فال روزانه دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان انزوا طلبی هستید و از حضور در جمع دوری می‌کنید. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید این روحیه را کنار بگذارید و با بودن در کنار دوستان و آشنایان، سبک زندگی متفاوتی را تجربه کنید. در این سال کاری که مدت‌هاست به فکر انجام آن هستید را آغاز کنید و مطمئن باشید این کار به خوبی و خوشی به پایان خواهد رسید. تجربه‌ای که از انجام این کار بدست می‌آورید را برای دیگر کارهای زندگی‌تان استفاده کنید. ماه‌های سال تولدتان را یکی پس از دیگری با کار و تلاش پشت‌سر بگذارید تا به مرداد سال آینده برسید. در این ماه کمی از کار دوری بگیرید و به خودتان استراحت بدهید. عشقی قدیمی در آبان سال آینده به سراغ شما می‌آید. این عشق را جدی بگیرید و خاطره‌های خوش این عاشقی را برای همیشه ماندگار کنید. در ماه دی و بهمن سال آینده فرصتی پیدا می‌کنید تا در کارهای خیر و انسان‌دوستانه شرکت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای خیر به آرامش قلبی برسید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با رویکردی جدید دنبال کنید تا این سال با دستاوردهای درخشان به پایان برسد.

فروردین

با انجام کارهای خیریه و انسان‌دوستانه به آرامش ذهنی و قلبی برسید. امروز از جانب فامیل همسر یا عشق زندگی‌تان فرصتی برای افزایش درآمد برای شما فراهم می‌شود. اعضای خانواده مشکلات زیادی برای شما ایجاد می‌کنند. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.

اردیبهشت

تصمیم اشتباهی در گذشته گرفته‌اید و امروز با عواقب این تصمیم روبرو خواهید شد. امروز پولی به دست شما می‌رسد، اما ولخرجی نکنید و این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دوستان و آشنایان دور هم جمع شوید. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطا است. امروز احتمال موفقیت شما در انجام کارها بیشتر از همیشه‌ است. یکی از اطرافیان شدیدا به کمک شما نیاز دارد، این فرد را به حال خود رها نکنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت محبت‌های‌تان را دارد.

خرداد

روحیه‌ حساسی دارید و اجازه می‌هید مشکلات کوچک و پیش‌پاافتاده شما را ناراحت و عصبانی کند. این وضعیت نه تنها سلامت روحی شما را به خطر می‌اندازد، بلکه اطرافیان نیز از عصبانیت‌‌های بی‌مورد شما در امان نیستند. در نتیجه از امروز به بعد تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته‌ باشید و با چیزهای معمولی و پیش‌پاافتاده ناراحت و عصبانی نشوید. مدتی پیش پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌ بودید و تاکنون سود چشمگیری از این سرمایه‌گذاری روانه حساب‌های بانکی‌تان نشده‌است. اما امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی را به جیب خواهید زد. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده فراهم می‌شود. یکی از همکاران در محل‌کار یا همسایه‌ها برای شما نقشه‌های شومی کشیده و به نفع شما است که امروز بیشتر از همیشه حواس‌تان را جمع کنید. آهنگ سفر کرده‌اید و می‌خواهید مسافرت کنید، اما خطرهای زیادی در این سفر شما را تهدید می‌کند. خطرهای این سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید سفری که امروز انجام می‌دهید، در درازمدت فایده‌های زیادی برای شما به دنبال دارد. بر این باور هستید که باید همیشه در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان باشید، اما گاهی اوقات بهتر است که عشق زندگی‌‌تان را تنها بگذارید امروز از همین مواقع است و بیشتر از حد مزاحم عشق زندگی‌تان نشوید و بگذارید از تنهایی لذت ببرد.

تیر

با زیاده‌روی در کار و کوشش، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر نیاندازید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و اگر حواس‌تان را حسابی جمع کنید، در معامله‌ها پول خوبی به جیب می‌زنید، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده زمینه افزایش درآمد و سود را فراهم نمایید. دوستان و آشنایان قدیمی امروز به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار هم تجربه خواهید کرد. خودتان را غرق کار کرده‌اید و حالی از اعضای خانواده نمی‌پرسید، از امروز وقت بیشتری برای اهل منزل کنار بگذارید و بیشتر از گذشته احوال‌پرس اعضای خانواده باشید. کمک‌های اطرافیان یا اعضای منزل را بدون پاسخ نگذارید. روز خوبی است تا ایده‌هایی که در سر دارید را به مرحله اجرا بگذارید. اجرای این ایده‌ها در دراز مدت دستاورد چشمگیری به کارنامه زندگی شما اضافه خواهد کرد. همسر یا عشق زندگی‌‌تان امروز رفتاری همراه با عشق و محبت را با شما در پیش خواهد گرفت.

مرداد

امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. هزینه‌ای غیرمنتظره پیش روی شما قرار می‌گیرد. از اعضای خانواده درخواست کنید توقع‌های بی‌جایی که از شما دارند را کنار بگذارند و شرایط‌‌‌ شما را درک کنند. مشکلی درمیان اعضای خانواده ایجاد شده و این مشکل حسابی ذهن‌تان را درگیر کرده‌است. احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود. کار مهمی که آغاز کرده‌اید را به هر قیمتی که شده به پایان برسانید. همسر یا عشق زندگی‌تان به یاد خاطره‌های دوران قدیم‌ افتاده و امروز برای شما از خاطره‌های اوایل آشنایی‌تان می‌گوید، این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش عاشقی را زنده کنید.

شهریور

هوش سرشاری دارید و از این روحیه برای حل مشکلات امروز کمک بگیرید. فکرهای منفی را کنار بگذارید و همیشه به افکار مثبت و خوشایند فکر کنید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر شش‌دانگ حواس‌تان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را متحمل خواهید شد. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل به پرستاری و رسیدگی شما نیاز دارد. مشکلی که به آن برخورده‌‌اید را با تدبیر و درایت پشت‌سر بگذارید. یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل کار امروز حسابی شما را به دردسر می‌اندازد.

مهر

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. به فکر سرمایه‌گذاری در انجام کاری هستید، اما بهتر است این کار را با دقت بیشتری انجام دهید. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. همسر یا عشق زندگی‌تان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. شرایطی مهیا می‌شود تا به انجام کار مورد علاقه‌تان مشغول شوید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آيد. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید.

آبان

دنیا را سرشار از موضوعات منفی و نگران‌ کننده می‌بینید، این روحیه را امروز تغییر دهید و عینک بدبینی را از چشم بردارید. انسان حسودی هستید و چشم دیدن پیشرفت دیگران را ندارید، این روحیه باعث شده تا اطرافیان از شما دوری بگیرند و کسی علاقه‌ای به نشست‌و‌برخاست با شما نداشته باشد. امروز زمان مناسبی است که بخل و حسد را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آنها از صمیم‌قلب لذت می‌برید. احتمال ولخرجی شما وجود دارد و اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان کاربلد و توانمندی هستید. به خاطر داشته باشید که رمز موفقیت در تمرکز و استمرار در کار‌ها نهفته است. اجازه ندهید اختلاف‌نظر میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان بالا بگیرد.

آذر

با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به لحاظ روحی به آرامش برسید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. دائم به کار دیگران سرک می‌کشید و انسان فضولی هستید، قبل از اینکه ادامه این رفتار کار دست‌تان بدهد و اطرافیان از شما دوری بگیرند، فکری به حال این رفتار بردارید و به جای دخالت در کار اطرافیان، سرتان در کار خودتان باشد. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. قصد خرید دارید و مجبور می‌شوید وقت و هزینه زیادی را امروز به خرید اختصاص دهید. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوب‌تان درمیان بگذارید.

دی

بیماری مزمن و قدیمی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بردارید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. اعضای خانواده از ولخرجی‌های شما به تنگ‌آمده‌اند و ادامه این وضعیت به نفع شما نیست. همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح می‌دهید و امروز فرصتی برای خلوت با خودتان پیدا می‌کنید.

بهمن

به کمک دوستان و اطرافیان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد، از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. تلاش و جدیدت بیشتری در انجام کارها داشته باشید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. محبت همسر یا عشق زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

اسفند

از موفقیت‌هایی که در گذشته داشته‌اید برای افزایش روحیه و تقویت اعتماد‌به‌نفس کمک بگیرید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. سری به دوستان و آشنایان بزنید و با هم‌صحبتی با رفقای قدیمی، افکار منفی را از ذهن‌تان دور کنید. قدرت محبت را نادیده نگیرید و امروز بیشتر از همیشه مهربانی کنید. روز مناسبی را برای گسترش دامنه کار و تجارت خود آغاز کرده‌اید و برنامه‌هایی که برای گسترش کار در نظر دارید را امروز انجام دهید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید و در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق زندگی‌تان امروز با خرید هدیه‌ای به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها