میوه‌های خشک شب عید در بارجیل با ارسال رایگان

برای یک پذیرایی خوب و زیبا ترکیبی از میوه‌های خشک می‌تواند برای مهمانان شما بسیار جالب توجه باشد. بارجیل با تنوع در فراوری، انواع میوه‌های خشک را متناسب با ذائقه های مشتریان عزیز فراهم کرده است.

میوه‌های خشک شب عید در بارجیل با ارسال رایگان

میوه امروزه در سبد غذایی مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل شرکت barjil برای مصرف کنندگان عزیز انواع میوه‌های خشک را نیز عرضه کرده است.

انواع میوه‌های خشک دلپذیر در بارجیل

· ملون خشک

· سیب ترش

· به

· کیوی

· نارنگی

· خربزه

· انجیر

· گلابی

· پرتقال

· آجیل میوه خشک

· گیلاس

مشتریانی که تنوع برای آن ها بسیار اهمیت دارد، بارجیل انتخاب خوبی از نظر گستردگی در میوه خشک است.

در زمستان ملون بخور
بارها برای شما اتفاق افتاده، در فصلی هستید که میوه دلخواهتان وجود ندارد و باید تا آمدن آن میوه به بازار صبر کنید. اما، با استفاده از میوه‌های خشک بارجیل در همه فصول می‌توانید میوه دلخواه خود را سفارش دهید. به عنوان مثال در اوج زمستان ملون بخورید.

ملون برای سلامتی قلب، جلوگیری از دیابت، بالا بردن ایمنی بدن، و بهبود دستگاه گوارش مفید است، همچنین خطر ابتلا به سرطان را هم کاهش می‌دهد.

سیب ترش خشک برای عاشقان ترشی
خیلی از مردم عاشق خوردنی‌های ترش هستند، بارجیل برای این دسته از مشتریان عزیز سیب ترش بسیار خوشمزه را فراهم کرده است. سیب ترش خشک می‌تواند یک حس شگفت انگیز را برای عاشقان ترشیجات به ارمغان بیاورد.

خاصیت‌های بی‌نظیر سیب ترش خشک
· رفع استفراغ و دل پیچه

· توانبخشی به معده و رفع اسهال

· مفید برای کاهش وزن

· کاهش فشار خون

· افزایش کارایی حافظه

· آنتی اکسیدان فراوان

· ضد سرطان

بارجیل بهترین میوه‌ها را به صورت کاملا بهداشتی خشک می‌کند تا دوست داران میوه‌های خشک به راحتی و در هر زمانی آن را فراهم کنند.

به، مفید ترین میوه پاییز
میوه به، هوادار مخصوص به خود را دارد، این میوه یکی از خوشمزه و در عین حال مفید ترین میوه‌های فصل پاییز است. اگر در تابستان هوس به کردید، حتما از بارجیل میوه خشک به را سفارش دهید.

خاصیت‌های تسکینی به خشک بسیار شگفت انگیز است:

· خاصیت ضد التهابی

· کاهش وزن و لاغری

· مفید برای زخم معده

· عالی برای درمان یبوست

· آنتی اکسیدان

· کاهنده فشار خون

موارد فوق تنها بخشی از خواص بی شمار این میوه است. بارجیل این میوه را به صورت خشک برای هم وطنان در نظر گرفته که خریداران با چند کلیک به راحتی می‌توانند سفارش دهند و با ارسال رایگان دریافت کنند.

توت خشک پادشاه میوه‌های خشک
فایده‌های این میوه اینقدر زیاد است که هرگز در چند خط قابل بیان نیست. برخی از خواص توت خشک به شرح زیر است:

کاهش فشار خون

ویتامین‌ها، کربوهیدرات و کارتونئید در توت باعث افزایش حجم خون و در نتیجه کاهش فشار آن می‌شود.

ضد سرطان
روتین، ماده‌ای که در توت خشک قرار دارد و به جلوگیری از سرطان روده بسیار کمک می‌کند. در درمان برونشیت مزمن نیز توت خشک مفید است.

پاکسازی سموم از کلیه و کبد
توت خشک در دفع سموم از بدن و همچنین کبد و کلیه کمک می‌کند.

درمان ناتوانی جنسی
امروزه یکی از مهمترین عوامل موثر در رابطه‌های عاطفی ناموفق که متاسفانه به طلاق عاطفی می‌انجامد، ناتوانی جنسی است. استفاده از توت خشک برای درمان زود انزالی در آقایان و همچنین بالا بردن تمایلات جنسی بسیار مفید است.

توت خشک از منظر طب سنتی دارای طبع گرم و تر و بسیار مورد توجه است. برای بیماری‌های ریوی و همینطور سرما خوردگی از ارزش دارویی بالایی برخوردار است. به جای استفاده از قند و شکر یا حتی مواد قندی دیگر، بهره‌مندی از توت خشک کنار چایی بهترین گزینه است.

ورزشکاران نیز از توت خشک به عنوان یک منبع کامل سرشار از فیبر و کالری می‌توانند استفاده کنند.

گیلاس خشک، حتما امتحانش کن!
بارجیل با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا در محیطی کاملا بهداشتی و تمیز، انواع میوه‌های خشک را برای مشتریان گرامی فراهم کرده تا در هر فصلی و با هر طبعی، خریداران بتوانند محصول مورد نظر خودشان را سفارش دهند.

یکی از این میوه‌های خوشمزه با طعم عالی گیلاس است که هر فردی از پیر و جوان تا کوچک و بزرگ عاشق این میوه هستند.

خواص گیلاس
· کمک به هضم غذا

· جلوگیری از رشد تومور

· جوانسازی پوست

· جلوگیری از ریزش مو

· مفید برای بیماران دیابتی

· عالی برای دوران بارداری

· بهبود بینایی و مفید برای چشم

· سودمند برای روده بزرگ

· تنظیم کننده فشار خون

· و....

رنگ قرمز گیلاس و ویتامین ث نشان از خاصیت آنتی اکسیدانی آن دارد. گیلاس سرشار از فیبر و آهن بوده و برای کم خونی بسیار مفید است. همچنین اگر دچار اختلال خواب هستید، از گیلاس استفاده کنید.

آجیل میوه خشک بارجیل دنیای ویتامین‌ها
اگر شما عاشق همه میوه‌ها هستید، بهتر است که از آجیل میوه خشک بارجیل استفاده کنید. بارجیل برای مشتریان عزیز با هر سلیقه و طبعی میوه خشک گردآوری کرده تا همه بتوانند محصول مورد نیاز خودشان را سفارش دهند.

آجیل میوه خشک بارجیل شامل سیب ترش، کیوی، توت فرنگی، گلابی، انجیر سیاه، طالبی، سیب، پرتقال، آلو، هلو، خرمالو، موز و انبه خشک است که با بهترین کیفیت و رعایت نکات بهداشتی به مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

قیمت میوه خشک بارجیل، منaاسب همه اقشار
میوه خشک نسبت به خود میوه از وزن کمتر و حجم بیشتر برخوردار است و این امر باعث می‌شود قیمت آن بالا به نظر برسد؛ اما، بارجیل مدعی است که برای مشتریان عزیز کمترین قیمت و بهترین کیفیت را نسبت به رقبای بازار در نظر گرفته است.

بارجیل میوه‌های خشک را در بسته بندی‌های شیک و زیبا به صورت رایگان به دست خریداران می‌رساند. مشتریان تهران ی یک روزه و هم وطنان شهرهای دیگر سه روزه محصول را درب منزل دریافت خواهند کرد.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها