«خندوانه» از این هفته به آنتن می‌رود

محمد احسانی، مدیر شبکه «نسیم» ضمن اعلام آغاز پخش «خندوانه» از چهارشنبه این هفته، از پخش قسمت ویژه «دورهمی» با حضور احسان علیخانی در روز ۳۰ اسفند و بعد از سال تحویل خبر داد.

«خندوانه» از این هفته به آنتن می‌رود

محمد احسانی روز گذشته، یکشنبه ۱۷ اسفندماه به همراه جمعی از مدیران این شبکه از پشت صحنه برنامه‌های نوروزی شبکه از جمله «هوش برتر»، «شوتبال» و «کودک شو» بازدید کرد.

احسانی در بخشی از بازدید روز گذشته درباره زمان پخش سری جدید برنامه «خندوانه» گفت: تاکنون چند قسمت از برنامه «خندوانه» ضبط شده است و قسمت اول این برنامه از چهارشنبه ۲۰ اسفند روی آنتن می‌رود و به صورت هفتگی ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین درباره زمان پخش قسمت آخر «دورهمی» نیز عنوان کرد: فصل چهارم «دورهمی» به پایان رسیده است با این حال قسمت آخر این مجموعه که احسان علیخانی مهمان آن است روز عید یعنی ۳۰ اسفندماه پخش می‌شود و بعد از تحویل سال روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه نسیم درباره رعایت پروتکل‌ها در برنامه‌هایی که تماشاگر دارند مثل «خندوانه» توضیح داد: تماشاگران ماسک دارند و پروتکل‌ها رعایت می‌شود. من قسمت اول برنامه را هم دیده‌ام و برنامه خوبی شده است. در این فصل خنداننده‌شو را هم داریم.

احسانی در پایان درباره فیلم‌های شبکه نمایش در ایام نوروز ۱۴۰۰ نیز عنوان کرد: در شبکه نمایش فیلم‌های خوبی از طرف اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل صداوسیما تهیه شده است. ۱۵ فیلم جدید داریم که از کشورهای مختلف است. همچنین بخش ویژه فیلم‌های نوستالژیک ایرانی هر روز ساعت ۱۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

منبع: مهر

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کاربر ناشناس
    0

    خدالعنت تون کنه اگه مااین برنامه‌ مسخره رانخواهیم بایدچکارکنیم

  • کاربر ناشناس
    0

    مااین برنامه رادوست نداریم بااون مجری عقب افتادش بجاش یک فیلم خوب پخش کنید شهرستان ماهمه این برنامه عوضی دوست نداریم حیف این همه پول که برای چنین چیزهای مسخره ای خرج میشه

  • علی
    0

    میخوام هفتاد سال سیاه نیاد این برنامه مسخره را بااون خنده های مسخره ولبو لوچه های مسخره رامبد را نزارید تورا خدا حیف از وقت وانرژی نیست صرف این برنامه میکنید حالم ازاین برنامه بهم میخوره

  • جمعه
    0

    همین کارها را انجام میدهید که مردم به تلویزیون های ماهواره رو آوردند.شبکه سه برنامه نود را حذف میکنه و دادِستان را جایگزین میکند.نفرین شامل حال شماها که بنظر مردم اهمیت نمی دهید.این برنامه مزخرف چیه.خنده های مصنوعی و حرکات اَنتروار مجری برای همه نفسگیر شده.حتما چند درصد از قرار به نور چشمی ها میرسد.

  • گریه کن
    0

    ممنون که بفکر تنها مشکل ما هستید !!!

  • مردم فقیر
    0

    آمریکا گردی مجری تمام شد؟!

  • خخه
    0

    ما راضی می‌شویم بشرط آنکه قول دهد بچه دوم را اروپا بدنیا بیاورد

  • بی رسیور
    0

    شما بخدا ننننننننننننننننننننننه

  • تبت
    0

    خوبه دیگه پلای رامبد جوان در کانادا تموم شد حالا اومده از ارث آبا اجدادش در صدا و سیما پول جمع کنه بره پهلوی برادران کانادایی خوب مدیر برنامه شبکه تو بگو چقدر گرفتی ازش و دارین زیر سیبیلی ردش می کنین دوباره بیاد بگه من خوشحالم ایران من و از این چرت و پرتا بخوردمون بده و پولارو جمع کنه بره!!

  • گریان مردم
    0

    انشاله آنتنتان بسوزد

  • ناشناس
    0

    سلام هیچی دیگه اینبار نوبت جناب خانه بچشو ببر خارج دنیا بیاره خدا کنه چند قلو نباشه؟ خندوانه میشه هزاراقسمتی؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها