استاندار اسبق خوزستان بازداشت شد


14 اسفند 1399 - 08:50
60406e33aab02_2021-03-04_08-50
یکی از استانداران اسبق خوزستان در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شد.

یکی از استانداران اسبق خوزستان در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شد.

هنوز جزئیات موارد اتهامی این مسوول سابق، رسانه‌ای نشده است.

درباره هویت استاندار پیشین که در بازداشت به سر می برد، ابهاماتی به وجود آمده بود که گزارشی در این باره را می توانید اینجا بخوانید.

یکی از استانداران اسبق خوزستان در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60406e33aab02_2021-03-04_08-50
14 اسفند 1399 - 08:50

یکی از استانداران اسبق خوزستان در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شد.

هنوز جزئیات موارد اتهامی این مسوول سابق، رسانه‌ای نشده است.

درباره هویت استاندار پیشین که در بازداشت به سر می برد، ابهاماتی به وجود آمده بود که گزارشی در این باره را می توانید اینجا بخوانید.

منبع: فارس

70

نظرات 16
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ع 0 0 پاسخ 1399/12/14 -21:26

استاندار بازداشت شده آقای شریعتی نیستند

حسین 0 0 پاسخ 1399/12/14 -15:37

شریعتی د ستگیر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا پس نمیگن رییس استاندارد ایران دستگیر شده چون مسیولیت فعلی ایشان این بود؟؟؟

ع..س 1 1 پاسخ 1399/12/14 -15:19

خدا رو شکر....انشاله قسمت بقیه و امثال به ظاهر نماها بشه که پدر مردم رو در آوردن

ناشناس 0 1 پاسخ 1399/12/14 -12:55

طفلکی همش صلوات وذکر می گفت!!!!!!!!!!

ص 1 2 پاسخ 1399/12/14 -12:54

اصلاح طلبان تدبیر و امیدی باید پاسخگوی عملکرد خود در تمام دستگاهای اجرایی باشند.حقوق های نجومی را بردند بدترین و خسارت بارترین مدیریت را به ملت و کشور تحمیل نمودند..

تاسف 2 1 پاسخ 1399/12/14 -12:38

متاسفانه همه این افراد از فیلترهاو سفارشات حزبی و گروهی عبور کردند و گزینش شدند که متخصصان عادی و دلسوز مملکت نمی توانند از آن عبور کنند و نتیجه آن این همه اختلاسگر و رشوه گیر شده. تازه بسیاری شون هم در حال حاضر در مسند کار هستند ولی کسی طرف آنها نمی رود و به راحتی به غارت بیت المال مشغولند.علاج این است که چند تا دانه درشت بالا نشین مثل طبری رو درملا عام اعدام کنند و بس ،نه آفتابه دزد را.

ع 9 1 پاسخ 1399/12/14 -11:41

همشون دزدند ......سر تا پا یک کرباسند

ایران زمین 3 0 پاسخ 1399/12/14 -11:37

ناراحت نباشید دیگه عادت کردیم به این خبرها!!

مردم 5 1 پاسخ 1399/12/14 -10:54

سلام خیانت که این اختلاسگراه به این کشور کردن دشمن نکرده چند تا از این دشمنان دوست نماه رو توی میدانها دار بزنید تا حساب کار دستشون بیاد؟

مراد 1399/12/14 -12:51

یادت نره ، اختلاسگر متعهد !!!

آریایی 21 3 پاسخ 1399/12/14 -09:25

مملکت که نیست ؛ دزد خونه است !!!!!!!!!

کاربر ناشناس 1399/12/14 -10:43

نگران نباش همه دوزدیم هرکه یه جوری

کاربر ناشناس 1399/12/14 -11:48

آقای شریعتی تنها گناهش آین است که مشکل کارکنان هفت تبه را حل نکرد وبا مدیریت نیشکر همکاری کرد ، ایشان نیازی به مال ومنال نداشت وندارد وهر گونه اتهامی در این رابطه باطل است . ایشان در رابطه با رفع ریزگردها وهور العظیم خدمت بزرگی به مردم خوزستان کرد . مردم باید قدر دان باشند ،مشکل هفت تپه ونیشکر مشکل قوه قضاییه هست که چشم پوشی میکند . در صورتی که رفع این نشکل خیلی ساده وعبرت انگیز است ، این مشکل فقط از طریق به زندان انداختن صاحبان فعلی ( خریداران ورابطان انها در زمان احمدی نژاد ) وتحویل کارخانه به کارکنان رسمی آن شرکت هست. در یک روز میشود حل کرد .

کاربر ناشناس 1399/12/14 -11:48

آقای شریعتی تنها گناهش آین است که مشکل کارکنان هفت تبه را حل نکرد وبا مدیریت نیشکر همکاری کرد ، ایشان نیازی به مال ومنال نداشت وندارد وهر گونه اتهامی در این رابطه باطل است . ایشان در رابطه با رفع ریزگردها وهور العظیم خدمت بزرگی به مردم خوزستان کرد . مردم باید قدر دان باشند ،مشکل هفت تپه ونیشکر مشکل قوه قضاییه هست که چشم پوشی میکند . در صورتی که رفع این نشکل خیلی ساده وعبرت انگیز است ، این مشکل فقط از طریق به زندان انداختن صاحبان فعلی ( خریداران ورابطان انها در زمان احمدی نژاد ) وتحویل کارخانه به کارکنان رسمی آن شرکت هست. در یک روز میشود حل کرد .

محمد 16 12 پاسخ 1399/12/14 -08:57

همه خائنین به انقلاب و خون شهداء از هر قشر و گروهی باید منتظر دادگاه عدل اسلامی باشند دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد