کشف ۳ تن روغن احتکاری از یک منزل مسکونی در علی آبادکتول

فرمانده انتظامی علی آبادکتول از کشف بیش از سه تن روغن احتکاری از یک منزل مسکونی در این شهرستان خبرداد.

کشف ۳ تن روغن احتکاری از یک منزل مسکونی در علی آبادکتول

سرهنگ الیاس تازیکه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: همکاران پلیس نظارت بر اماکن این شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی یک منزل مسکونی که در آن روغن احتکار شده نگهداری می شد، شدند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول، خاطرنشان کرد: این ماموران با همراهی تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و با مجوز قضایی موفق شدند ۵۷۰ حلب پنج کیلویی روغن جامد و ۲۷۰ بطری روغن مایع دو کیلویی که در مجموع شامل سه تن و ۴۲۰ کیلوگرم روغن بود را از این منزل مسکونی کشف کنند.

وی افزود: همکاران ما در پلیس نظارت بر اماکن عمومی اشراف اطلاعاتی داشته و اجازه نخواهند داد افراد از این موقعیت سوء استفاده کنند و در راستای برخورد با محتکران و ارجاع به مراجع ذیصلاح اقدام خواهند کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ۰۰۰
    0

    باتشکر از سبز پوشان زحمت کش اگر همه احاد مردم دست به دست هم کنار ضابتین بکوشیم دست دلال و محتکر و گران فروش و بنگاههای رانت خوار سرامیه داران بی انصاف زمین خواران نوذول خوران قاچقچیان ارز و سکه و فردا فروشان هوچی گران شیادان راقطع وقله قم کنیم گذشته از بی خیالی بعضی دستندرکاران کشوری ایده ال خواهیم داشت ای پاسداران گمنام ای مسئولین بی باک ای قضات مقدر وحدت کنید به تمام حواشی پایان دهید پاینده باد رهبر عالم حضرت ایت الله خامنه ای

  • کاربر ناشناس
    0

    ریشه فسادرابایدجستجو کردوآنراخشکاند،ایکاش شدت عمل و نظارت ومجازات شدیدتری اتخاذشده بوداینچنین بدبخت نمی شدیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها