برخورد قانونی با منتشرکنندگان موزیک ویدئوی هنجارشکنانه ساسی مانکن

ساترا، با انتشار بیانیه‌ای، بازنشر تیزر یا موزیک ویدئو هنجارشکنانه یک خواننده غیرمجاز خارج از کشور را غیرقانونی اعلام کرد و از رسیدگی به پرونده تخلف روبیکا در همین زمینه خبر داد.

برخورد قانونی با منتشرکنندگان موزیک ویدئوی هنجارشکنانه ساسی مانکن

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، انتشار تیزر و موزیک ویدئو هنجارشکنانه ساسان حیدری معروف به ساسی مانکن را در رسانه‌های داخلی ممنوع اعلام کرد.

روابط عمومی ساترا در این زمینه، بیانیه زیر را منتشر کرده است:

«پیرو انتشار تیزر موزیک ویدئو هنجارشکنانه یکی از خوانندگان غیرمجاز در برخی رسانه‌ها و ابراز نگرانی خانواده‌ها، ساترا با استناد به مقررات محتوایی و نقض صریح دستورالعمل حفاظت از حقوق کودکان، روز گذشته (۱۲ اسفند ماه)، طی ابلاغیه‌ای، انتشار آن را به هر نحو در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ممنوع اعلام کرد.

پرونده رسانه روبیکا به عنوان رسانه داخلی با بیشترین تخلف و بدون مجوز که علی‌رغم تذکر پیشین، اقدام به انتشار تیزر کرده است به کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا ارجاع شد.

به جز رسانه‌های خارجی از جمله اینستاگرام که برخلاف قوانین بین‌المللی ناظر به حفاظت از حقوق کودکان اقدام به انتشار این موزیک ویدئو کرده‌اند، از روز گذشته، با تذکر ساترا موارد تخلف از معدود رسانه‌های داخلی به صورت فوری حذف شد.

کاربران در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با مراجعه به سامانه پایش مردمی sapra.ir نسبت به ارائه گزارش تخلفات اقدام کنند.»

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • عباس
    0

    به این میگن جنس خوب...

  • شوقی
    0

    عجب شنیدن موزیک رد ممنوع کردن در روزهای انفجار اطلاعات و اینترنت واقعا حماقت حدود و مرز ندارد

  • آهنگ
    0

    کدوم آهنگ هنجارشکنانه منظورشونه؟ جدیداآهنگ با نام نرو سمیه با ایفای نقش بانو الکسیس خونده منظورشون این آهنگ هنجارشکنانه اس یا کدوم اهنگ هنجارشکنانه ؟ لطفا شفاف سازی کنید که ملت آگاه بشن و به دام اینها نیوفتن

    نظرات شما -
    • !
      0

      بانو الکسیس؟ :/

  • نادر
    0

    هنوز اندر خم یک کوچه‌اید، توو کله‌هاتون چی هست؟؟؟؟!!! حماقت که شاخ و دم نداره.

  • ناشناس
    0

    مگه خالش نیست ،ولی خداییش خیلی ابلهانه انتخابش کرده ومقصودی هم داشته از ایرانی بودنش باید خجالت بکشه چون خیلی از خانوادههای اونور به حرکات مورون به عنوان تفریح وورزش توجه میکنند وفرزندانشون رو با فرهنگ ایرانی آشنا میکنند این آقا خواسته فرصت طلبی کنه ولی در اوج نادانی به سر میبره

    نظرات شما -
    • جیران
      0

      فرهنگی طلبی با خاله الکسیس

  • سروش
    0

    یه دوره انقدر عرصه رو بر خواننده ها تنگ کردند که یه عده از مملکت رفتن بعد از مدتی انقدر شل گرفتند که تقریبا موسیقی در ایران شده یه چیز بی محتوا هیچ کاری تو مملکت انجام نمیشه مگر اینکه یه هزینه گزاف رو دست ملت بزارن. هرکاری با کمترین بهروری بیشترین هزینه به انجام میرسه .این فلسفه مملکت داری در این مرزپرگوهره

  • متفاوت
    0

    ازاین هنجارشکنانه ترهم درپیش رو است،چون هرحرکتی چالش مخصوص خودش را برانگیخته میکند.وقتی همه چیز بهانه ای میشود برای پول وقدرت ، راه مهار وفرو پاشی ان میشود ابتذال وچالش ان، هرچند مذموم وناپسند عنوان شود.

  • سید مجید احمدی
    0

    در شرایطی در کشور هنوز مانده ایم که آیا ساز اصیل سنتی را نشان بدهیم یا نه وقتی استاد مسلم و ماندگار آواز ایران استاد شجریان هیچ جایی در صدا و سیما ندارد وقتی نباید نامی از ایشان بر روی یک خیابان باشد وقتی صدا و سیما به جز نوحه و مولودی هیچ گونه هنری را قبول ندارد نتیجه اش میشود همین نتیجه برنامه ریزی متولیان فرهنگی مبارک باشد گلایه هم نداره

  • منم مختار
    0

    آخه کدام احمق به این خواننده درپیتی گوش میکنه حال به هم زن منحرف

  • سید حسین
    0

    احمق ها با داخلی ها برخورد میکنید منبعد روزانه دهها بار شبکه های خارجی پخش میکنند،خواهید دید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها