ترامپ: بایدن در معامله با ایران شکست خورد

دونالد ترامپ در حمله به دولت جدید آمریکا گفت: بایدن در معامله با ایران شکست خورد.

ترامپ: بایدن در معامله با ایران شکست خورد

به گزارش خبر فوری ، اسکای نیوز نوشت: رییس‌جمهور سابق آمریکا در نخستین سخنرانی پس از خروج از کاخ سفید گفت: دولت بایدن در معامله با ایران شکست خورده است و به دنبال مذاکره در پرونده هسته‌ای است.

ترامپ در ادامه افزود: بایدن نتوانست از امنیت ایالات متحده محافظت کند. ماه اول ریاست جو بایدن فاجعه‌بارترین ماه برای یک رئیس جمهور در تاریخ معاصر بود. همه ما می‌دانستیم که بایدن بد خواهد بود، اما هیچ یک از ما تصور نمی‌کردیم که اینقدر بد باشد.

وی گفت: دولت فعلی در حال اجرای طرح توزیع واکسن است؛ طرحی که در زمان حضور من در کاخ سفید اجرا شده بود. من قصد تشکیل یک حزب جدید را ندارم و حزب جمهوری‌خواه متحدتر و قدرتمندتر از قبل است. مسیر شگفت‌انگیز ما که ۴ سال پیش آغاز کردیم بی سابقه و موفقیت آمیز بود و پایان نیافته است.

منبع: اقتصاد برتر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • خردمند
    0

    واقعا جای خالیت حس میشه... خاورمیانه دوباره رفت سمت خون و خونریزی...

  • ایرانی
    0

    کپی احمدی نژاد خودمون !!! همه بدن ، من خوبم . !!!

  • sia
    0

    لعنتی کاش تو رئیس جمهور میماندی ، لااقل خیالمون راحت بود نمیتونی تحریم های بین المللی رو برگردونی

  • متفاوت
    0

    ترامپ بایدن راتحریک به برانگیختگی حس ناسیانولیستی میکنه و بایدن داره مثل مارخزنده به ایران انمام حجت میکنه برای یورش شدیدتربعدی ترامپ.این کلا سیاست پشت پرده امریکاست وکاریش هم نمیشه کردوادامه دارد تا به اوج وجنگ.

  • علی
    0

    ترامپ شمابه زباله دان تاریخ پیوسته بایدن خواهد پیوست ایران وایرانی پاییده است.

  • arad
    0

    کل دنیا حقارت آمریکا را در این 3 سال ظلمی که به ملت ایران کردند را دیدند چه ترامپ چه بایدن هیچ غلطی نمیتوانند بکنند

  • کریم احمدی
    0

    برو گمشو مردکه احمق ، قاتل، گاوچرون

  • ناشناس
    0

    در واقع این مردم ایران هستند که چهل و اندی ساله شکست خورده اند وعمر و جوانی شان با این بگو مگوهای مزخرف زرگری به باد فنا رفته! مسئولینی که خود در رفاه و آرامش و فرزندانشون در آمریکا با پولهای باد آورده ی ملت درآسایش هستند! دیگه حالمون از اسم مذاکره، برجام، امریکا، ظریف، دشمن، مقاومت، روغن، مرغ، تخم مرغ و.... به هم می خوره! همه مان شدیم ی مشت آدم کینه توز وعصبی! تورو خدا تورو خدا بس کنید! بخورید از بیت المال ولی دیگه از این شامورتی بازیها و نمایشهای مضحک دست بردارید کاسبان دشمنی با آمریکا!! اصلا مقصر همه چیز آمریکاست هرچی شما بگید، کم کاریهای شما هم به پای آمریکا، قبول! بس کنید دیگه

  • احمد
    0

    خفه شو بروتوسوراخ موشت باترس زندگی کن تا بچهای سپاه خبرمرگتوبیارن

  • مجمدرثضا
    0

    آمریکا به فکردوشیدن وغارت وایجاد ناامنی کشورهای اسلامی است امنیت کشورهای اسلامی برای آمریکا مهم نیست

  • احمدفسا
    0

    دیروز یه نفرپرسید فساکجاس خدمت شما عارضم دوتا فسا داریم یکیش ماله زمانه کورشه هخامنش یه روستای کوچک بود بنام فساکه زمان کورش یه زن یهودی شد زن یکی ازفرمانرواهای اون دوره همه چیزو ریخت به هم منو پنجاه نفرازدوستام اون موقع دنبالمون بودن سربازای داریوش ازفسافرارکردیم رفتیم کوه تا رسیدیم بالا حال نداشتیم دیگه رفتیم توغارخوابمون برد تادوسال پیش بیدارشدیم یه یکماه هم منگ بودیم تاخطشمازبون الان فهمیدیم شددوماه اززمان کورش تاالان ماازیهودکینه داریم یه فسادیگه هم هس که مامیشیم اجداد اونا اون موقع کوروش روستابودالان شده شهر مابچه محل کوروش هستیم حالافهمیدی فساکجاس

  • احمدf
    0

    شماره کارتوبفرسم یه نظرای میدم که ملت خبرنخونن بیان نظرمنوبخونن کارت حسابی میگیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها