اعدام قاتل زن جوان و دختر 11 ساله تهرانی در زندان کرج

قاتل زن برادر و برادرزاده پس از 2 سال در زندان اعدام شد.

اعدام قاتل زن جوان و دختر 11 ساله تهرانی در زندان کرج

شامگاه 8 شهریور سال 96 بود که ماموران کلانتری 152 خانی آباد در جریان قتل مادر و دختر بچه 4 ساله ای در ساختمان 2 و نیم طبقه در نزدیکی پاسگاه نعمت آباد قرار گرفتند و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در خانه با جسد زن 29 ساله و دختر 4 ساله روبرو شدند و در چند قدمی آنها دختر دیگر خانواده که نوشین 11 ساله بود در حالیکه با مرگ دست و پنجه نرم می کرد از ماموران درخواست کمک کرد که خیلی زود تیم های امدادی در محل حاضر شده و دختر نوجوان به بیمارستان منتقل شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس همراه بازپرس پرونده در صحنه جرم حضور پیدا کردند و تحقیقات پلیسی کلید زده شد و ماموران پی بردند عموی خانواده عامل این جنایت هولناک بوده است. تحقیقات در صحنه جرم آغاز شده بود که ماموران اطلاع پیدا کردند قاتل به صحنه جرم بازگشته که در این صحنه ماموران موفق به دستگیری عموی خانواده کردند.

مرد جوان در اعترافاتش به ماموران گفت: از چندی قبل با زن برادرم اختلاف داشتم، به رفتارهای او مشکوک شده بودم و احتمال می دادم که او با مرد غریبه ای در ارتباط است و همین تفکرها باعث شده بود تا تصمیم به قتل زن برادرم بگیرم.

وی افزود: شب حادثه برادرم در محل کارش که در میدان تره بار خوابیده بود، همسر و 2 برادرزاده ام در خانه بودم. از قبل کلید خانه را تهیه کرده بودم و با رفتن به طبقه دوم ساختمان و در حالیکه خواب بودند به بالای سر زن برادرم رفتم و ابتدا با چاقو 2 ضربه به عروس خانواده مان زدم و از او خواستم ساکت باشم اما او شروع به جیغ و فریاد کرد و از دختر نیوشا را صدا زد که نیوشا وارد ا تاق شد.

احمد : نیوشا به اتاق آمد و وقتی چاقو را به بدن زن برادرم زدم، چاقو به گلوی نیوشا خورد و غرق خون روی زمین افتاد که برادرزاده ام در صحنه به قتل رسید و در ادامه نوشین دختربزرگ برادرم از خواب بیدار شد و به سمت من آمد و مرا گرفت تا مانع فرارم شود اما با چاقو ضربه ای به دستش زدم و پا به فرار گذاشتم.

در این مرحله دادگاه صدور حکم قاتل خانوادگی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد که اولیای دم در ابتدا برای مرد جوان درخواست قصاص کردند و در ادامه نوشین پشت تریبون قرار گرفت و گفت: پدرم در محل کارش بود نیمه های شب بود که صدای جیغ مادرم را شنیدم، وقتی چراغ ها را روشن کردم با مرد قد بلندی که کت به تن داشت و یک کلاه گیس روی سرش گذاشته و چهره اش را پوشانده بود پیش روی خودم دیدم که مادرم را به کتک می زد.

وی افزود: به سراغ مرد چاقو به دست رفتم و پاهایش را گرفتم که در این صحنه کلاه گیس و پارچه روی صورتش به زمین افتاد و مشاهده کردم مرد غریبه عمویم است، صدایش زدم تا مادرم را رها کند که عمویم مرا با چاقو زد و بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم دیدم پلیس در خانه مان است و در این مدت بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتم و 40 روز از ماجرا می گذشت که از بیمارستان مرخص شدم و وقتی به خانه مادربزرگم رفتم متوجه شدم مادر و خواهرم به قتل رسیده اند.

دختر نوجوان که شاهد قتل مادرش بود ادامه داد: 3 ماه قبل از این جنایت عمویم با یک زن به خانه ما آمد و مادرم از رابطه پنهانی عمویم با زن غریبه اطلاع پیدا کرده بود و مانع حضور عمویم به خانه مان شد و آنها را از خانه بیرون کرد و عمویم همانجا مادرم را تهدید به قتل کرد و بعد از ماجرا مادرم ماجرای خیانت عمویم را به زن عمویم گفت و مدتی از عمویم خبری نبود تا آنکه او را با چاقو بالای سر مادرم دیدم.

دختر نوجوان گفت: از دادگاه برای قتل مادر و خواهرم درخواست قصاص دارم چون او زندگی ما را خراب کرد و خواهر و مادرم را از من گرفت.

اعدام قاتل زن برادر و برادرزاده

قضات پس از بررسی پرونده و با توجه به درخواست قصاص اولیای دم، حکم قصاص را برای احمد صادر کردند و احمد در صف اعدامی ها قرار گرفت تا اینکه پس از نزدیک به 3 سال از این جنایت خانوادگی، احمد صبح روز چهارشنبه 29 اسفند ماه در زندان پای چوبه دار رفت و حکم اعدام به اجرا در آمد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها