کیهان: سلبریتی‌ها همراه با سرمای آمریکا یخ زدند!

روزنامه کیهان به عدم پوشش اخبار قطع برق و آب و مرگ ده‌ها آمریکایی در تگزاس به دلیل سرما، توسط سلبریتی‌ها واکنش نشان داد.

کیهان: سلبریتی‌ها همراه با سرمای آمریکا یخ زدند!

برخی سلبریتی‌ها که معمولاً با بزرگنمایی معضلات و مشکلات داخلی و تعریف و تمجید از کشورهای غربی و آمریکا در فضای مجازی دست به هیاهو می‌زنند، این‌بار نیز در برابر فجایع آمریکا که ناشی از بی‌تدبیری مسئولان این کشور است، سکوت اختیار کردند تا ثابت کنند تا چه اندازه شیفته و مرعوب مغرب زمین هستند!

کیهان نوشت: برخی سلبریتی‌ها که معمولا با بزرگنمایی معضلات و مشکلات داخلی و تعریف و تمجید از کشورهای غربی و آمریکا در فضای مجازی دست به هیاهو می‌زنند، این‌بار نیز در برابر فجایع آمریکا که ناشی از بی‌تدبیری مسئولان این کشور است، سکوت اختیار کردند تا ثابت کنند تا چه اندازه شیفته و مرعوب مغرب زمین هستند!

قطع برق و آب و مرگ ده‌ها آمریکایی در تگزاس به دلیل سرما، واکنش هیچ‌یک از آنها را موجب نشد و هیچ‌یک از آنان را نگران امنیت و سلامت آدم‌ها نکرد. هیچ یک از آنها دست به مقایسه آمریکا با کشورمان و هیچ کشور دیگری نزد و به بازنشر اخبار مربوط به تگزاس نپرداخت.

گفتنی است؛ پس از بروز فجایع اخیر در آمریکا، برخی کاربران فضای مجازی با انتشار اخبار و عکس‌هایی از وضعیت اسفناک مردم آمریکا، از سلبریتی‌ها پرسیدند اگر همین فجایع و مشکلات در ایران رخ می‌داد؛ سلبریتی‌های وطنی چه مطلب تلخ و یأس‌آوری که نمی‌نوشتند و نمی‌گفتند!

چندین روز پیش بود که همپای رسانه‌های معاند، برخی سلبریتی‌های وطنی، از نخریدن واکسن آمریکایی و انگلیسی گله کردند و نگفتند اگر واکسن‌های هدف نظرشان موثر بوده چرا بزرگ‌ترین قربانیان کرونا همین کشورهای مدعی ساخت بهترین واکسن کرونا هستند و چرا با وجود تحریم دارویی ایران همین کشورها برای فروش واکسن به ایران مشتاق شده‌اند؟!

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها