دست پیش مجلس در ماجرای سیلی عنابستانی به یک سرباز

غضنفرآبادی: مستند ندهند، مجلس به موضوع برخورد عنابستانی ورود نمی‌کند؟/ عنابستانی حق شکایت از سرباز نیروی انتظامی را دارد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به موضوع عنابستانی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی‌کنیم.

غضنفرآبادی: مستند ندهند، مجلس به موضوع برخورد عنابستانی ورود نمی‌کند؟/ عنابستانی حق شکایت از سرباز نیروی انتظامی را دارد

موسی غضنفرآبادی در رابطه با اینکه "چرا تاکنون هیئت نظارت به موضوع عنابستانی ورود نکرده است، گفت: عنابستانی حق شکایت از آن سرباز را دارد، نیروی انتظامی موظف است مستندات را برای هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کند. ما برای ورود به این موضوع منتظر ارائه مستندات از سوی نیروهای انتظامی می مانیم.

او ادامه داد: اگر بنا باشد کاری در راستای نظارت بر رفتار نمایندگان انجام دهیم باید مستندات داشته باشیم، چه موضوع دادگاه چه موضوعی که خود دادگاه بخواهد نسبت به ان ورود کند نیاز به مستندات دارد.

غضنفرآبادی گفت: اگر مدارک و مستندات برای ما ارسال نشود به منزله این است که هیچ دلیلی برای برخورد وجود ندارد و فقط در حد حرف است و ما به این موضوع ورود نمی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که نیروی انتظامی مطرح کرده که مستندات لازم را برای مراجع قضایی ارسال کرده است، بیان کرد: قوه قضائیه هم اگر بخواهد به این موضوع ورود کند باید از ما استعلام بگیرد.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    اصلا سرباز صورتشو به دست عن ابستانی نماینده کوبیده و باید مجازات شود خط ویژه هم مسیر معمول نماینده گان است خلافی صورت نگرفته دوربینها هم فیلمشون قدیمیه اعتباری نداره شاهدان هم دروغ میگفتن از اول تا آخر ماجرا همین بود بیخود این رسانه های خارجی سروصدای الکی میکنن

  • لاله
    0

    عنا بستانی هر غلطی خواست بکند پس یعنی حق شهر وندی توایران یعنی کشک

  • رضا
    0

    مدرک از این بیشتر که خودش در یک فیلم عذرخواهی کرد اگر کسی مقصر نباشد مگر مریض است که عذرخواهی کند

  • ناشناس
    0

    لیاقت ما بیشتر از چون شمایی نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    انالله واناالیه راجعون اعوذوابالله من الشیطان الرجیم

  • قمی
    0

    چقدراین باباشبیه مرحوم قاضی منصوری که خودکشی کرد.

  • کاربر ناشناس
    0

    ای شما ککه رفتید به مجلس مردماز شما انتطار سخن حق دارند واز شما که معم هستید انتظار دروغ ندارند

  • مدرکت چیه ؟!
    0

    باید از ما استعلام بگیرد . باید ؟؟ مگه تو کی خستی ؟ کلن همتون با هم . با رییستون که سفر مسخره ای به روسیه داشت و مهرنابانانانه حرف میزنه چی ؟ کلن ارزش دارین !!!؟؟ کجا درس خوندی !؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها