پرداخت تفاوت متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور از فردا

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: تفاوت ترمیم متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشمول قانون سخت و زیان آور از فردا پرداخت می‌شود.

پرداخت تفاوت متناسب سازی حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور از فردا

دکتر مصطفی سالاری افزود: براساس وعده‌ای که پیش از این داده شده بود پس از اخذ مجوزهای قانونی، سازمان تأمین اجتماعی از فردا تفاوت ترمیم متناسب سازی را به کلیه بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور پرداخت می‌کند.

وی گفت: بر این اساس نه تنها از اسفند سال جاری مبلغ متناسب سازی حقوق این افراد ترمیم می‌شود بلکه مابه‌التفاوت این ترمیم نیز از ابتدای اجرای طرح متناسب سازی یعنی از ابتدای مرداد محاسبه و به حساب آنان واریز می‌شود.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • منذر
    0

    انشاا.... روزی برسد بازنشستگان صدراخبارروزنامه ها وسایتهای خبری نباشند ، واقعا زندگی کسل کننده شده وهوا مسموم ازتکرارخبرهای وضعیت بی کیفیت زندگی بازنشستگان ، لذااز مسؤلین کشور تمنادارم این وضعیت اجتماعی را برای بازنشستگان تغیردهندوحیثیت اجتماعی بازنشستگان رانقل محفل ومجالس نکنند کافیه بخدا آبروئی نمانده . مابازنشستگان ادعای حیثیت ازدست رفته داریم مگرخداوندگشایشی فرمایدوگرنه ازدست بشرخارج است .

  • سلام فرح رحیمیان
    0

    من مستمری بگیر همسرم جواد کوهستانی تکنسین رادیولوژی در علوم پزشکی هستم ،ایا رادیولوژی جزو مشاغل سخت به حساب نمیاد ،وقرار بود با بیست سال بازنشسته شون ولی حقوق 30روزه بگیرن ولی در همسان سازی هم به حساب نیامده ،وحتی 8ماه در زمانهای مختلف از طرف اداره به جبهه اعزام شده ،ایا در همسان سازی به حساب امده لطفا. جواب من را بدهید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها