شهرک پوشاک اسلامی سال آینده در تهران به بهره‌برداری می‌رسد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد:‌ اقدامات برای ایجاد شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده و سال آینده این شهرک به بهره برداری می‌رسد.

شهرک پوشاک اسلامی سال آینده در تهران به بهره‌برداری می‌رسد

شکراله حسن بیگی امروز در جلسه ستاد هماهنگی و راهبری مصوبه ۸۲۰ حجاب و عفاف با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروری‌ترین باورهای دینی است که مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه ۸۲۰ دستگاه های مختلف در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش دارند و بایستی ضمن فعالیت در عرصه عمومی از ظرفیت فضای مجازی و اقدامات خلاقانه و بدیع برای نهادینه سازی این موضوع استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: دستگاه‌های مختلفی در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند، برنامه‌های زیاد و خوبی صورت گرفته است ولی با این وجود بسیاری از این مجموعه‌ها به وظیفه خود عمل نکرده و یا به صورت ناقص آن را اجرا می‌کنند، این درحالی است که علاوه بر وظیفه سازمانی وظیفه دینی در زمینه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف داریم.

حسن بیگی سپس گفت: اقدامات برای ایجاد شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده و سال آینده این شهرک به بهره برداری می‌رسد، ضمن اینکه مقرر شده تا زمان ایجاد این شهرک غرفه هایی در مصلی تهران برای این منظور در نظر گرفته می شود.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها