دعوت تاجر انگلیسی برای کشتار جمعی حیوانات

دعوت تاجر انگلیسی از مشتریانش برای شلیک و شکار حیوانات در معرض خطر انقراض در آفریقا به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

دعوت تاجر انگلیسی برای کشتار جمعی حیوانات

فراخوان تاجر انگلیسی به مشتریانش برای حضور در آفریقا و شکار حیوانات در معرض خطر انقراض خبرساز شد. «کارل نایت» ۴۶ ساله اهل «اپسوم» انگلیس با ارسال یک ایمیل به ۳ هزار مشتری خود در سراسر جهان از آن‌ها برای شلیک حیوانات در پارک محفاظت شده حیوانات در ژوهانسبورگ دعوت کرده بود.

نایت که دو منطقه کمکی حفاظت از حیوانات در معرض خطر انقراض در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و همچنین کشور زیمباوه برپا کرده در این ایمیل مشتریانش را ترغیب کرده بود که با حضور در این پارک می‌توانند به حیواناتی مانند فیل و اسب‌های آبی شلیک کنند.

با کشتار حیوانات در معرض انقراض تفریح کنید!

در این ایمیل که به دست Sunday People رسید آمده است: «فیل‌ها و بوفالو‌های بزرگ به علاوه اسب‌های آبی و کروکودیل فراوان هستند. به دلیل محدودیت‌های کرونا این مناطق به خوبی حفاظت شده اند که جنب و جوش حیوانات در این مناطق فوق العاده دیدنی است.

با کشتار حیوانات در معرض انقراض تفریح کنید!

این ایمیل همچنین حاوی تصاویری بود که شکارچیانی را که با افتخار اقدام به کشتن این حیوانات کرده بودند. این تاجر انگلیسی در حالی مدعی ازدیاد نسل حیوانات به دلیل شیوع کرونا شد که تخمین زده می‌شود که تنها ۴۱۵ هزار فیل آفریقای جنوبی در طبیعت وجود داشته باشند و این گونه در خطر انقراض قرار دارد. همچنین براساس بنیاد حیات وحش جهانی تنها ۲۰ هزار شیر آفریقایی در طبیعت باقی مانده است که طی سه نسل گذشته تعداد آن‌ها بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است.

بنا به گزارش Sunday People مشتریان علاوه بر هزینه شکار برای کشتن هر فیل مبلغ ۱۰ هزار یورو و هر شیر مبلغ ۱۴۵۰۰ یورو می‌بایست پرداخت کنند.

با کشتار حیوانات در معرض انقراض تفریح کنید!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها