن مدرسه، دانش آموزان نیازمند و محروم شناسایی و به آنها در زمینه نیازهای تحصیلی و آموزشی کمک می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شش هزار و ۷۰۰ دانش آموز نیازمند در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند بیان کرد: به دانش آموزانی که نیازمند تبلت و گوشی‌های هوشمند بودند چهار هزار و ۵۰۰ تبلت و گوشی هوشمند اهدا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه و شرایط سخت اقتصادی مانع کمک‌های مردمی نشده است، گفت: مشارکت مردم در کمک به مشکلات نیازمندان نسبت به سال‌های گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها