راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از راه اندازی کارواش یارانه‌ای با ۷۵درصد تخفیف برای تاکسیرانان از ۲۳ تا ۳۰اسفند سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی کارواش یارانه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، به منظور رفاه حال تاکسیرانان و همچنین ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، کارواش یارانه ای توسط سازمان تاکسیرانی دایرشده که خدمات خود را با ۷۵درصد تخفیف ارائه می کند.

او اظهار کرد: در این کارواش که در ترمینال غرب در دوراهی همدان قرار دارد، روشویی تاکسی ها از ۲۳ تا ۳۰ اسفند با مبلغ ۵هزار تومان انجام می شود و تاکسیرانان همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ می توانند برای شست و شوی تاکسی خود به این کارواش مراجعه کنند.

عرشیان تصریح کرد: تاکسیرانان جهت دریافت قبض کارواش می توانند به عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی و یا مسئول امور رفاهی سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین در پایان بیان کرد: امیدواریم با این گونه اقدامات بهداشتی، نقشی مهم در ایجاد آراستگی، پاکیزگی و زیبایی فضا و منظر شهری و تأمین سلامت شهروندان در آستانه فرا رسیدن سال جدید داشته باشیم.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها