فروش چای شهوانی در چین!

این چای در لیوان‌های منقش به طرح ژی ان لوزی که در زیر آن نوشته شده بود «دختر‌های زیبای زیادی برای خریدن این چای به نزد ما می‌آیند؛ می‌توانی یواشکی در گوش رفیقت بگویی یکی از آن‌ها را سوا کن و بردار»، به فروش می رسد.

فروش چای شهوانی در چین!

فروش چای شهوانی در چین و غوغای مردم در مخالفت با آن؛ چای و دمنوش بسیار معروف در چین به نام «ژی، آن، لوزی» (به معنی سوا کن و بردار) جنجال بسیاری به راه انداخته است، چون روی لیوان‌های خود به زنان به عنوان کالای خریدنی اشاره نموده بود. مردم در رسانه‌های اجتماعی چین از این برند موسوم به چای شهوانی به شدت انتقاد کردند. این چای در لیوان‌های منقش به طرح ژی ان لوزی که در زیر آن نوشته شده بود «دختر‌های زیبای زیادی برای خریدن این چای به نزد ما می‌آیند؛ می‌توانی یواشکی در گوش رفیقت بگویی یکی از آن‌ها را سوا کن و بردار»، به فروش می رسد.

مخالفت مردم با نوع تبلیغات چای شهوانی

پس از این که تصویر این لیوان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، مردم از این نام تجاری به علت توهین آمیز و مستهجن بودن آن انتقاد فراوان کردند. بسیاری در شبکه‌های اجتماعی با نوشتن شعار‌هایی مانند «زنان کالای خریدنی نیستند» به جنگ با این برند چایی رفتند. پس از آن شرکت رسما بابت تبلیغات نامناسب خود از مردم عذرخواهی نمود و گفت که تمام محموله لیوان‌ها را از بازار جمع آوری کرده است.

فروش چای شهوانی در چین! فروش چای شهوانی در چین! فروش چای شهوانی در چین!

منبع: تابناک

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی محمدی
    0

    خبرفوری دروغگواست کمی زیادی

  • احمدفسا
    0

    اخه ای چیه توکشوراسلامی میزارین تکرارنشه

  • نادر
    0

    نگفته چایی خواص شهوانی شدن داره یا نه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها