تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده

با پیاده کردن ایده‌ها و ترفندهای کوچک می‌توان به تغییر و تنوع در خانه رسید.

تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده

اگر خانه تکانی خود را تمام کرده باشید مسلما به این فکر می‌کنید که حالا برای تنوع هم که شده است چیدمان خانه‌تان را تغییر دهید اما ممکن است در این ایده به بن‌بست برسید چرا که خانه‌ها در سال‌های اخیر به شکلی ساخته می‌شوند که امکان کمترین تغییر دکوراسیون در آنها وجود دارد و گویا باید همه چیز به همان شکل که قرار دارد باقی بماند.

اما با پیاده کردن ایده‌ها و ترفندهای کوچک می‌توان به تغییر و تنوع در خانه رسید و در سال جدید چشم انداز تازه‌ای را در خانه ایجاد کنید. برای فهمیدن این ترفندها ادامه مطب را بخوانید.

مبلمان

تعویض مبلمان هزینه‌های بسیاری را روی دست شما خواهد گذاشت مخصوصا در این روزها که قیمت هر کالا چندین برابر شده است. اما می‌توان به راحتی مبلمان جدیدی داشت. با اضافه یا کم کردن و تنوع دادن به فقط کوسن‌های مبل می‌توان تغییر اساسی ایجاد کرد.

همچنین می‌توان با پهن کردن رومبلی ظاهر آنها را تغییر داد و بازی رنگ‌های مختلف را راه انداخت.

تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده

گل و گیاه

فصل بهار شاهکار گل‌های رنگارنگ است.

دکوراسیون بهاری بدون گل و گیاه اصلا ممکن نیست. برای اینکه خانه‌تان برای عید نوروز حال و هوای بهاری به خود بگیرد گل ها و گیاهان را وارد کوراسیون کنید و اگر اهل نگه‌داشتن گل نیستید بد نیست گل‌هایی که به آبیاری و رسیدگی کمتری نیاز دارند را به خانه اضافه کنید.

آشپزخانه

از آن جایی که در آشپزخانه بیشترین رفت و آمد و استفاده مکانی را دارید بهتر است به آن جا نیز تنوع دهید. شاید برای تغییر در آشپزخانه آن چنان راغب نباشید چرا که ثبات و نظم در آشپرخانه به شدت مهم است اما می‌توانید با راه‌های راحت و بدون تغییر اساسی آن جا را زیباتر کنید.

می‌توانید از استیکرها و برچسب‌های کابینت که دو رنگ مکمل باشند، استفاده کنید و از استیکرهای طرح دار و ساده در کنار هم استفاده کنید. ازطرفی می‌توانید عکس‌های خانوادگی خود را بر یخچال نصب کنید.

سرویس بهداشتی

از تغییر در سرویس بهداشتی غافل نشوید. برای شیک‌تر شدن سرویس بهداشتی آن را تزیین و خوشبو کنید. شمع های تزیینی، گلدان های کوچک گل و شمع و عودهای مختلف را می‌توانید در سرویس بهداشتی قرار دهید.

حتی می‌توانید گیاهانی که به نور طبیعی کمی نیاز داشته و در مکان های مرطوب مقاوم هستند را تهیه کرده و درون سرویس بهداشتی خود قرار دهید.

تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده

جادوی آینه

قرار دادن آینه در مکان درست در خانه می‌تواند تاثیر و تغییر جادویی ایجاد کند.

برای تغییر در دکوراسیون منزلتان از یک آینه بزرگ قدی یا آینه کنسول استفاده کنید. اگر هم می خواهید خیلی ارزان آینه منزل تان که قدیمی شده را تغییر دهید فریم آینه را رنگ کنید و آن را نو کنید.

قرار دادن آینه در خانه می‌تواند فضاهای کوچک را بزرگتر و دل بازتر نشان دهد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها