مرگ به خاطر رفع بخش کوچکی از نیاز مالی

آخرین پُست دردناک فیلمسازی که دیروز بر اثر کرونا درگذشت/ عکس

هوشنگ میرزایی، مستندساز، که دیروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) بر اثر کرونا درگذشت، یک هفته پیش، در یک پست اینستاگرامی دردناک، سفر به چند شهرستان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی را دلیل بیمار شدن خود دانسته بود.

آخرین پُست دردناک فیلمسازی که دیروز بر اثر کرونا درگذشت/ عکس

هوشنگ میرزایی که یک ماه گذشته را به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده و دیروز (پنجشنبه ۲۱ اسفند) درگذشته است، یک هفته پیش، پستی اینستاگرامی به همراه فیلمی دردناک از خود زیر دستگاه اکسیژن را منتشر کرده بود.

او در این پست اینستاگرامی نوشته است:

«به‌خاطر پنج میلیون تومان دستمزد ناقابل و یک ورک‌شاپ یک هفته‌ای، حالا ۲۰ روز است دارم با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنم ...
این تصویر را که امروز گرفتم، گویای حقیقت تلخی است؛ دستمزد ورک‌شاپ فیلمسازی در هفت شهر به‌خاطر فشارهای بانک مسکن و مبلغ پنج میلیون تومان دستمزد، من را به این روز انداخت. نمی‌دانم زنده می‌مانم یا نه، اما دارم می‌جنگم چون همیشه فیلم‌های من و نگاهم ستایش زندگی بوده است. امیدوارم خداوند و دوست‌هایم من را ببخشند، الان که همسرم گوشی‌ام باهاش بود، ... با زجر تمام این پست را گذاشتم. این تصویر تلخ و دردناک رنج فیلمسازی و تنهایی من را اثبات می‌کند.»

آخرین پُست دردناک فیلمسازی که امروز بر اثر کرونا درگذشت/ عکس

هوشنگ میرزایی، متولد سال ۱۳۵۰ در کوهدشت و دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده صدا و سیما بود. از آثار او می‌توان به «با خدا می‌رقصم»، «مرثیه‌ای برای خاک»، «شهر خاموش»، «تفتان»، « روناک»، «چیزی شبیه چشمهایم» و «ژین ؛ سپیدار ؛ فاصله» اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    چقدر دردناک و تلخ...خدا بیامرزدش

  • ناشناس
    0

    خدا بیامرزدش.نمیشه حتی گفت چرا رفته سفر چون زندگی خرج و هزینه داره...زندگی درد داره...زندگی زیباست اما گاهی چقدر تلخ میشه...خدا به خانواده ش و البته همسر نازنینش صبر بده.

  • آریا
    0

    خدارحمت کنه روحش شاد

  • فرهاد
    0

    دقیقآ عدالت اسلامی ۴۳ ساله . یک نوحه خوان بابت یک منبر چند ده ملیون می گیرد و یک دیگر برای ادامه زندگی و ۵ ملیون زجرکش می شود .

    نظرات شما -
    • ح م د
      0

      نظرت در مورد سلبریتی که بابت بازی در یک فیلم بی محتوا 3 یا 4 میلیار میگیره و در عین ادعای روشنفکری هیچ کمکی به هم صنفی های خودش نمیکنه چیه؟

  • حق گو
    0

    نمدونم چی بگم کاشک ازاول نبودیم خدا رحمتش‌ کنه

  • سرباز کوروش
    0

    امیدوارم روان پاکتان همراه با آرامش و آکنده از مهر پروردگار باشد...... آمین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها