فرصت بی‌نظیر آموزش سینما در نوروز ۱۴۰۰

مرکز آموزشهای سینمایی دارالفنون با همراهی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران اقدام به تشکیل دوره های فشرده آموزش سینما ویژه نوروز ۱۴۰۰ نموده است.

فرصت بی‌نظیر آموزش سینما در نوروز ۱۴۰۰

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ؛ تداوم شرایط کرونایی و محدودیت های اعلام شده برای سفرهای نوروزی در عید امسال اگرچه ناخوشایند است، اما با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از فرصت ها می‌توان آن را به بهترین لحظات زندگی مبدل ساخت. از جمله این برنامه ها می تواند فراگیری مهارتهایی باشد که در طول سال کمتر فرصت آموزش و پرداختن به آنها را داریم.

در همین راستا مرکز آموزشهای سینمایی دارالفنون با همراهی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران اقدام به تشکیل دوره های فشرده آموزش سینما ویژه نوروز ۱۴۰۰ نموده است.

این دوره های آموزشی شامل آموزش های کاربردی به صورت حضوری و فشرده درهفت رشته:عکاسی کاربردی، تصویربرداری، تدوین فیلم کاربردی، فن بیان وگویندگی، کارگردانی ، فیلمنامه نویسی و نورپردازی تخصصی برگزار خواهد شد. ظرفیت محدود برای هرکلاس و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ویژگی های برگزاری این دوره های آموزشی است. برای ثبت نام با اطلاع از شرایط کلاسها با تلفن 02166573000 تماس یا به سایت این موسسه به آدرس www.darolfunun.com مراجعه نمایید.

گفتنی است مرکز آموزشهای سینمایی دارالفنون یکی از فعالترین و قدیمیترین مراکز آموزشهای سینمایی است که بسیاری از عوامل سینما و تلویزیون از فارغ التصیلان این موسسه بوده اند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تهران ضمن حمایت از این رویداد، تسهیلاتی را برای برگزاری مناسب آن فراهم نموده است.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها