جایگزین سردار سعید محمد در قرارگاه سازندگی خاتم سپاه معرفی شد


17 اسفند 1399 - 15:29
6044c01bd698b_2021-03-07_15-29
سردار سید حسین هوشی سادات با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید محمد طی دوره تصدی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وی را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

گفتنی است سردار هوشی سادات پیش از این معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه را عهده‌دار بوده است.

سردار سید حسین هوشی سادات با حکم فرمانده کل سپاه به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

6044c01bd698b_2021-03-07_15-29
17 اسفند 1399 - 15:29

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حسین هوشی سادات را به سمت فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه منصوب کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین با قدردانی از زحمات و تلاش‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سعید محمد طی دوره تصدی فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) وی را به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه منصوب کرد.

گفتنی است سردار هوشی سادات پیش از این معاون مهندسی و پدافند غیر عامل سپاه را عهده‌دار بوده است.

منبع: تسنیم

66

نظرات 25
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
میثم 0 1 پاسخ 1399/12/18 -09:22

با احترام باید عرض کنم که جناب سردار سعید محمد بدون شک کاملترین و شایسته ترین کاندیدای ریاست جمهوری هستن با کمی تحقیق و جستجو میشه خیلی راحت به این موضوع پی برد , البته اگر به سمت و جبهه مخالفین ایشان هم دقت کنید که دیگه جای تردید نمیمونه دست خدا بالاترین دست هاست

محمود 0 0 پاسخ 1399/12/18 -08:51

درود بر سردر سعید محمد یارو یاور ولایت

کاربر ناشناس 4 4 پاسخ 1399/12/17 -19:52

آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی ، طبل های تو خالی به صدا در امدن

دن کیشوت 4 3 پاسخ 1399/12/17 -19:36

یاد فیلم خنگ و خنگ تر، جیم کری افتادم خنگ رفت و خنگتر اومد راستی چرا ارتش قرار گاه سازندگی و... نداره و امیر ارتش کاندیدا نمیشه حتی واسه آبدارچی،مزیت سردارها به امیرها چیست؟

ناشناس 3 11 پاسخ 1399/12/17 -18:57

نه اصلاح طلب نه اصولگرا فقط دکتر احمدی نژاد

مورچه 7 3 پاسخ 1399/12/17 -18:56

رای بی رای بهترین وامن ترین گزینه ب همه کاندیدها میباشد سپاهی اصلاح طلب اصولگرا رای بی رای

گل آقا 3 1 پاسخ 1399/12/17 -18:49

اشتباه گذاشتین صادق محصولی رو میزاشتین که خیلی رو کار تمرکز داره و یک دفعه موتی میلیاردر شد بنازم به تمرکز

رحمان 5 3 پاسخ 1399/12/17 -18:47

بی.خود.از.مردم.مایه.نزارین.رای.بی.رای.سنگ.کاغذ.قیچی.کنین.یکی.رو.انتخاب.کنین

متولد 60 . خخ خخخ خ 7 5 پاسخ 1399/12/17 -18:16

اینها همشون متولد 1360 هستن . چجوری شدن سردار ؟!!!!

احمد 7 8 پاسخ 1399/12/17 -17:50

همانطور که نظامیانِ کشور در دیگر عرصه ها موفق بوده اند ان شاالله در اداره دولت هم موفق خواهندبود و مملکت را از دست دزدان و اختلاسگران و آقازاده هاوآنهایی که بیش از۴۰ سال آویزان نظام بوده اند نجات خواهندداد.

کاربر ناشناس 7 4 پاسخ 1399/12/17 -17:21

درود بر سرداران سر به دار سپاه

. 6 5 پاسخ 1399/12/17 -16:57

همه سر دار هستند. هیچ کدام زیر دار نیستند.

هادی 6 0 پاسخ 1399/12/17 -16:11

دیگه ۱۰۰ روز مانده به انتخابات و کاندیدها دارن خودنمایی میکنن .

علی 11 7 پاسخ 1399/12/17 -16:03

برادرانه به جناب محمد پیشنهاد میکنم ،وارد بازی انتخابات 1400نشن،بازی سیاست خیلی کثیف است.

بینام 1399/12/18 -00:13

اگر آدم سالن باشد شیر پاک و حلال خورده باشد برای او کثیف نیست چون دوزد نمی شود ودرست به مردم خدمت می کند من که به سردار محمد رای میدهم.

محسن 1399/12/18 -08:28

اگه يه خورده حساب و كتاب سرش ميشد خودش رو درگير نميكرد. با اين وضع اقتصادي. اين آقا فقط دوست داره به اين صندلي تكيه بزنه وگرنه هيچي پس ذهنش نيست و هيچ استراتژيي نداره. پيش خودش ميگه مثل خاتم الانبياء مياد يه بودجه اي ميگيره و هزينه ميكنه ميره تا سال بعد... ضمن اينكه با دست بازتر و اختيارات بيشتر. اما فقط خودش رو بد نام ميكنه ( كه البته اصلا براش مهم نيست)

حمید 16 20 پاسخ 1399/12/17 -15:50

ان شاءالله ریاست جمهوری سردار سعید محمدرو ببینیم

... 1399/12/17 -16:08

بایدرزومه ایشان رادید نه فقط وابستگی به یک نهاد یا جناح بویژه طرحهای که از سالها قبل در خانم در حال انجام است!!

کاربر ناشناس 1399/12/17 -17:22

به کوری چشم دشمنان سپاه

بینام 1399/12/18 -00:21

خواهشن شما همان زرومه روحانی را دیده بودید بسه دیگر نمیخواد رزومه کس دیگر را ببینید. که بخواهید به او رای بدهید .در رزومش چه چیزی باشد برای شما مهم است. دزدی ،اختلاس، اشراف گری، عدم مدیریت ،بی توجه ای به قشر کم درآمد، آزادی بی بند و باری. اگر برای شما اینها رزومه است باید بگویم نه این خصوصیات را ندارند.

سید 18 18 پاسخ 1399/12/17 -15:46

سپا ه برای کسب مقام اول پاستور خیز برداشته. زهی خیال باطل