امام جمعه رشت: پوشش زن نباید موجب تحریک دیگران شود/ زن نباید لباس مردان را بر تن کند/ لباس شهرت یعنی لباسی که انگشت‌نما باشد، حرام است

امام جمعه رشت با گلایه ‌از کارگردانان و نویسندگان گفت:‌ ‌برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مروج ابتذال ‌شده‌اند.

امام جمعه رشت: پوشش زن نباید موجب تحریک دیگران شود/ زن نباید لباس مردان را بر تن کند/ لباس شهرت یعنی لباسی که انگشت‌نما باشد، حرام است

آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به مسئله رعایت عفت و شرم در پوشش اظهار داشت: پوشش انسان به‌ویژه پوشش زن باید به‌گونه‌ای باشد که بدن را بپوشاند و بدن‌نما و موجب تحریک دیگران نشود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: زن نباید لباس مردان را بر تن کند و مردان نیز نباید لباس زنان را بر تن کنند و اینکه عده‌ای می‌گویند برای ما فرقی نمی‌کند که لباس مرد بپوشیم یا زن، غلط است و این کار نه‌تنها خلاف شرع است بلکه خلاف عقلانیت است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی کارگردانان و نویسندگان فیلم‌های ما هم دقت‌های لازم را در برخی امور ندارند تصریح کرد: "لباس شهرت" از دیدگاه اسلام حرام است؛ لباس شهرت به این معناست که زن و مرد لباسی بپوشند که انگشت‌نما باشد.

وی بیان داشت: "لباس" انسان باید مروج ابتذال نباشد چراکه دشمنان دین می‌خواهند ما از آئین مذهبی و ملی خود دور شویم زیرا می‌دانند ملت‌های اسلامی از اهل‌بیت عصمت و طهارت تبعیت می‌کنند و این امر منجر به ویرانی قدرت‌های سلطه خواهد شد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خاطرنشان کرد: با بیان اینکه قدرت‌های سلطه امروز از ابزارها و شیوه‌های مختلف برای دور شدن ملت‌های اسلامی و شیعی از عمل به آئین ملی و مذهبی استفاده می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مناسبت 15 ماه رجب سالروز وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: آن حضرت از بصیرت لازم در زمان خود برخوردار بود و امروز انسان‌ نیز باید از حضرت زینب(س) الگو گرفته و زینبی زندگی کند و نسبت به زمان و شرایط دنیای پیرامون خود آگاهی داشته باشد.

آیت‌الله فلاحتی به سفر اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران اشاره و بیان کرد: هنوز بسیاری از مسئولان دولتی که در نظام‌های موجود دنیا روی کار می‌آیند تصور می‌کنند آدم‌های سُست عنصری در درون جامعه اسلامی هستند که همواره تن به ذلت می‌دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به درخواست مجلس از دولت برای لغو یا تعلیق پروتکل الحاقی گفت: ساخت سلاح هسته‌ای هدف ایران نیست اما از آژانس بین‌المللی آمدند تا لغو پروتکل‌ها و جلوگیری از بازرسی‌های سرزده سازمان انرژی هسته‌ای را به تأخیر بیندازند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه آمریکایی‌ها به‌ویژه سازمان بین‌المللی انرژی هسته‌ای به دنبال بهانه است و آنها در هیچ دوره‌ای به‌نفع جمهوری اسلامی کار نکردند تصریح کرد: بعد از اِعمال این همه تحریم و طرح و برنامه‌هایی که علیه ما داشتند حال پس از سه ماه می‌خواهند چه کنند؟

وی با اشاره به برخی اظهارات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: او در اظهارات خود گفته که "آژانس به راستی‌آزمایی خود ادامه می‌دهد" و این نشان می‌دهد که از حرکت مقاومت‌آفرین مجلس ایران تاسف می‌خورند و در عین حال به ملت ما توهین می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزود: جمهوری اسلامی دیگر به هیچ یک از سازمان‌های جهانی که در طول این سال‌ها ضربات مهلکی به ما وارد کردند اعتمادی ندارد و ما در سایه اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب دیگر به آنان اجازه حرکات ناموزون نخواهیم داد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از اقلام و کالاها افزایش قیمت چند برابری داشته و چطور می‌توان در چنین شرایطی حرف از حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زد؟

امام جمعه رشت با انتقاد از عملکرد دو وزارت صمت و جهاد کشاورزی و سستی نظارت‌ها تصریح کرد: دولت نیز باید در این حوزه هوشمندانه عمل کند و دقت لازم را به‌کار گیرد؛ کالاهایی مانند روغن، مرغ و تخم‌مرغ چیزی نیست که در کشور بزرگی همچون ایران نتوان آن را مدیریت کرد.

وی با اشاره به پیروزی‌های اخیر یمنی‌ها در استان صنعای این کشور گفت: عربستان در آینده با شکست‌های مفتضحانه‌ای روبه‌رو خواهد شد؛ مردم یمن شهدای بسیاری در راه‌ مقاومت تقدیم کردند و خدا به‌زودی ظلم را از بین می‌برد و شاهدی کشوری مستقل و آزاد در یمن خواهیم بود و این موفقیت‌ها در سایه توجهات خدا و امام زمان(عج) می‌دانیم.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 76
  • مورچه
    0

    حاجی مثبت فک کن .امروری باش .حرف های بهتری هم است مث گرانی بیکاری مسکن ازدواج سخت روغن گوشت مرغ خودرو ازهمه مهمتر استقامت مردان دربرابر هوای نفس شهوانی وتمرین کردن روزانه مردان برای کمتردید زدن و تمرین چشم هاباید درویش کرد . مهیا کردن مسکن برای زوجین ازدواج جوانان باحمایت کامل مخارج خداراشکر پنجمین ثروتمند جهان هستیم

    نظرات شما -
    • مورچه خوار
      0

      واقعا درک شما نیز اندازه مورچه است . این چه ربطی به آن داره ؟ هر چیزی جای خودش . به همه چیز باید در جایگاه خودش اهمیت داد .

    • مورچه
      0

      تو شکمت سیره جیره خوار .ازگرسنه خبرنداری وتونمی تونی موچه خوارباشی توفقط یک جیره خوار شکم گنده کوتوله هستی بی عقل

    • به مورچه خوار
      0

      زیادی مورچه و حقش رو خوردی دیگه نمیتونی بفهمی که فقر عامل فساده... که کفر از فقر و بی عدالتی میاد و.... کم بخور بتونی مردم رو درک کنی!

    • علی
      0

      حقا مورچه هستی کاش یه موجود دیگه بودی مغزت اندازه نخود بود .

    • خطاب به علی
      0

      علی اقا شما که مغزت به بزرگی مغزگاو است چه غلطی کردی چه اتکارداری چه اختراعی کردی چه راهکاری داری چه مغز دیگران را اندازه گیری میکنی کاش تووامثال تو یک درصد شعوروشهامت مورچه را داشتید تمام کامنت هاراخواندم امثال تو دنبال تایید هستیدچند کامنت می گزاریدکه تایید شوید مورچه بایک کامنت ویک نظردرد مردم جامعه رابیان میکند توهم ازمورچه یادبگیر

  • کیان
    0

    در بلال کفر مرد میره مسابقات شنا که به صورت هم زمان هست تماشاچی میشن شهوتی نمی‌شوند مرد مسلمان از رو لباس هم شهوتی می‌شوند روحانیون محترم لطفا زن زشت نگیرید بعدش همش چشمتون به دنبال اینو اون با‌شه حتی تو فیلم و سریال

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      آقا کیان زیاد به خودت فشار نیار ، اولا در اروپا علیرغم آزادی های بیشتر پوششی ، لجام گسیختگی شهوت بیشتره . دلیلش فرانسه که هفته قبل ازدواج با محارم رو قانونی کرد . دوم اینکه ممکنه آنها استانه تحریک جنسی شون بالاتر رفته ، دوربین مخفی هاشون رو ببین ، تا یه کمی پوشش کنار میره اونها هم ....

    • کیان
      0

      امیر خان فردا هم گیر میدین به غریق نجات که چرا رفتی تو دریا زن رو نجات دادی آیا خدای نکرده در آن لحظه شهوتی شدی؟؟ یا جان یک انسان رو نجات دادی و کار انسانی کردی و باید سریع به قول شما مثل تو دوربین مخفی معاینه کنند چه بسا اعدامش کنیم چون مخفیش تحریک شده بوده

    • ت
      0

      در جواب امیر...مردک بیسواد کجا فرانسه ازدواج محارم را رسمی کرد؟؟بدبخت منحرف تو اخبار را هم شهوانی میبینی...تصویب کردند اگر اثبات شود فردی به محارم زیر ۱۸ سال تعرض نماید حتی با رضایت خود شخص مجرم شناخته می شود...بیچاره های منحرف جنسی...

    • اکبر
      0

      آقای ت ازدواج با همجنس که قانونیه ، ازدواج با حیوانات که قانونیه ،

    • علی
      0

      امیر جان باور داشته باش اینجا مشکلات جنسی بیشتره ... من اینو از نزدیک دیدم هم اینجا و هم کشور دیگه... همه ی دوستانی که در دنیای آزاد تر بودن کمتر طمعکار و تحریک میشدن چون اشباه‌ شدن و بقول استاد میگفت شما فکر نکن بری‌ اروپا همه ی خانما منتظرن تا از شما پذیرا باشن ... انسان دنبال نداشته هاش میگرده و اینجا تحریک جنسی یک سیاسته‌ باور کن فقط سوپاپ‌ اطمینانه

    • یه نفر
      0

      جناب کیان دقیقا همینطوره...من سفر خارج از کشور رفتم کنار ساحل همه ولو شده بودن تو آفتاب... دفت کردم حتی یک نفر از مردها به خانمها نگاه نمیکرد و زنها هم به آقایان!... هرکس سرش به خودش بود انگار نه انگار که اطرافشون چی هست!...از یکی از ایرانیان که خیلی سال اونجا بود پرسیدم که برای شما بد نیست این چیزها؟ خیلی راحت گفت: نه من گه خودم دست و پا و ...ندارم که به مال بقیه نگاه کنم!!!

    • الن
      0

      خطاب به امیر ، اولا این قانون این جور که شما می گید نیست لطفا فرا فکنی نکنید ، دوما منظورت از لجام گسیختگی چیه !؟؟! در همین کشور خودمون چقدر رابطه خارج از عرف داریم ، چقدر تجاوز داریم ، چقدر تجاوز به کودک داریم ، نشریات ایران همین چند سال پیش منتشر کردن که 60 درصد دختران تهران تا قبل از دیپلم مورد تجاوز قرار می گیرند حتی از طرف خانواده، گویا شما از لایه های پنهان جامعه خبر نداری ،هر جامعه ای با شاخص های سنجیده میشه و شما بیا با دلیل و مدرک اثبات کن که وجود حجاب در ایران باعث کاهش تعرضات جنسی نسبت به غرب شده !!! سوم شما چرا همش فرانسه رو با خودتون مقایسه میکنید ، چرا کشور مثل چین که خبری از حجاب نیست رو مقایسه نمی کنید!!!! من با نظر شما مخالفتی ندارم ولی مخالف تعصب روی چیزی هستم که باعث بشه حقیقت رو انکار کنی.

  • سمیه
    0

    یک مسلمان خوب میدونه که حجاب از ضروریات دین هست . ایشون هم حرف و نظر اسلام رو گفته ، بحث و نظر جدیدی که نیست . حجاب دستور خداست برای کمال انسانها .

    نظرات شما -
    • خود سمیه
      0

      اندیشمندانی که منفی میزنن لطفا بگن دلیلش رو تا ما هم روشن بشیم با نقطه نظرات شون

    • نشناس
      0

      اگر دستور خداست چرا تمام جانورها با پوشش میایند ما مادرزاد لخت یعنی ما از بره کمتریم که پشم داره و حجابش از بز بیشتره چون اون چیزش پیداست

    • مزدک
      0

      سمیه !! شما با انسانهای لجوج و عنود ،راه بجایی نمیبری

    • یکی از مردم
      0

      جناب خود سمیه!... حجاب رو شما یه طور معنی میکنی خیلی از مسلمانان دیکه یه جور دیگه! به هیچ وجه آیه ای در مورد پوشش مو و سر در قرآن نیومده و فقط روی سینه و عورت اسم برده شده...درضمن بین خیلی از محققین در قرآن که اعتقاد به پوشش مو و سر دارند اختلاف نظر هست که برخی معتقدند آیات مربوطه جزء آیات واجبه هست ولی برخی معتقدند که نیست... تنها پوشش عورت رو همه معتقد به واجب هستند حتی کودکی که معنای عورت رو درک نمیکنه وظیفه پدر و مادر هست که عورت او را بپوشانند... شما هم بهتره هرچیزی رو که میشنوی درموردش تحقیق کنی ببینی مخالف و موافق چی میگن تا از منفیها اینطور تعجب نکنی!!!!

    • الن
      0

      خانم سمیه ، ایات حجاب تا کنون مورد بحث زیادی بوده است و برخی از فقهای قدیم و حتی فقهای جدید حجاب را واجب ندانسته و یا برای ان حدودی تعریف کرده اند به عنون مثال ابن جنید اسکافی که در زمان امام حسن عسگری زنده بودند پوشش سر و گردن را واجب نمی دانستند همچنین اقای ترکاشوند محقق قرآنی اهل قم در سالهای اخیر کتابی با عنوان حجاب شرعی در زمان پیامبر نوشته اند که مجوز چاپ نگرفته ولی در اینترنت موجود است، همچنین اتفاقتی که در غرب افتاده که منتهی به ازادی پوشش شده از یک سری نتایج روانشناسی و جامعه شناسی استخراج شده است و پشتوانه علمی دارد لطفا مطالعه کنید ، اروپا تمام تصمیمات ما در حال حاضر را قبلا تجربه کرده است.در ضمن قران به صراحت میگه در دین اجباری نیست.

    • Man
      0

      اگر حجاب دستور خدا است چرا بشر را لخت آفرید ؟ قرن ها انسان ها فقط با چندتا برگ خودشون را می پوشاندند ، تکلیف اونا چیه ؟ هر کس هر چیزی که خودش دوست داره به خدای خیالی خودش نسبت می ده .

  • ممد
    0

    من خیلی خوشحالم که گیلانی ها حال ما خراسانی ها رو‌ خوب میفهمن. همدردیم!!!

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      من با حجاب موافقم ها ، ولی طرح مسائل و تکرار اینچنینی رو بیشتر باعث ترویج فساد میدونم تا خود بی حجابی!

  • تراباد
    0

    حاج اقا،،،،، دزدي وفساد باعث فقر ميشود ،،ولي فقر از در وارد شود دين از پنجره بيرون ميرود ،،اين حرام وگناه نيست ،،،،،،ولي زني پوشش نداشته باشد حرام است ،،،ان از نداري است كه پوشش ندارد

  • محمود
    0

    فقط فکرتان از همون صبح که چشم باز میکنید حول محور روابط جنسی وزنان می گذرد. خودتان را هرچه سریع تر به یک بیمارستان روانی برسانید. خجالت هم نمی کشید.هر روز شده همین کارتون شرم که ندارید

  • ناشناس
    0

    علم روانشناسی اثبات کرده هر چه بیشتر مردم را از موهبات الهی محروم کنیم و در قفس نگه داریم مردم بیشتر هبجانی و حریص تر می شوند. مانند اینکه به یک آدم تشنه به جای آب به او آب نمک بخورانیم!!! تأمین شرعی نیازهای اساسی جسمی و روحی انسان او را از گزند آسیب های اجتماعی و دست اندازی به اموال و نوامیس دیگران می رهاند.

    نظرات شما -
    • مریم
      0

      این علم روانشناسی که در فرانسه و اروپا چیز دیگه ای رو ثابت کرده ! ازدواج با محارم در فرانسه نشانه چیست ؟ چرا چرند می نویسی ؟؟؟

    • ناشناس
      0

      پاسخ به مریم خانم! اگر متن را به دقت می خواندید و عجله به خرج نمی دادید ملتفت می شدید که عرض کردم استفاده از موهبت های الهی بطور شرعی و نه غیرشرعی و حرام آنطوری که در بلاد کفر رایج است!

    • گل آقا
      0

      مریم خانم چرا از فرانسه؟؟ از حاج طوس خودمون بگو؟؟ ازدواج محسوب میشه یا تجاوز بالغ با نابالغ بهتر هست شما چرند نگید

    • مصطفی
      0

      مریم خانم بحث مردونه بود شما چرا وارد شدی؟

    • مردم
      0

      سلام جناب ناشناس درست می فرمایند.

    • مردم
      0

      سلام.درود جناب ناشناس بسیار درست می فرماید.احسنت به دوراز احساس ومنطقی .

    • علی
      0

      مریم خانم تا ما میگیم های شما میگی هووی‌... ما در یه دنیا بزرگیم و کلی قوانین خوب رو با یه قانون بد تخریب نکنیم... شما لطف بفرما با ذهن بدون غرض برو دنیا بچرخ و بگرد بعد به ما بگو ما کجای کاریم و دنیای جهان اول کجای کارن

  • شهروند
    0

    این موضوع مهم ترین مسئله امروز است ؟!!! گرانی و فساد و عدم مدیریت و . . . را رها کرده برای لباس ملت راهکار میده !!!!!!

    نظرات شما -
    • امیر ورامینی
      0

      شهروند محترم گرانی و فساد و ... نتیجه عملکرد دولتی است که احتمالا خود شما نیز به ان دولت رای داده اید . ایشون امام جمعه است و وظیفه اش ارشاد و راهنمایی و اقامه نماز و ... است . لطفا به حسن خان گله کن و بد و بیراه بگو

    • کبلاقا
      0

      امیر ورامینی مشکل ما اونایی هستند که تا حسن خان میخواست کاری انحام بدهد اونا در مورد مسایل حاشیه ای مردم را سرگرم میکردند مثل این آقای محترم.

    • خطاب به امیر ورامینی
      0

      آقای امیر ورامینی شما یا بچه ساده لوحی هستی یا جیره خوار ، چون ظاهرا عمرت به دوره های قبل ریاست جمهوری نمیرسه /// بجا اینکه حرف هایی که شنیدی رو بدون فکر تکرار کنی ، برو کمی تحقیق کن ، میبینی تورم و فساد و اختلاس توی دوره های قبلی هم بوده /// پس مختص این رییس جمهور نیست و بر میگرده به ... /// بیشتر از این نمیتونم شفاف بگم چون دیگه مدیر سایت تاییدش نمیکنه .

  • رضا
    0

    کاری کنید که چهریه واقعی اسلام را نمایان کنید هیچکس مثل شما نمی تواند مردم را از دین گریزان کند ماشاالا همه چیز در کشور گل و بلبل شده همین یکی مانده....

  • جمعه
    0

    تمام این بی حجابی ها و بدبختی ها زیر سر فرزندان شماها و مسئولین و سیاسیون هست.اول به فرزندان خودتان مشاوره بدهید بعد اگر کارساز بود مردم را ارشاد کنید

  • ناشناس
    0

    شما ها که مدام تحریک میشین و فکرتون از زیر ناف بالاتر نیست بمیرین اینقدرم پول مفت مردم را بالا نکشین و کشور را به گند بکشین حرام نفس کشیدن شماهاست

    نظرات شما -
    • کدیور
      0

      شما که تحریک نمیشید ؟؟

  • علی
    0

    حاج آقا کجایی گذشت 100سال پیش که مردم گوش به این چرت وپرتهای شما میدادند عصر عصر کامپیوتر ماهواره اینترنت هست خارجیها مسلمان نیستن لخت وعریان تو خیابان میان کسی نگاه نمیکنه چون سیرند اشباه شدند تو کشور مایکی مانتو میپوشه یکم چسبان باشه بعضیها اینقدر نگاه میکنند که میخواد چششون دراد درسته ما یک کشور مسلمان هستیم رعایت حجاب خوبه پوشش مردان هم باید مناسب باشه ولی مردم خودشون رعایت میکنند لازم به گفتن شما نیست شما خودتون ازهمه بدترهستید نگاه نکنید

    نظرات شما -
    • حقیر
      0

      داداش حرف مفت نزن همین اروپا که براش هلاکی ،ازدواج با محارم رو قانونی کرده ،ازدواج با همجنس ،ازدواج با سگ و خر و ،،،،،، اینا که چشم و دل سیرند

    • بابای علی
      0

      علی ببند اون دهنت رو و اینقدر اراجیف نگو

  • شهروند۱
    0

    من اصلا متن بالا را نخوندم ،اما خیلی خوبه امام جمعه ها این حرف ها را می زنند ،تا مردم روشن تر شوند ، حاج آقا شما چطور از اختلاس ها ،دزدی بیت المال ،گرانی که کمر مردم شکسته ، نگران نیستی فقط دنبال تحریک .....

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      شهروند عزیز ! معلومه تا حالا حتی یکبار هم که شده نماز جمعه نرفتی ، وگرنه میشنیدی که در خطبه دوم همیشه مسایل روز رو بیان میکنن

    • خطاب به احمد
      0

      ظاهرا مسایل روز ما فقط حجابه !!!

  • رضا
    0

    ازاین هابیش ازاین انتظار نداریم

  • احسان
    0

    خخخخخ.قول بهت میدم خودت شرت پات نیست

  • سلام
    0

    چرا شرایط اینجوری شده اگه راستم بگن کمتر کسی تایید میکنه ؟

    نظرات شما -
    • نا امید
      0

      چون به خاطر منافع شخصی یا مصلحت اندیشی های من درآوردی انقدر دروغ گفتن و مردم رو فریب دادن که دیگه کمتر کسی پیدا میشه که بهشون اعتماد کنه .

  • دبهل
    0

    پندار نیک ،گفتارنیک،کردارنیک.اگر ایرانی باشند می فهمند.جنسشان خرابه چون نیت شون بداست.

  • کیوان
    0

    از بی غیرتی مرد هاست. زنشون با شلوار پاره و تنگ میفرستن تو خیابون تا مردهای دیگه ....

    نظرات شما -
    • علی
      0

      احسنت.مردها بعضی هاشون مثل زنها رفتار میکنن.این خیانت به زنشون هست.مسبب گناه زنها مردای بی غیرتن

    • دل
      0

      شما ها مريض جنسي هستيد كه با اين ديد نگاه مي كنيد.

  • محسن
    0

    فساد زنها عاملش خود مردها هستن.من موندم طرف میبینه زنش لباس جلف پوشیده اگه یکی نگاش کنه غیرتی میشه.حححححح

  • مهشید
    0

    من گرچه با حرفای شما موافقم ولی ما زنها لباس خوب تو بازار پیدا نمیکنیم.همش لباسای زننده هست.شوهرم هم زنهای دیگه رو که میبینه میگه همینجوری لباس بپوش.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خواهرم! اختیار حجاب شما با خود شماست و نه شوهرتان و یا هر شخص دیگر چونکه هر کسی مسؤول اعمال و رفتار خود است و در روز محشر هیچ شخصی را جای شخص دیگر بازخواست و سؤال و جواب نمی کنند. اگر مانتو و شلوار مناسب در بازار پوشاک نیست {که هست} می توانید از چادر مشکی یا چادر ملی بر روی مانتو های چسبناک و جلو باز استفاده کنید.

    • ناشناس
      0

      اینم یه حرفه دیگه. درسته.

    • سمیه
      0

      در پاسخ به ناشناس اول ! این چه منطق مسخره ای است که میگین فقط به خودتون مربوطه ؟؟ حجاب و پوشش یک موضوع اجتماعی است و آثار اجتماعی داره و اتفاقا به همه مربوط میشه . چون اثر داره .

  • سجاد
    0

    امان از دست این پسرا... فقط عاشق زن تیپ خفن با لباس.... حححح غیرت مگه تو رگ دارن؟؟؟؟؟!!!!

  • ناشناس
    0

    مردان اینجور زنا آبروی ما مردان ایرانی رو بردن. باید به احترام ما مردان ، خودشون رعایت کنن.

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      اگر آبروت رو دیگران باید حفظ کنند یعنی خیلی بدخت و بیچاره ای که هیچ عرضه ای از خودت نداری!!!!

  • ناشناس
    0

    حاج اقا قبول حرفت حقه زن ایرانی حرمت داره خواهر و مادر آدن حرمت داره باید هم محجبه باشه از چشم نامحرمان ولی حاح آقا مسئله اصلی و بروز و مشکل فعلی و حاد ما ملت ایران آیا حجابه؟ یه جور میگید انگار ملت همگی کشف حجاب کردن چرا و چرا و چرا توخطبه هات از اختلاسها از دزدی و سیستم ربوی بانکها از وضع اقتصاد از روغن از مرغ از وضع نابسامان و برو کراسی اداری از ۴۰ سال عملکرد مخربتون که ملتو از دین بیزار کردین از اینا بگو از این بگو چرا دنیا رو چهار چنگول گرفتید و اون دنیایی هم هست از اینا توخطبه هات بگو وگرنه همه ما رو ناموسمون غیرت داریم و موافق ۱۰۰٪ حجابیم

    نظرات شما -
    • یه نفر
      0

      در دین و انتخابش باید وجود نداره

  • مراد
    0

    بالاخره این اخوندها طبق کدام ایه قرانی حجاب را توصیه می کنند وایا مردم مالزی ، امارات ، قطر ،ترکیه و بقیه که در انتخاب حجاب ازاد هستند مسلمانند یا نه . ۴۳ سال است آخوندها گناه را فقط در بد حجابی میبیند و حاضر نیستند مسئولیت مشکلات دیگر مملکت که باعث و بانی آنها خودشان هستند را بپذیرند

  • FARID
    0

    ما که با لباس تحریک نمیشیم هر کی تحریک میشه مشقل بگیر جلو صورتش

  • م
    0

    دیگراین خرافات راتمام کنیدبسه گول زدن مردم دوره گذشت نکنه منظورشماازاقازادها (ببخشیدالاغ زاده ها)درلواسان واروپاست؟

  • ناشناس
    0

    چراهمش میفرمایید زنهابایداینجورباشن زنهابایداونجورباشن آیابه این فکرکردین که مشکل اصلی مردان هستند؟

  • علی
    0

    اگه ریا نداری و راست میگی یه فتوی برا دزدی وگرونی بده .

  • همشهری
    0

    نیست زور و اجباری در دین ، نماز زوری خدا قبول نمیکنه - اگه راست میگید جلوی دزدی رو بگیرید جوونا بتونن ازدواج کنن

    نظرات شما -
    • خ
      0

      درودبرشماهمشهری جان خوب اومدی جلوی دزدی های نجومی رابگیرن که اسم دزدی شده اختلاسگری

  • Rasool
    0

    پوچ مغزی و دیگر هیچ...

  • تیرشیش
    0

    واقعا حاج آقا اگه مشکلی داری تعرف نکن، مشاوره رایگان میدیم.

  • غیر قابل نشر
    0

    حاجی فکر زنهای بی حجاب اذیتت میکنه همش توفکرشونی میتونی یه فتوا بدی یکم از سهمیه بهشتتو توهمین دنیا پیش خور کنی اگه نمیتونی تا بهشت صبر کنی

  • نام خدا
    0

    بابا اینا رو ولش کن ببینید چقدر مردها به خاطر زنهای مجرد که کار میکنند باید تو پیک موتوری واسنپ باشند بابا خواهشا شرکتها اگر میخوان زن استخدام کنند اول زنهای سرپرست خانواده بعد مردای سرپرست خانواده و....مرده که نان آور خانواده است والا زنان مجرد دماغ عمل میکنند وگوشی آیفون میخرند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها