«عین الاسد» با ۱۰ راکتِ کاتیوشا هدف قرار گرفت/ مرگ یک پیمانکار بازنشسته و کشته شدن چند نظامی آمریکایی/ ویدئو


13 اسفند 1399 - 10:06
603f6e1cdb6cd_2021-03-03_14-38
منابع عراقی، روز چهارشنبه، ۱۳ اسفند، از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار عراق خبر می‌دهد.

شبکه الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراق، گزارش داد «پایگاه عین الاسد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.»

 این شبکه خبری به نقل از منابع امنیتی عراقی نوشت «۱۰ فروند راکت به نزدیکی محل استقرار نیروهای ائتلاف بین‌المللی در پایگاه عین الاسد اصابت کرده است.»

منابع عراقی می‎گویند «در پی این حمله راکتی، آژیر هشدار در داخل پایگاه عین الاسد به صدا درآمده است.»

شبکه المیادین نیز گزارش داد «پایگاه عین الاسد با ۱۰ فروند راکت هدف قرار گرفته است.»

منابع عراقی می‎گویند تعداد راکت‌های شلیک شده ۱۴ فروند بوده است.

گزارش ها حاکی از آن است که بخش نظامی پایگاه عین الاسد بسته شده و نظامیان آمریکایی از برج های مراقبت خارج شده اند.

یک منبع عراقی می‎گوید یک نفر در جریان حمله به پایگاه عین الاسد بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد در حمله راکتی به پایگاه عین الاسد یک پیمانکار بازنشسته آمریکایی کشته شده است.

آتش سوزی ایجاد شده در پی این حمله راکتی همچنان ادامه دارد و هواپیماهای آمریکایی و بالگردهای اسپانیایی در حال پرواز بر فراز منطقه هستند.

روز دوشنبه نیز منابع عراقی از حمله راکتی به پایگاه عین الاسد در استان الانبار خبر دادند.

صابرین نیوز از کشته شدن چند نظامی آمریکایی در حمله به عین الاسد خبر داد

کانال خبری تلگرامی صابرین نیوز در خبری نوشت که در اثر اصابت موشک ها به پایگاه نظامیان اشغالگر یک افسر به همراه دو سرباز آمریکایی کشته شدند.

به نوشته صابرین نیوز، کشته شدگان با یک فروند هواپیمای متعلق به واحد ۳۸۶ به پایگاه «علی السالم» کویت منتقل و از آنجا راهی فرانکفورت آلمان شدند.

بر اساس گزارش این منبع، شماری از نیروهای آمریکایی بر اثر این حمله زخمی شدند که اشغالگران برای تخلیه آنان از بالگردهای اسپانیایی استفاده کردند.

نیروهای آمریکایی در پی این حمله بخش نظامی پایگاه عین الاسد را بسته اند و نیروهای خود را از برج مراقبت خارج کرده اند.

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق: خسارت‌های شایان ذکری بر جای نگذاشت

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز در بیانیه‌ای در خصوص هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد اعلام کرد:صبح امروز ۱۰ راکت از نوع "گراد" به پایگاه عین الاسد اصابت کرد، اما خسارت‌های شایان ذکری بر جای نگذاشت.

منابع عراقی، روز چهارشنبه، ۱۳ اسفند، از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار عراق خبر می‌دهد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

603f6e1cdb6cd_2021-03-03_14-38
13 اسفند 1399 - 10:06

شبکه الجزیره به نقل از منابع امنیتی عراق، گزارش داد «پایگاه عین الاسد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.»

 این شبکه خبری به نقل از منابع امنیتی عراقی نوشت «۱۰ فروند راکت به نزدیکی محل استقرار نیروهای ائتلاف بین‌المللی در پایگاه عین الاسد اصابت کرده است.»

منابع عراقی می‎گویند «در پی این حمله راکتی، آژیر هشدار در داخل پایگاه عین الاسد به صدا درآمده است.»

شبکه المیادین نیز گزارش داد «پایگاه عین الاسد با ۱۰ فروند راکت هدف قرار گرفته است.»

منابع عراقی می‎گویند تعداد راکت‌های شلیک شده ۱۴ فروند بوده است.

گزارش ها حاکی از آن است که بخش نظامی پایگاه عین الاسد بسته شده و نظامیان آمریکایی از برج های مراقبت خارج شده اند.

یک منبع عراقی می‎گوید یک نفر در جریان حمله به پایگاه عین الاسد بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست داده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد در حمله راکتی به پایگاه عین الاسد یک پیمانکار بازنشسته آمریکایی کشته شده است.

آتش سوزی ایجاد شده در پی این حمله راکتی همچنان ادامه دارد و هواپیماهای آمریکایی و بالگردهای اسپانیایی در حال پرواز بر فراز منطقه هستند.

روز دوشنبه نیز منابع عراقی از حمله راکتی به پایگاه عین الاسد در استان الانبار خبر دادند.

صابرین نیوز از کشته شدن چند نظامی آمریکایی در حمله به عین الاسد خبر داد

کانال خبری تلگرامی صابرین نیوز در خبری نوشت که در اثر اصابت موشک ها به پایگاه نظامیان اشغالگر یک افسر به همراه دو سرباز آمریکایی کشته شدند.

به نوشته صابرین نیوز، کشته شدگان با یک فروند هواپیمای متعلق به واحد ۳۸۶ به پایگاه «علی السالم» کویت منتقل و از آنجا راهی فرانکفورت آلمان شدند.

بر اساس گزارش این منبع، شماری از نیروهای آمریکایی بر اثر این حمله زخمی شدند که اشغالگران برای تخلیه آنان از بالگردهای اسپانیایی استفاده کردند.

نیروهای آمریکایی در پی این حمله بخش نظامی پایگاه عین الاسد را بسته اند و نیروهای خود را از برج مراقبت خارج کرده اند.

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق: خسارت‌های شایان ذکری بر جای نگذاشت

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز در بیانیه‌ای در خصوص هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد اعلام کرد:صبح امروز ۱۰ راکت از نوع "گراد" به پایگاه عین الاسد اصابت کرد، اما خسارت‌های شایان ذکری بر جای نگذاشت.

66

نظرات 64
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حامد 2 1 پاسخ 1399/12/14 -13:15

عراق اززمانی که بوده وهست فقط برای مردم ایران جز دردسر ، چیزی به ارمغان نیاورده....خدایا ما چه کنیم بااین همه کشورهای پیشرفته که این همه سودشان به ما میرسه..عراق.یمن.سوریه.لبنان.افغانستان و‌‌‌چندین کشورهایی که فعلن تاسیس نشدن...خدایا چه کنیم ؟ به خدا ازگشنگی وسوتغذیه داریم اب میریم خودمان‌ .بابا دست بردارید ازسرما.

نعمت 1 1 پاسخ 1399/12/14 -09:26

ناز شصتتون خوب کاری کردید هرکی زده دمش گرم این آمریکایی های کثافت باید گورشون رو از منطقه گم کنند توی خاک خودت یک کشوی از اونور دنیا بیاد بزنتت اگر سکوت کنی خیلی ترسو و بزدلی خرابکاری های داخلی مملکت خصوصا در بخش اقتصاد نشان از همراه شدن جمع کثیری از سرمایه داران داخل کشور با مخالفان است که میخواهند با هدف قراردادن معیشت مردم وایجاد نارضایتی و برای رضایت اربابان خودشون کشور را برای رسیدن به هدفشان دچار بحران نمایند -- متاسفانههههه

سید ابو رسول 0 1 پاسخ 1399/12/14 -08:19

امریکا کثیف وجنایت کار باید هر روز ظربه بخوره ..به جهان ظلم میکنه

ملول 3 0 پاسخ 1399/12/14 -07:01

بهای این کارها را اون بیماری میده که انسولین گیرش نمیاد//اون کارگری میده که بیکار شده//اون جوونی میده که نمیتونه ازدواج کنه//اون پدری که نمیتونه جهاز برا دخترش تهیه کنه// اقا بزن

ناشناس 13 0 پاسخ 1399/12/14 -01:25

فهمیدیم ایران ابرقدرته ولی ابرقدرتی با جیب خالی برای مردمش بجا این کارای تبلیغاتی بیایید اوضاع مردم رو درست کنید که تا کمر خم نشن داخل سطل زباله برا لقمه ای نون یا پول مواد خدا رو شکر ما خیلی قوی هستیم انقدر ک نمی تونیم جلو دلال بازی دارو و روغن و مرغ و شکر و ......رو بگیریم اما در ثانیه میتونیم اسرائیل و آمریکا و ....رو نابود کنیم انشاله عراق و سوریه و فلسطین و ...بشه مال ایران تا شرایط اونا هم مث ما بشه

ناشناس 1399/12/14 -09:28

بابا کدوم ابر قدرت ؟؟؟؟؟ ایران هنوز روی زمین سفت ادرار نکرده ؛ اگه ابر قدرته بیاد با اسراییل و آمریکا مستقیما" وارد جنگ بشه و کار رو یکسره کنه تا نفس راحتی بکشیم !!!!

ناشناس 7 0 پاسخ 1399/12/13 -23:31

این همه تلاش برای تحریم شدن است یا برای رهایی از تحریم !!!!!!!!خدایا خودت ب داد مردم برس

کاوه 8 10 پاسخ 1399/12/13 -20:49

بایدن منفورترین سگ آمریکایی وحتی خیلی بدتر از ترامپ است

مفردی 9 3 پاسخ 1399/12/13 -20:48

مطمئنید سرباز آمریکایی کشته شده ؟ باز هم به دروغ تولید خبر نکنید ،هیچ سرباز آمریکایی کشته نشده فقط یک پیمانکار غیر نظامی کشته شده

جانم حسین 7 7 پاسخ 1399/12/13 -20:35

عزت عالمین میخواهیم نجف ومدینه وکاظمین میخواهیم طواف قبر حسین میخواهیم یا جوادالائمه ادرکنی انشالله به قول سردار دلها با کارت ملی مدینه ومکه عراق هم مثل سابق گذرگاه عاشقان حسین وعلی ابن موسی الرضا میشود رفت وبرگشت وهمه جا ندای لبیک یا حسین رو میشنویم به امید پیروزی حق علیه جبهه باطل

سید ابو رسول 1399/12/14 -08:22

انشاء الله این اتفاق میشه پا کارت ملی ..مکه کربلاء کاظمین .. امریکا واسرائیل نابود شود .

آزاد 1399/12/14 -08:33

ساندیس مفتی هورا

ازادی وطن 5 14 پاسخ 1399/12/13 -20:10

بزنید غارتگران را بایدن این پاسخ موشکهای چندروز پیش بود یکباردیگردست ازپا خطاکنی تمام نیروی های متجاوز امریکایی همراه بااسراییل نابودخواهندشد بفهم احمق اینجا نه سوریه نه عراق نه افقان نه عربستان است اینجا ایران است با۴۰میلیون فدایی اب وخاک وطن فکرنظامیگری رادرمقابل ایران ازکله بی مغزت بیرون کن پیری

ناشناس 1399/12/13 -21:27

همینطوره اما باید صبرکرد تا روحانی دولت را به رییس جمهوربعدی تحویل دهد

ص _ ن 6 16 پاسخ 1399/12/13 -20:00

جنگ بین اسلام وکفر است. جنگ بین حق و باطل است .جنگ بین ظالم ومظلوم است .دنیای اسلام مظلوم واقع شده است.

مورچه 1 2 پاسخ 1399/12/13 -19:30

معماداریم چه معمایی باجایزه نفیس ایا نیروهای امریکایی ازترس فرار میکنند؟ایا قعرمیکنندودیگه برجام بازی نمیکنن ؟ایا مقابله ب مث میکنن؟ یااینکه تحریم هارالغو میکنند؟۵کیلو اجیل ۵عددمرغ۵کیلوگوشت قرمزب برنده خوشانس امشب تعلق میگرد

مورچه 6 3 پاسخ 1399/12/13 -18:20

بازهم خالی بود

خ 1399/12/13 -18:34

پس چی شدموشک نقطه زن این هم خالی بود

ناشناس 1399/12/13 -19:01

خالی یاپرنداره داخل مهم اینکه چندین هزاردلار را دودکردیم

حمید 8 5 پاسخ 1399/12/13 -18:05

چند تا موشک زدن نزدیک پایگاه خورده به سگ وگربه ها‌....وجود میخواست خود پایگاه رو میزدن‌ حالا هم طوری نشده مردم‌ باید تاوانشو پس بدن‌

ایرانی 23 7 پاسخ 1399/12/13 -17:18

این موشک ها دارایی های مردم مظلوم ایران است، سرمایه ی مردم در بورس رو بالا کشیدید تا خرج جنگ طلبی هایتان کنید! وای برشما، مردم در صف مرغ وتخم مرغ هستند خجالت بکشید مسئولان جاه طلب و طماع!

محمد 8 7 پاسخ 1399/12/13 -17:06

به نظرم این کارشون دقیقا کار حساب شده ای باشه ما نباید اشتباه صدام را بگنیم .باید کل خاورمیانه را براشون نا امن کنیم تا برن .وگرنه اینا ماندگار میشن و هر روز همین اش و همین کاسه هست .اونا اگه نترسن ممکنه بهمون ضربه بزنن باید بفهمن ایران دیگه ایران قبلی نیست که خسته ی جنگ و بهران شده ایران تازه داره خودشو مطرح میکنه .دارن زور میگن چرا ما را تحریم کردن که جونمون به لب رسیده یا مرگ یا ازادگی .ما کشورمون را دوست داریم .کسی چپ نگاه کنه چشمشو در میاریم .

سپهر 7 7 پاسخ 1399/12/13 -17:03

آمریکایی ها باید از منطقه بروند

موسویان 6 3 پاسخ 1399/12/13 -16:56

چرت وپرت ننویسید خدا وکیلی ۱۰ کاتیوشا کاری از دستش برنمیاید من خودم درزمان جنگ زیر آتشبار کاتیوشا بیش از ۱۶۰ موشک کاتیوشا بوده ام یک منطقه ایی را فقط شخم میزند . عین الاسد باید توسط حداقل ۱۰ دستگاه که هردستگاه چهل موشک شلیک کند قانع کننده بنظر میرسه البته نه فقط یکبار بلکه ۱۲ ساعت آتشباری کند وخاموش نشود . با ده موشک چی را میخواهید ثابت کنند .

18 15 پاسخ 1399/12/13 -16:18

این بچه بازی ها چیست؟ آقایان اگر واقعاً قدرت دارند مردانه بروند و جلوی آنها صف آرایی کنند و بجنگند. اینکه یواشکی دو تا کاتیوشا پرتاب کنند که نشد مردانگی. درضمن آقایان شروع کننده جنگ هستند و بعدا اگر جنگ بزرگی رخ داد آمریکایی ها را متهم به جنگ طالبی نکنید. آمریکایی ها خیلی مرد هستند با اینکه قدرت دارند خویشتن داری میکنند و جواب کوبنده نمیدهند.

مهدی 1399/12/13 -17:01

نیازی نیست شما دلت برای آمریکا بسوزه باز یه جا آمریکا آبروش رفت شما ها سر و کلتون پیدا شد.

متین 1399/12/13 -17:46

آمریکایی ها مرد هستند؟ اگر مرد بودند ترور نمیکردند

کریم قلی 1399/12/13 -18:00

زکککی

غیر قابل نشر 16 6 پاسخ 1399/12/13 -16:16

قابل توجه اوناییکه میگفتند ترامپ برجام را هوا کرد حالا دیدید تا اوضاع واحوال میخواد کمی سامون بگیره کیا هستند که مانع میشوند فقط فردا دوباره حاشا نکنید

ناشناس 9 8 پاسخ 1399/12/13 -15:53

یا این کار قصد تیرگی روابط ایران و آمریکا دارند یه خرابکاری بیشتر نیست اگر چه رابطه با آمریکا هم جز صرر چیزی نیست

ما 13 23 پاسخ 1399/12/13 -15:13

تبارک الله به رزمندگان اسلام که حافظ خط مشی سلیمانی و برادران سپاه هستند اسم پایگاه رو باید از عین الاسد به مسلخ الضبع (کشتارگاه کفتار )تقییر بدن جایی که کفتار های آمریکایی به فوج فوج درک واصل میشن

محسن 1399/12/13 -17:28

از کجا معلوم که کار رزمندگان اسلام بوده؟زیر پتو داری رجز میخونی یا بلندگو گرفتی و داری تو سطح شهر با وانت اعلام میکنی.در هر صورت مطمئنم که تو و امثال توکاسب شرایط تحریم هستید.

دلیل 6 6 پاسخ 1399/12/13 -15:08

ببینید خداوند آیات و آموزه‌های زیادی در طبیعت قرار داده که الهام بخش اکثر اختراعات و پیشرفت های بشر شده. میخواستم بگم که شما به سگ نگاه کنید وقتی پارس می‌کنه و سمت شما میاد، اگه شما بترسی و فرار کنی دیگه ولکن نیست و حتی پاچه میگیره و زخمی و . . . اما فقط لازم به لحظه شما وایسی، اون هم درجا وایمیسه، حالا اگه شما به نشونه بلند کرد سنگ یا کلوخ بنشینی ، اون چند قدم فرار می کنند اگه شما حتی دست خالی خودتو ببری بالا و به سمتش حرکت بدی ، چنان دمش رو میاره رو کولش و فرار می‌کنه که آدم کیف می‌کنه!!!!!

سپنتا 16 9 پاسخ 1399/12/13 -15:00

چرا همه دنیا با دیپلماسی حرف میزنند و ما با کاتیوشا؟ الان تکلیف دلار چه میشود؟ تکلیف مردم گرسنه چه میشود؟ کشتن سرباز آمریکایی شاید راه حل مناسبی نباشد چون نتیجه اش ریسک با خون مردم ماست ، خداوند خودش حامی مردم ایران زمین باشد.

شهرام.ر 11 4 پاسخ 1399/12/13 -14:51

اینهم مثل سنگ انداختن فلسطینیان به سربازان اسرائیلی میمونه . به صهیونیست ها مشروعیت دفاع از خود رو میده بدون متقبل شدن هیچ صدمه‌ای تازه سود هم براشون داره .هر چی درگیری در خاورمیانه بیشتر باشه آمریکا و اروپا و روسیه و چین راحتتر پول منطقه رو پارو می کنن .کی می‌خواهیم ما مردم خاور میانه با هم متحد بشیم و .... خدا می‌دونه .

سردار دلها 8 6 پاسخ 1399/12/13 -14:48

کجایی اون زمانی که جرج بوش جنگ طلب رییس جمهور آمریکا بود وروزی تو افغانستان وعراق هفت نظامی آمریکایی رو میکشتند یادتون میاد الان انشالله قراره اون روزها برسه وآمریکا دمشو بزاره رو کولش وبرای همیشه بره و اسرائیل بدبخت میمونه

رضا. 1399/12/13 -16:10

این اتفاق نخواهد افتاد بلکه سیر تحولات به سمتی خواهد رفت که شاید جغراقی سیاسی و منطقه ای خاورمیانه عوض شود و این راهبرد غرب است حتی تغییر دولت‌ها هم آن را تغییر نمی‌دهد.

A 7 5 پاسخ 1399/12/13 -14:09

میگفتن پاتریوت مستقر کردن که. تمام قدرت پاتریتشون همین بود.

محمود 19 5 پاسخ 1399/12/13 -14:02

تمام اینها دودش تو چشم مردم میره الان که با چک باید از قصابی گوشت نسیه خرید فردا باید نون هم از نانوائی نسیه گرفت.این وسط ملت گیره یه مشت ادم احمق ونابخرد افتاد زیر پا نابود میشه.افتخار کنید

عماد 1399/12/13 -17:15

دوست عزیز گرونی گوشت چه ارتباطی به این قضیه داره. بیشتر مشکلات اقتصادی کشور ناشی از ساختارهای معیوب و مدیریت ضعیفه‌ . در ضمن ایران و گروهای مقاونت هیچ وقت شروع کننده نبودن و الان هم انتقام حمله ی چند روز پیش به حشد رو گرفتن. ضمنا چشاتو وا کن ببین کی سالهاست در خاورمیانه داره دخالت میکنه. کی به عراق و افغانستان حمله ی نظامی کرد؟مگه همین الان آمریکا بدون اجازه ی دولت قانونی سوریه توی سوریه پایگاه نزده؟ در حالی که ما هر جا رفتیم با دعوت دولت ها بوده. ضمنا مخاطبان ساده اندیشی که نظر گذاشتن که با دیپلماسی مشکلمون رو حل کنیم؛ مگه صنعت هسته ای مون رو اقای ظریف و روحانی نیمه تعطیل نکردن که تحریم کم بشه . نه تنها نشد که بدترم شد و نتیجه ی دیپلماسی رو داریم میبینیم که ۷ سالِ شماها منتظر غربید که بیان مشکل مون رو حل کنن. تا کی شماها قرار انقدر خودزنی کنید و دشمت رو بزک کنید و مارو عامل دشمنی؟

وجدان 1399/12/13 -18:02

بی تدبیری دولت اگر نبود ،،،،،،،

شهروند 19 5 پاسخ 1399/12/13 -14:00

آنهایی که دم از جنگ می زنند و هیچوقت در هیچ جنگی نبوده اند آوارگی زن و بچه ها رو ندیده اند . یه کلاشینکف دستشون گرفتن فکر می کنند ابر قدرت شده اند بدانند ملت ایران جنگ نمی خواد . اگه خیلی جنگجو هستی برو افغانستان با طالبان بجنگ . طاقت 2 روز گرسنگی داری ؟؟؟؟؟ آنهایی که بر طبل جنگ می کوبند دنبال چی هستند ؟؟؟!!!!!!!! دهه 60 ما جنگیدیم نتیجه اش شد این . بازنشسته ها با 70 سال سن تو سرما دنبال حقوق ضایع شده شان هستند . جنگ را سیاستمداران طرح ریزی می کنند فرصت طلبان هیزم می آورند و ضعیفان و زن و بچه ها کشته و آواره و بی خانمان میشن . هیزم آور این معرکه نباشیم .

محمد 17 6 پاسخ 1399/12/13 -13:37

هیچی دیگه فردا دلار میشه 40 تومن و ماها بد بخت تر میشیم

سیامکی 12 4 پاسخ 1399/12/13 -13:11

فردا همین نابغه های ۱۰ درصدی که به اصطلاح نماینده ملت شده اند ودیگرافراطی های مخالف دولت می گویند که دیدی ما گفتیم برجام بی خاصیت است ، دیدی ما گفتیم بایدن همان ترامپ است و.... اما نمی گویند که از روزی که ترامپ رفت انها عزا گرفتند وبا تمام توان شروع به تحریک وسنگ اندازی کردند تا بایدن به برجام بر نگردد وملت همچنان بلاتکلیف وسرگردان وغوطه ور در فقر مطلق بماند ننگتان باد . مردم الان خوب فهمیده اندکه دشمن اصلیشان چه کسانی هستند.

عماد 1399/12/13 -17:26

خوبه فائزه رفسنجانی و زیباکلام از رفتن ترامپ عزا گرفتن. در ضمن بایدن جونتون چرا تحریم زو بر نمیداره . این همه مثل ذلیل ها ی بی عزت منتظر بایدن موندید یک تحریم رو برای حفظ آبروتون بر نداشت. ضمناً این دروغ دولت مرداست که همه مشکلات رو گردن تحریم میندازن که ضعف و معایب خودشون رو گردن نگیرن و شما ساده لوح ها نمیفهمید. بورس و خصوصی سازی های غلط و ده ها میلیارد دلار هدر دادن ارز ۴۲۰۰ پراید ۱۱۰ میلیون و نساختن مسکنم تقصیر تحریمه؟. ساده اید ، ساده

علی نادری 16 4 پاسخ 1399/12/13 -11:32

بایدن خط ترامپ بروند ما هم در خط خودمون هستیم هیچ عجله ای نداریم

شهرام.ر 1399/12/13 -15:24

علی آقا سلام. در مدت چهار سالی که ترامپ رییس جمهور آمریکا بود، چه کسانی بیشتر تحت فشار بودند(ضرر کردن) مردم آمریکا یا مردم ما ؟ بایدن دست‌کم چهار سال رییس جمهور آمریکا میمونه ، تحمل وضعیت کنونی واسه کیا آسون تره مردم آمریکا یا مردم ما ؟ من با نظر شما که فرمودید عجله ای نداریم مخالفم چون مردم ما زیر این فشار ظالمانه هستن و نه مردم آمریکا.

ناشناس 1399/12/13 -17:20

ایکاش هممون شهید شیم بریم بهشت خسته شدیم از این جهنمی که اینا ساختن برامون غرق در بدبختی هستیم شاخ و شونه هم میکشیم

ایرانی 32 6 پاسخ 1399/12/13 -11:28

دوباره زمین شخم زدند مرحبا برادران رزمنده خسته نباشید

مهری 19 17 پاسخ 1399/12/13 -11:12

دستشان دردنکنه آمریکا حرف حساب حالیش نیست باید بازور ار عراق انداختش بیرون

خردمند 1399/12/13 -12:47

امریکا صدام رو سرنگون کرد و حق‌داره....ایران تو عراق چه غلطی میکنه؟

وجدان 1399/12/13 -14:33

خردمند بی خرد آمریکا توی عراق و سوریه وافغانستان ،،،،،چه غلطی میکند ؟

وجدان بی وجدان 1399/12/13 -18:56

بتوچه فضول

ک 21 15 پاسخ 1399/12/13 -11:04

لطفا از این ابرو ریزی ایران دیگر چیزی ننویسد که سنگین تر هستید.

روح اله 1399/12/13 -17:39

برو به جهنم