قوه قضائیه خبر داد

منعی برای ملاقات با بهنام محجوبی از سوی قوه قضاییه ایجاد نشده است/ مادر محکوم ظهر امروز با وی ملاقات داشته است

ادعا‌ها مبنی بر عدم اجازه ملاقات نزدیکان بهنام محجوبی با وی از سوی قوه قضاییه صحت نداشته و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

منعی برای ملاقات با بهنام محجوبی از سوی قوه قضاییه ایجاد نشده است/ مادر محکوم ظهر امروز با وی ملاقات داشته است

در پی ادعا‌های مطرح شده در فضای مجازی، مبنی بر عدم اجازه ملاقات نزدیکان بهنام محجوبی با وی از سوی قوه قضاییه، خبرنگار میزان کسب اطلاع کرد، چنین موضوعی صحت نداشته و منع قضایی برای ملاقات نزدیکان محجوبی با بیمار و اطلاع از وضعیت پزشکی وی وجود ندارد؛ بنابراین گزارش، فردی به نمایندگی از دراویش گنابادی و همچنین مادر بهنام محجوبی، اجازه ملاقات با این زندانی را داشته و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

همچنین مادر بهنام محجوبی، ظهر امروز به ملاقات فرزند خود رفته و علیرغم پروتکل‌های بیمارستانی مبنی بر عدم ملاقات با بیماران در شرایطی که در آی سی یو بستری هستند؛ اما با مساعدت‌های صورت گرفته هم اکنون نیز امکان ملاقات مادر بهنام محجوبی از او فراهم است.

برهمین اساس، ادعای عدم موافقت با ملاقات حضوری، افراد احتمالا بنابر ملاحظات پزشکی بیمارستان بوده و ارتباطی با موافقت یا عدم موافقت قضایی ندارد، چرا که مجوز قضایی برای افرادی که درخواست ملاقات داشته‌اند، صادر شده است.

گفتنی است، بر اساس اطلاعیه اداره کل زندان‌های تهران در مورد این زندانی، وی از ابتدای امسال تاکنون نیز هیچ درخواست ملاقاتی به جز یک مورد نداشته است، در تاریخ ۷ بهمن ۹۹ مادر وی درخواست ملاقات داشته اند که ملاقات هم انجام شده است.

منبع: میزان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • حمید
    0

    امیدوارم زنده باشم و زندون شدن خیلیارو ببینم. الهی امین

  • جمعه
    0

    برای سلامتی همه مریضان دست بسوی خدا دراز میکنم و سلامتی آنان را مسئلت دارم.زندانی اسیر بند و امانتی نزد زندانبان هست. چرا یک زندانی با مسمومیت داروی بستری شود و برای خانواده زندانی دلهره و نگرانی بوجود بیاید.

  • سارا
    0

    اره دقیقن شما راست میگین و مردم کور بودن زجه های یه مادرو ندیدن و دم مرگ پسرش داشت از رو فیلم نامه فیلم بازی میکرد.

  • داود
    0

    یک زندانی جرمی مرتکب شده .و دارد مجازات آن را می کشد .مثل اسیر نباید با او رفتار کرد .مثل ارتش سرخ شوروی

  • ناطور
    0

    بله آقاي سخنگو ،،،،،،منعي از نظر قانون وجود ندارد ،ولي شماها منع كرديد ،قرار نبود بميرند عاشقان ،بعدا قرار شد بميرند

  • 007.7
    0

    از دختر آقای وزیر چه خبر . ؟ خونه ایشون توی لواسون خراب شد یا فقط بالکن طبقه بالا چند تا پتک زدین !!!؟؟ در ضمن اگر راست میگین از دیدار یک ساعته مادر با بهنام فیلم بگیرین . خبر 20.30 بره اینکار رو انجام بدهد و پخش کنه . ایراد داره /! همه ببنین که شماها چقدر انسان دوستین . من که معترفم شماها خیلی خیلی انسان دوستین و زندانهاتون هتله . هتل . لامصب زندان نیست . آدم میره داخل با 50 کیلو اضافه وزن میاد بیرون

  • مردم ایران
    0

    اگر عقلایی فکر شود. ازادی وی صدها برابر برا حکومت سود دارد تا زندان وی و افتادن اتفاقات تلخ

  • یه چیزی بگو که ....
    0

    اولا که یک جوون متولد 66 چرا باید بره آی سی یو ؟ چرا بعد از چند ماه زندونی شدن بره بیمارستان !!!؟؟ دوما یعنی شما نمیتونین به کادر و مدیر بیمارساتن دستور قضایی بدین که مادرش بره ببینش باهاش حرف بزنه !؟/!!! توی خونه مردم میرین کامپیوتر و ... و ماهواره و ... رو برمیدارین میرین . نمیتونین به حراست بیمارستان دستور دیدار و ملاقات مادر بدین !؟؟؟؟

  • عبدالمجیدسجادیان
    0

    چرا با اقلیتها خوب رفتارنمیکنید چرا باید گروه واقلیت های کوچک درتگناه وفشار باشند.دراویش جزی ازملت ایرانند قرارنیست همه بایک آهنگ راه بروند چرا مردم ایران مقابل هم قرارمیدهید آزاده وجانبازهشت جنگ تحمیلی ازبوشهر سجادیان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها