کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اسدآباد

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد از کشف ۱۸ هزار و ۳۳۴ لیتر روغن موتور احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۱۸ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اسدآباد

رحیم قربانی با اشاره به کشف و ضبط این میزان روغن موتور احتکار شده با تلاش و رصد پلیس آگاهی و بازرسان اداره صمت شهرستان اظهار کرد: پس از تعیین تکلیف و صدور حکم توسط تعزیرات این میزان روغن موتور احتکاری به قیمت تعاونی در بازار توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سه ماه گذشته ۱۷ مورد پرونده احتکاری به ارزش ۱۱۰ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شهرستان اسدآباد داشته ایم، افزود: جو و گندم، سیب زمینی، ذرت، لاستیک، برنج، کودشیمیایی و روغن موتور از جمله موارد پرونده های احتکاری این شهرستان در سه ماه گذشته بوده اند.

قربانی نهاده های دامی شامل سه پرونده در مجموع به میزان ۵۰۰ تن و به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را از بیشترین موارد احتکار شده طی مدت فوق برشمرد و گفت: طی همین مدت بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان با همکاری پلیس آگاهی، اطلاعات سپاه، اداره اطلاعات، تعزیرات حکومتی و اداره صمت انجام شده که از این تعداد بازرسی ها ۵۰ مورد بازرسی ها مربوط به انبارها بوده است.

وی یادآور شد: از ۵۰ مورد بازرسی های انجام شده طی سه ماه گذشته از انبارهای سطح شهرستان ۱۷ پرونده احتکار به ارزش ۱۱۰ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به کشف و ضبط دو مورد احتکار لاستیک طی مدت فوق خاطرنشان کرد: ارزش دو پرونده احتکار لاستیک مجموع چهار میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها