این عادات اشتباه سلامتی شما را نابود می‌کنند

تغذیه سالم و ورزش کردن می‌توانند دو رکن اساسی سلامتی شما باشند، اما گاهی برخی عادات اشتباه، سلامتی افراد را به شدت به خطر می‌اندازند، این عادات می‌توانند تا مدت‌ها اثر مخرب خود را روی سلامتی حفظ کنند.

این عادات اشتباه سلامتی شما را نابود می‌کنند

برای کنترل عادات اشتباه روزمره نیازی به اقدامات عجیب و غریب نیست و کافی است فقط کمی روی سلامتی خود متمرکز شوید:

تلویزیون

تماشای بیش از حد تلویزیون

یک مطالعه از کالج قلب و عروق آمریکا نشان داد که تماشای بیش از حد تلویزیون با افزایش فشار خون و دیابت همراه است، بنابراین سعی کنید هنگام تماشای تلویزیون خوراکی نخورید.

صبحانه

صبحانه نخوردن

آیا وقت خود را به مهمترین وعده غذایی روز اختصاص می‌دهید؟ مطالعات منتشر شده توسط کالج قلب و عروق آمریکا حاکی از آن است که کنار گذاشتن صبحانه می‌تواند با مشکلات قلبی مرتبط باشد. این متخصصان توصیه کردند که افراد بعنوان بخشی از سبک زندگی سالم و متعادل باید صبحانه‌های پرانرژی بخورند.

نشستن

نشستن در تمام طول روز

اگر عادت دارید که پشت یک میز کار کنید، ممکن است سلامتی خود را به خطر بیندازید. نشستن در تمام طول روز یکی از رایج‌ترین عادت‌های بد امروزی است. تحقیقات دانشگاه کالیفرنیا نشان می‌دهد که این عادت می‌تواند با عملکرد ضعیف مغز و همچنین خطر بالای بیماری‌های قلبی و دیابت مرتبط باشد.

وعده غذایی

کنار گذاشتن وعده‌های غذایی

چه بخواهید لاغر شوید و چه به خاطر مشغله بیش از حد باشد، کنار گذاشتن وعده‌های غذایی یکی از بدترین عادات غذایی است که می‌تواند سلامت شما را به خطر انداخته و حتی باعث افزایش وزن در ناحیه شکمی شود.

کم خوابی

کم خوابی

آیا هر شب به اندازه کافی می‌خوابید؟ بر اساس گزارشی از انجمن غدد درون ریز ایالات متحده، از دست دادن هر روز فقط ۳۰ دقیقه خواب ممکن است باعث افزایش وزن و مشکل به هم خوردن تعادل قند خون شود

منبع: انتخاب

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها