فال روزانه یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. رابطه خوبی را اطرافیان ندارید و این رویکرد شما را در سال‌های زندگی‌تان به فرد منزوی تبدیل کرده است. در سالی که با تولدتان آغاز می‌کنید زمان آن فرا می‌رسد که دوری از اجتماع را کنار بگذارید و دامنه روابط خود را با اطرافیان گسترش دهید. با این رویکرد جدید رفقای تازه‌ای پیدا کنید و از هر فرصتی برای حضور در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید. در سال تولدتان ایده‌ای بکر به ذهن شما می‌رسد. این ایده در نگاه اول ناممکن جلوه می‌کند، اما به نفع شماست که آن را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به این ایده جامه عمل بپوشانید. ماه‌های سال تولدتان را با تلاش و پشتکار ادامه دهید تا به مرداد سال آینده برسید. در این ماه کمی از کار فاصله بگیرید و حسابی استراحت کنید. در این بین از تفریح و شادی نیز غافل نشوید و لحظه‌هایی سرشار از خوشی‌ و لذت را در کنار دوستان و آشنایان سپری نمایید. مهر ماه سال آینده یکی از دوستان به کمک شما نیاز پیدا می‌کند، از هیچ کمکی به این فرد دریغ نکنید و مطمئن باشید کمکی که به این دوست می‌کنید را در اولین فرصت جبران خواهد کرد. در دی ماه سال آینده با مشکلی روبرو می‌شوید.جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این مشکل را با سربلندی پشت‌سر خواهید گذاشت. از طرف دیگر حل این مشکل تجربه‌های شما را افزایش می‌دهد و درس مهمی از حل این مشکل فرا می‌گیرید. سایه همای سعادت در بهمن سال آینده روی سر شما می‌افتد و در این ماه فرصتی پیدا می‌‌کنید تا به یکی از آرزوهای دیرینه‌تان جامه عمل بپوشانید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و دستاورد مهمی به کارنامه موفقیت‌های خود اضافه کنید. سالی که با تولد خود آغاز کرده‌اید را با موفقیت و کامیابی به پایان برسانید تا این سال به سالی درخشان در زندگی شما تبدیل شود.

فروردین

بر هوا و هوس خود غلبه کنید و اجازه ندهید هوسرانی کار شما را به جاهای باریک بکشاند. ممکن است میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان بر سر مشکلات مالی مشاجره‌ای ایجاد شود. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دست‌تان می‌دهد. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. لحن گفتار خود را تغییر دهید و با صحبت‌های خودخواهانه اطرافیان را ناراحت نکنید. در غیر این صورت و آشنایان شما را کنار می‌گذراند و به فرد منزوی تبدیل خواهید شد.

اردیبهشت

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید. تفریح و سرگرمی بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و بیشتر به فکر کار و موفقیت باشید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. در چنین شرایطی بهتر است که از ایشان دوری کنید و اجازه دهید آب‌ها از آسیاب بیفتد و ناراحتی عشق زندگی‌تان برطرف شود. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید.

خرداد

نبود اراده و اعتماد‌به‌نفس شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است. مشکل مالی که با آن روبرو هستید را به کمک اندوخته و پس‌انداز خود حل نمایید. به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از پس‌انداز و صرفه‌جویی می‌گذرد. درک و تفاهم متقابلی میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان وجود ندارد و این وضعیت روز‌به‌روز فاصله میان شما را بیشتر کرده است، قبل از اینکه این شرایط کار شما را به جدایی بکشاند، در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و فکری برای افزایش درک و تفاهم متقابل بردارید. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید. کارهای عقب‌افتاده را انجام دهید در غیراین‌صورت متحمل ضرر هنگفتی خواهید شد.

تیر

در رویارویی با مشکلات از کوره در نروید و صبر پیشه کنید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعی‌تان را گسترش دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز رفتار عجیبی را در پیش خواهد گرفت. برای چنین رفتاری به ایشان سخت نگیرید و مطمئن باشید گذر زمان، رفتار عجیب ایشان را تغییر خواهد داد. سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و فردی که سن‌و‌سالی از وی گذشته وجود دارد، در این مشاجره سن ایشان را در نظر داشته باشید و حرف‌هایی نزنید که بعدا پیشمان شوید.

مرداد

چشم از سلامت خود برندارید و بیشتر از همیشه مواظب وجود نازنین‌تان باشید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می‌شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می‌کند. خبر فرخنده‌ای از جانب یکی از دوستان به دست شما خواهد رسید. به محبوب خوش‌قدوبالایی نرد عشق باخته‌ا‌ید، اما شهامت ندارید تا پا پیش بگذارید و عشق خود را به دلدار عیان سازید. امروز شهامت لازم را پیدا می‌کنید تا راز عشق را با محبوب خود درمیان بگذارید و خودتان را مهمان عشقی سوزان و آتشین کنید. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.

شهریور

روز حساسی را در پیش دارید و بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید. اگر بیشتر از همیشه مواظب دخل ‌و خرجتان نباشید،‌ حساب‌و‌کتاب‌های زندگی شما به هم می‌ریزد و با مشکل مالی مواجه خواهید شد. بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان هیچ‌گونه درک و تفاهمی وجود ندارد، به همین دلیل همیشه بین شما جنگ و دعوا راه می‌افتد و رابطه‌تان به سیاهی گذاشته‌است. امروز زمان مناسبی است که دست همسر یا عشق زندگی‌تان را بگیرید و در کنار هم سعی کنید که درک و تفاهم بیشتری برقرار نمایید. با جر و بحث‌های بی‌فایده، وقت خود را تلف نکنید و به جای دشمن‌تراشی، با محبت و مهربانی به اطرافیان، دامنه دوست‌های خود را گسترش دهید. به رغم اینکه علاقه زیادی به حضور در جمع دارید، امروز احساس تنهایی می‌کنید و ترجیح می‌دهید با خودتان خلوتی داشته باشید.

مهر

اجازه ندهید ورزش نکردن و کم تحرکی سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیندازد. برای افزایش درآمد به فکر سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت باشید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. بر این باور هستید که همسر یا عشق زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌زندگی‌تان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌زندگی‌تان پی ببرید. کارها را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی از روز را برای خودتان کنار بگذارید. اطرافیان امروز با انجام کاری، زمینه شادی و دلخوشی شما را فراهم می‌کنند. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.

آبان

انرژی و نشاط لازم را برای حل مشکلات بدست خواهید آورد. پول خود را برای انجام کاری پس‌انداز کرده‌اید اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود. اهمیت بیشتری برای اعضای کوچک خانواده قائل شوید و راه درست را در زندگی به آنها نشان دهید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید و فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خاطره‌های خوش گذشته را برای شما تداعی خواهد کرد. به خاطر داشته‌ باشید که جلوی ضرر را هر زمان که بگیرید استفاده است و با این رویکرد از امروز به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده با دستاوردهای بیشتری روبرو شوید.

آذر

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز حساسی انتظار شما را می‌کشد و بهتر است از هرگونه معامله و سرمایه‌گذاری برحذر باشید. سفری در پیش دارید، در این سفر به شما خوش نمی‌گذرد اما در طول سفر با افراد مهمی آشنا خواهید شد. همسر یا عشق زندگی‌‌تان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از ایشان خواهش کنید که فکری به حال این رفتار بردارد. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.

دی

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز سودی به دست شما می‌رسد. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با عشق زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید. خانواده برای شما از هر چیز دیگری در این دنیا ارزش بیشتری دارد و همیشه به دنبال فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل هستید، امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت فراهم می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده بنشینید و گل‌ بگویید و گل بشنوید. مشاجره‌ای که با همسر یا عشق زندگی‌تان دارید به صلح و صفا تبدیل خواهد شد. کار مهمی را امروز باید انجام دهید، در انجام این کار کوتاهی نکنید و مطمئن باشید که در آینده فایده‌های زیادی از این کار به شما می‌رسد.

بهمن

اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده روز شما را خراب کند و همیشه در زندگی نیمه‌ پر لیوان را ببینید و راه غم و غصه را ببندید. پولی به دست شما می‌رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود. از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. شادی‌های خود را با اطرافیان به اشتراک بگذارید و به دوستان و آشنایان ثابت نمایید که از هر فرصتی برای محبت به دیگران بهره می‌گیرید. بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید چرا که احتمال سرقت کالاهای شما بسیار است. عشقی بی‌حد‌ومرز را در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان تجربه خواهید کرد.

اسفند

اجازه ندهید کمرتان زیر بار مشکلات خم شود و با انجام کارهای موردعلاقه‌تان، آرامش لازم برای مواجهه با مشکلات را بدست آورید. ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. رفتار ناپسند زیادی دارید، اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت کرده که به‌رغم این رفتار ناپسند، باز هم عاشق شما است و دوست‌تان دارد. برنامه‌های دقیق و حساب‌شده‌ای برای موفقیت ترسیم نمایید. مهمان ناخوانده‌ای در راه منزل شما است و مجبور می‌شوید قسمتی از وقت خود را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان قدیمی لحظه‌های خوشی را تجربه نمایید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها