ظریف: نمایندگان مجلس اگر دوست دارند درباره سفر قالیباف به روسیه سؤال کنند تا توضیح بدهم

وزیر امور خارجه در رابطه با ادعای بازداشت کارمند کنسولگری ایران در استانبول گفت: همانطور که اعلام شد هیچ شخصی از کنسولگری ایران بازداشت نشده است، فقط فردی پاسپورت سیاسی داشته است.

ظریف: نمایندگان مجلس اگر دوست دارند درباره سفر قالیباف به روسیه سؤال کنند تا توضیح بدهم

«محمدجواد ظریف» در رابطه با ادعای بازداشت کارمند کنسولگری ایران در استانبول گفت: همانطور که اعلام شد هیچ شخصی از کنسولگری ایران دستگیر نشده است، فقط فردی که پاسپورت سیاسی داشته دستگیر شده است، مشغول گفت‌وگو با مقامات ترکیه هستیم که موضوع چه بوده که چرا این اتفاق افتاده است و اینکه هرچه سریع تر این موضوع حل و فصل شود.

او در پاسخ به این سوال که در جریان سفر قالیباف به روسیه و ناکامی در ملاقات با پوتین، هیئت رئیسه مجلس اعلام کرده که هماهنگی ها از سوی وزارت خارجه صورت نگرفته است، پاسخ شما به این اظهارنظر چیست، گفت: دوستان در مجلس اگر دوست دارند می توانند در جلسه ای غیر علنی و یا علنی سوال بپرسند تا پاسخ آنها را بدهم.

گفتنی است؛ اخیراً روزنامه دیلی‌صباح ترکیه از بازداشت کارمند کنسولگری ایران در استانبول خبر داده بود. به نوشته روزنامه دیلی‌صباح ترکیه این بازداشت در ارتباط با قتل "مسعود مولوی" بود.

منبع: برنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • مهدی
    0

    این مجلس دیگر شورشو در آوردن چرا خودشونو نخود هر آشی می‌کنند

  • جمعه
    0

    شما در این خصوص توضیحی نداری.اولا،آقای عبداللهیان مشاوره قالی باف باید توضیح بده که گویا ۵ بار با سفیر روسیه دیدار داشته و سفر را برنامه ریزی کرده اما نتوانسته وقت ملاقات با پوتین را برای قالی باف بگیرد.دوما برای قالی باف سفر پربرکتی بود.

  • ایرانی
    0

    بله آقای ظریف مجلس حرف هایی که به ضرر خودشون باشه رو پیگیری نمیکنن فقط دنبال حرف های شش من یه قازن بله برادر...

  • محسن
    0

    به جای اینکه فکر نان شب مردم باشید افتادین دنبال علت ملاقات نکردن پوتین بی عقلها .اقایان نامحترم خداییش حقوق و مزایایی که میگیرین حلاله؟؟

  • دن کیشوت
    0

    ماشالا این ظریف چقدر اهل گفت و گوی غیر علنی اونم از نوع بی نتیجه است.

  • امیر
    0

    دیگه رفته کنفت شد برگشت توضیح نمیخواد مشکل مجلس این هست که باقر جمهور نیمی از 2 میلیون رایش ریخت

  • سید حسین
    0

    آفرین بر جناب دکتر سردار خلبان قالیباف

  • ناشناس
    0

    آقای روحانی اگر آقای قالیباف معاون اولت بود هیچ وقت بین جناح ها درگیری نبود واقعا با این درگیری های سیاسیون کشور دچار مشکل شده و بهترین راه حل اینه با همدیگه کار کنین تا سنگ اندازی سمت هم ، از این درگیری های داخلی هم آمریکا و هم روسیه و چین سود میبرن و باید مسئولین کاری کنن هیچ کشوری جرات باج خواهی نکنه و شعار فقط برای ایران کار کنیم مد نظرتون باشه و اولویت فقط ایران و مردم ایران بزارید اونوقت ببینید چه قدرتی پشتتون هست. به امید اون روز

  • م.ر
    0

    آقای جمعه میشه برکت سفر آقای انتخاباتی رو بگین ماهم بدونیم حداقل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها