رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

رسیدگی به پرونده آذرآب با دستور رئیس قوه قضائیه تسریع می‌شود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده آذرآب با دستور رئیس قوه قضاییه تسریع می‌شود از وجود ۲ پرونده حقوقی و کیفری مرتبط با آذرآب خبر داد.

رسیدگی به پرونده آذرآب با دستور رئیس قوه قضائیه تسریع می‌شود

حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت آذراب اظهار داشت: این شرکت 2 پرونده در تهران دارد که با پیگیری‌ها به ریاست قوه قضائیه هم اعلام کردیم و دستور اکید دادند پرونده‌ها به قید فوریت رسیدگی شود.

وی افزود: یک پرونده در محاکم حقوقی تهران است که رأی بدوی به نفع آذراب صادر شده و رأی تجدید نظر آن درحال پیگیری است که قضات عادلانه و بر اساس قوانین رسیدگی می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: دستور ریاست قوه قضائیه این بوده که دادرسی تسریع شود و رسیدگی عادلانه انجام و حقوق کارگران، سهامداران و مدیران شرکت آذراب رعایت شود که به حق و حقوق خود برسند و حقی از آنها ضایع نشود.

موسوی تصریح کرد: یک پرونده کیفری هم مطرح است که به صورت حضوری و تلفنی پیگیری کردیم، اتهاماتی که فرد قبلی دارد متأسفانه در استان‌های مختلف است و پرونده‌ها تجمیع شده که سبب تاخیر در دادرسی شده اما دستور تسریع در دادسرای تهران صادر شده که با قید فوریت رسیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: مشکلات این شرکت هم رو به برطرف شدن است و مشکل با تامین اجتماعی داشتند که پیگیری‌هایی انجام و جلسه‌ای در این زمینه با مدیران بانکی و تأمین اجتماعی تشکیل شد که مرتفع شده و امیدواریم به روزهای اوج خود نزدیک شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها