ممنوعیت تردد شبانه درون شهری تا اطلاع ثانوی در استان مرکزی

جانشین پلیس راهور استان مرکزی گفت: تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در معابر درون شهری استان مرکزی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و رانندگان متخلف مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی خواهند شد.

ممنوعیت تردد شبانه درون شهری تا اطلاع ثانوی در استان مرکزی

علی اکبر امینی، با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در معابر درون شهری استان مرکزی اظهار کرد: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع روزافزون ویروس در سطح جامعه، با رانندگان متخلف برابر قانون، قاطعانه، برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس منحوس در جامعه و حفظ سلامتی شهروندان، به منظور اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس ، تردد شبانه در تمامی معابر درون شهری استان مرکزی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

جانشین پلیس راهور استان مرکزی خاطر نشان کرد: از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد، ممنوعیت تردد شبانه در معابر درون شهری استان مرکزی اعمال شده و بی تردید رانندگان متخلف مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی خواهند شد.

امینی یادآور شد: پلیس با حضور میدانی در معابر شهری و نیز استفاده هدفمند از سامانه‌های هوشمند دوربین‌های شهری، بر حسن اجرای این ممنوعیت نظارت می‌کند.

جانشین پلیس راهور استان مرکزی از تشدید برخورد با متخلفان خبر داد و تصریح کرد: این اقدام به منظور حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع روز افزون ویروس کرونا در جامعه صورت می‌گیرد و امیدواریم که شهروندان مانند همیشه، برای اجرای هرچه بهتر این طرح نیز با پلیس مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به نارنجی بودن شرایط رنگ بندی کرونایی شهرستان‌های دلیجان و خمین و ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان‌ها افزود: رانندگان وسایل نقلیه داری پلاک غیربومی که از قبل از وقوع این شرایط، با خودروی شخصی خود به شهرستان‌های دلیجان و خمین وارد شده اند باید از این شهرستان‌ها خارج شوند و در غیر این صورت شامل جریمه ۵ میلیون ریالی خواهند شد.

منبع: مهر

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها