چگونه در علی بابا هتل خارجی رزرو کنیم؟

وقتی که به خارج از کشور سفر می‌کنید، دردسر رزرو هتل و گشت‌وگذار خصوصا اگر زبان آن کشور را بلد نباشید، دوبرابر می‌شود.

چگونه در علی بابا هتل خارجی رزرو کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی کار رزرو هتل خارجی راحت‌تر شده و بهتر است قبل از سفر رزرو هتل خارجی را انجام دهید و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید. یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه علی بابا نام دارد و شما به‌راحتی می‌توانید رزرو هتل خارجی از علی بابا را به‌صورت آنلاین و با قیمتی منصفانه انجام داده و سفر خود را با آرامش سپری کنید. با ما همراه باشید تا با نحوه رزرو هتل از علی بابا بیشتر آشنا شوید.

کدام هتل خارجی برای رزرو بهتر است؟

از آن‌جایی که سفرهای خارجی به‌خودی خود پرهزینه هستند، هرکس برای سفر خود بودجه‌ای کنار می‌گذارد. بعد از بررسی هتل‌های موجود در کشور مقصد برحسب بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی از هتل‌ها را انتخاب کنید. در سایت علی بابا اطلاعات مهمی از جمله نزدیکی به مراکز اصلی شهر، کیفیت هتل، امکانات و خدمات و قیمت‌ها با دقت نوشته شده و این مساله کمک شایانی در رزرو هتل خارجی به شما می‌کند. پس به‌سادگی هتل‌ها را باهم مقایسه کرده و بهترین را بدون مراجعه حضوری انتخاب کنید.

فرآیند رزرو اینترنتی هتل در علی بابا

با علی بابا که به‌عنوان کامل‌ترین سایت در این زمینه شناخته می‌شود، خیلی ساده می‌توانید این‌کار را انجام بدهید؛ به سادگی و فقط با چندکلیک. اگر در سایت علی بابا حساب کاربری دارید، کار شما راحت‌تر می‌شود؛ اما درصورت نداشتن حساب کاربری مراحل ثبت‌نام را تکمیل کرده و بعد برای رزرو هتل علی بابا اقدام کنید. به سایت علی بابا مراجعه کرده و روی لوگوی هتل خارجی کلیک کنید. در صفحه‌ جدید مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را به تفکیک بزرگسال و کودک در سرچ باکس بنویسید. می‌توانید در همین قسمت با کلیک روی اضافه کردن اتاق، اتاق اضافه هم رزرو کنید. درصورتی که مسافران بیشتر از 9 نفر باشند، باید فرآیند خرید را دوبار انجام دهید؛ پس به این نکته توجه کنید.

اطلاعات هتل

بعد از کلیک روی گزینه‌ جست‌وجو هتل‌های موجود در مقصد نمایش داده می‌شود. در این صفحه علاوه‌بر تعداد هتل‌های یافت‌شده می‌توانید هتل‌ها را بر اساس بالاترین امتیاز، بیشترین و کم‌ترین قیمت مرتب کنید تا راحت‌تر به هتل موردنظر خود دسترسی داشته باشید. با زدن دکمه نمایش روی نقشه می‌توان از موقعیت مکانی هتل‌ها نیز آگاه شد. همچنین در این صفحه می‌توانید نام هتل موردنظر را جست‌وجو کرده و با پر کردن تعدادی گزینه از قبیل قیمت اتاق، نوع اقامتگاه، ستاره هتل، میزان محبوبیت، منطقه و خدمات مطابق با سلیقه خود هتل را انتخاب کنید. درباره هریک از اتاق‌ها اگر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، روی گزینه مشاهده اتاق‌ها کلیک کنید. تصاویر هتل همراه توضیحات آن در این صفحه نوشته شده تا شما بیشتر با هتل و امکانات آن آشنا شوید. همچنین می‌توانید نظر مسافرانی را که در این هتل اقامت داشتند، مشاهده کنید تا در انتخاب خود مصمم شوید.

کنسلی اتاق

در این صفحه درباره قوانین کنسلی اطلاعاتی کسب کنید تا درصورت نیاز به لغو رزرو به مشکلی برنخورید. البته برخی هتل‌ها قابلیت کنسلی ندارند و به همین دلیل با "غیرقابل استرداد" نشان داده می‌شوند. برای کنسل کردن آخرین مهلت کنسلی بدون جریمه و اینکه از چه بازه زمانی مشمول جریمه می‌شوید، نمایش داده می‌شود که برای برنامه‌ریزی راحت‌تر باشید. حتما قوانین کنسلی را مطالعه کنید تا اگر به هردلیلی سفرتان کنسل شد، با شرایط آن آشنا باشید. اگر نکته ضروری‌ای در خصوص هتل باشد، در زیر لیست اتاق‌ها می‌توانید آن را ببینید.

تکمیل مراحل رزرو

بعد از این مرحله برای رزرو کردن باید وارد حساب کاربری خود شوید که درصورت نداشتن حتما باید بسازید. در مرحله بعد از ورود به حساب باید مشخصات مسافران و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. اگر سابقه خرید از علی بابا داشتید، می‌توانید نام مسافران سابق را ببینید. بعد از پذیرفتن قوانین سایت و هتل و بررسی اتاق‌ها و مشخصات هتل ادامه فرآیند خرید را زده و پرداخت آنلاین را انجام دهید تا رزرو هتل از علی بابا را نهایی کنید. بعد از پرداخت مبلغ واچر هتل به شما نمایش داده می‌‍شود. واچر همان رسید پرداخت و تاییدیه رزرو اقامتگاه بوده که ارائه آن هنگام ورود به هتل لازم است.

پرداخت هزینه هتل

رزرو هتل از علی بابا با کارت‌های شتاب انجام شده و به همین دلیل از این بابت خیالتان راحت باشد. اصلا نیازی به داشتن دردسری مثل استفاده از کارت‌های اعتباری خارجی نیست. اگر در سایت ایمیل یا شماره خود را وارد کنید، از هر دو طریق می‌توانید کاهش قیمت‌ها را متوجه شوید و رزرو هتل خارجی را با بهترین قیمت داشته باشید تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

ساعت تحویل اتاق

اکثر هتل‌ها در ساعت 14 چک این و در ساعت 12 ظهر چک اوت دارند؛ اما درصورتی که شما زودتر یا دیرتر از ساعت مقرر شده (حدودا هشت صبح یا شش بعدازظهر) ورود یا خروج داشته باشید، باید هزینه نیم‌شارژ را که همان نصف رزرو یک شب است، بپردازید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها