نیکبخت: پول کشورهای حوزه خلیج فارس بر فوتبال ما غلبه کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پول کشورهای حوزه خلیج فارس توانست بر فوتبال ما غلبه کند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.

نیکبخت: پول کشورهای حوزه خلیج فارس بر فوتبال ما غلبه کرد

علیرضا نیکبخت‌واحدی روز یکشنبه در حاشیه دیدار یاد بود مرحوم «علی انصاریان» و مرحوم «مهرداد میناوند» در جمع خبرنگاران در خصوص گرفتن میزبانی از کشورمان، اظهار داشت: چند سال است که مورد کم لطفی AFC قرار می‌گیریم و این موضوع برای الان نیست. در شرایط خاصی قرار داریم و فکر می‌کنم در حال حاضر باید به رییس جدید فدراسیون فوتبال زمان دهیم.

وی ادامه داد: قدرت کشورهای عربی در کنفدراسیون فوتبال آسیا بسیار بالاست و حاضرند میلیاردها دلار خرج کنند که تیم‌های ما را از رده خارج کنند. دیدید که پول کشورهای حوزه خلیج فارس توانست بر فوتبال ما غلبه کند و این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند. امیدوارم با غیرت بازیکنان ایرانی و نفرات جدید فدراسیون بتوانیم حقمان را از AFC بگیریم.

پیشکسوت اسبق سرخآبی‌ها در مورد آمدن «فرهاد مجیدی» به استقلال و تاثیر او در این تیم، گفت: این موضوع برای استقلال فوق‌العاده بود. مجیدی جایگاهش را در استقلال حفظ و ثابت کرده است. البته من همیشه از همه مربیان در این تیم حمایت کردم.

نیکبخت افزود: فرهاد هم‌بازی من بوده و خاطرات خوبی با او دارم که می‌تواند استقلال را به ساحل آرامش برساند و امیدوارم همه پیشکسوتان از مجیدی حمایت کنند.

وی در مورد جابجایی بازیکنان استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: الان این موضوع راحت شده چرا که اگر پولت را نگیری، می‌توانی جدا شوی. قبلا باید از هفت خوان رستم رد می‌شدیم اما الان انتقال بین پرسپولیس و استقلال راحت شده است. آرزوی موفقیت برای بازیکنان جدید استقلال می‌کنم. به طور قطع مربی «آرمان رمضانی» را قبول داشته که او را انتخاب کرده چرا که مجیدی توصیه‌پذیر نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص «محمد دانشگر» گفت: محمد بازیکن بسیار خوب و قابلی است اما باید سرمربی استقلال درباره او تصمیم بگیرد و ما هم احترام می‌گذاریم. او از نظر شخصیتی پسر خوبی است و اگر به خودش بیاید، می‌تواند به تیم ملی هم برسد.

منبع: ایرنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها