استاندار سمنان:

توزیع گوشت مرغ در استان سمنان ۲ برابر افزایش‌یافت

استاندار سمنان بابیان اینکه توزیع روزانه ۶۰ تن مرغ در استان باید تداوم داشته باشد، گفت: توزیع گوشت مرغ دو برابر افزایش‌یافته است.

توزیع گوشت مرغ در استان سمنان ۲ برابر افزایش‌یافت

علیرضا آشناگر در هشتمین و آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان و رصد نارضایتی‌های عمومی در سال جاری به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری ضمن بیان اینکه روند توزیع روزانه ۶۰ تن گوشت مرغ در استان می‌بایست ادامه داشته باشد، ابراز داشت: سازمان جهاد کشاورزی نیز باید ۱۰ تن مرغ برای تعاونی ادارات در نظر بگیرد.

وی بابیان اینکه در استان سمنان اقدامات خوبی برای تأمین و توزیع کالاها به‌ویژه گوشت مرغ انجام‌شده است، افزود: بر اساس آمار سازمان جهاد کشاورزی، این روزها روند توزیع گوشت مرغ در استان به دو برابر متوسط ماه‌های گذشته افزایش‌یافته است.

استاندار سمنان بابیان اینکه فروش مرغ در استان بر اساس قیمت مصوب تنظیم بازار است، ابراز داشت: با متخلفان و سو استفاده‌کنندگان از شرایط تحریم و فشارهای خارجی که به کمبود و یا گرانی کالاها دامن می‌زنند، برخوردهای لازم خواهد شد.

آشناگر ضمن بیان اینکه باید نظارت و بازرسی‌ها از محل کشتارگاه‌های مرغ تا تحویل به دست مردم، با دقت بیشتری انجام شود، تصریح کرد: مردم توقع دارند نظارت بر بازار عرضه و تقاضا در بخش‌های مختلف تشدید شود و باید خیال مردم از انجام فعالیت اصولی شبکه توزیع کالاهای راهبردی و غیر راهبردی راحت باشد.

وی با بیان اینکه علاوه بر توزیع، برای تأمین و ذخیره‌سازی گوشت قرمز و گوشت مرغ در استان سمنان نیز باید اقدام شود، افزود: در ارتباط با ذخایر کالاهای اساسی در استان مشکلی نیست اما برخورد با هرگونه تخلف در احتکار یا گران‌فروشی کالاهای اساسی ضروری است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها