کشف احتکار ۱۱ میلیاردی لوازم خانگی در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، از یک انبار در شهرکرد مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی احتکاری به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد ریال کشف شد.

کشف احتکار ۱۱ میلیاردی لوازم خانگی در شهرکرد

سردار منوچهر امان اللهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بازدید از انبارها و محلهای دپوی کالا در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی استان از وجود یک انبار نگهداری کالای احتکاری در شهرک صنعتی شهرکرد مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با حکم قضایی این محل را بازرسی کرده و تعداد قابل توجهی لوازم خانگی احتکارشده از جمله یخچال فریزر، کولر، جاروبرقی، سماور، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، اجاق گاز، بخاری گازی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کلیه اقلام احتکاری موجود در انبار توقیف و تحویل اداره کل صمت استان شد و انبار با حکم قضایی پلمب شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که براساس نظر کارشناسان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

امان اللهی در پایان با تاکید بر عزم همگانی در راستای مقابله با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: پلیس استان با تمام توان در صحنه حاضر است و با قاچاقچیان، محتکرین و اخلالگران در سیستم اقتصادی کشور برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها