سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا باید ابتدا به برجام برگردد بعد سر میز مذاکره بنشیند

سخنگوی وزارت خارجه با تاکید بر اینکه تاکنون تغییری در سیاست‌های واشنگتن دیده نشده، افزود: آمریکا پیش از هر اقدامی باید ابتدا به توافق هسته‌ای بازگردد.

سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا باید ابتدا به برجام برگردد بعد سر میز مذاکره بنشیند

سعید خطیب زاده شامگاه چهارشنبه در گفتگو با الجزیره تاکید کرد: ایران تنها در شرایطی به تعهدات خود بازخواهد گشت که آمریکا و اروپایی‌ها به تعهدات‌شان در توافق هسته‌ای عمل کنند.

وی افزود: دیپلماسی بهترین راهکار موجود است و ما در قبال هر اقدامی، تحرک مناسب را خواهیم داشت. البته با مذاکره مجدد در راستای بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای مخالفیم.

خطیب زاده تاکید کرد: آمریکا باید در ابتدا به توافق هسته ‎ای بازگردد و پس از آن در مذاکرات حضور پیدا کند. به اعتقاد ما سیاست‌های ایالات متحده آمریکا هنوز تغییری نکرده است.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: این آمریکا بوده که بدون مذاکره با هیچ طرفی از توافق هسته ‎ای خارج شده، نه ایران! تنها راه‌حل این است که مذاکرات پس از بازگشت آمریکا به برجام، از سرگرفته شود.

منبع: انتخاب

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ال.امنیت
    0

    جات خوشه سعیدخان حقوق خوب میگیری ماهم به درک خداوکیلی این‌خط ونشان های که شمامیکشی وراکت های که توعراق بهشون میزنیدهرگزباماآشتی نمیکن سال بعدهم پدرمون درمیادازدست گرونی خدانابودتون کنه واسه مملکت داریتون

  • سیداحمدسیدحسینی
    0

    بله ترامپ قماربازوسگ باز اول خارج شد بک قدم برداردتاایران هم همکاری گند البته بچه های مابابید بدانند روباه حیله گری درذاتش هست زندبادایران مرگ براسراییل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها