اجاره بیش از ۱۰۹۵ خانواده نیازمند سمنانی بخشوده و یا تسویه شده است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امسال به همت سپاه، اقشار مختلف بسیج و خیرین اجاره بیش از یک هزار و ۹۵ خانواده نیازمند تسویه و یا بخشوده شده است.

اجاره بیش از ۱۰۹۵ خانواده نیازمند سمنانی بخشوده و یا تسویه شده است

مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کمک و خدمات‌رسانی به مردم و محرومان بر اساس تفکر جهادی در رأس برنامه‌های جهادی بسیج و سپاه قرار دارد.

وی افزود: انجام حرکت‌های جهادی از جمله مهم‌ترین اهداف و مأموریت‌های مجموعه سپاه و بسیج است و به عبارتی اگر بسیج جهادی حرکت نکند در حقیقت وجود ندارد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا اقدامات جهادی و برنامه‌های خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان نه‌تنها متوقف نشد؛ بلکه شدت گرفت و با جدیت بیشتری به همت بسیجیان و نیروهای سپاهی در سراسر استان سمنان انجام شد.

کاشفی بیان کرد: یکی از ابعاد و مسائل مورد توجه در راستای رزمایش کمک مؤمنانه به مردم و اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا بخشودگی اجاره مسکن و مغازه بود که به‌خوبی مورد استقبال مردم استان سمنان قرار گرفت و با همدلی مردمی اتفاقات خوبی در این بخش رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: امسال به همت سپاه، اقشار مختلف بسیج و خیرین اجاره بیش از یک هزار و 95 خانواده نیازمند تسویه و یا بخشوده شده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ارزش این میزان بخشودگی اجاره و تسویه بدهی نیازمندان را بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان عنوان کرد.

کاشفی بر تبدیل گفتمان جهادی به‌عنوان یک گفتمان عمومی در سطح جامعه گفت: تفکر جهادی باید در بین مردم به‌ویژه نسل جوان ترویج و نهادینه شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها