خانه در تهران گران‌تر از شهرهای آمریکا و کانادا است/ اینفوگرافی


8 فروردین 1400 - 13:53
60604af56ea78_2021-03-28_13-53
اگر نسبت متوسط قیمت مسکن به متوسط درآمد خانوار را معیار قرار دهیم، یک خانه با متراژ متوسط در تهران گران تر از هنگ کنگ و ونکوور خواهد بود.

اگر نسبت متوسط قیمت مسکن به متوسط درآمد خانوار را معیار قرار دهیم، یک خانه با متراژ متوسط در تهران گران تر از هنگ کنگ و ونکوور خواهد بود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

60604af56ea78_2021-03-28_13-53
8 فروردین 1400 - 13:53

منبع: اعتماد آنلاین

38

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یاشا داریوش 0 0 پاسخ 1400/1/17 -22:26

هی خدا هی

زیرخط فقر 0 0 پاسخ 1400/1/9 -10:43

ما توگرونی و فقر اولم نباشیم جزو 5تای اول دنیایم

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1400/1/9 -08:37

بی مسولیتی

علی 0 0 پاسخ 1400/1/9 -07:55

ایرانشهر تبدیل به تهرانشهر شد و آنهم تبدیل به بالا شهر... اینست عاقبت سردادن شعارهای متعصبانه ...

کارشناس 0 0 پاسخ 1400/1/9 -00:18

همه خوب می دانند این بانکهای مثل قارچ روئیده در جامعه و کشور هستند که این بلا به سر جامعه در اورده اند بروید و تحقیق کنید چیزی حدود ۷۵٪ خانه ها متعلق به همین بانکها هستند برای روشن موضوع وقتی بانک مرکزی خواسته و یا ناخواسته سود بانکی را کاهش می دهد یعنی چه یعنی جلوی در امد های بانک می گیرد و از زرفی با بالا رفتن تورم در کشور هزینه های بانک هم چندین برابر خواهد شد بالطبع وقتی بانک مرکزی جلوی درامد بانک را گرفت بانک هم بسمت جایی می رود که با کوچکترین سرمایه گذاری انهم در بخش مسکن می تواند دهها برابر ان سود کند با بالا وپائین بردن قیمتها هم دولت را در تنگنا قرار دادند و سود چندین برابری را ان خود بکنند

ممد 2 1 پاسخ 1400/1/8 -23:48

ايول از امريکا زديم جلوتر !!!!!

ناشناس 3 0 پاسخ 1400/1/8 -23:37

بی کفایتی بانک مرکزی و وزرات اقتصاد و سازمان امور مالیاتی در این تحقیق مشهود است به بهانه کار و اشتغال زایی بخش مسکن آنرا به جولانگاه دلالان و ثروت اندوزی افراد بدون پرداخت مالیات شده و یه سری از مردم برای داشتن یه خونه حسرت به دل کردن

کلنگ 4 2 پاسخ 1400/1/8 -16:53

به همین علت دارن از مردم مالیات بیشتری می گیرند . یعنی در ایران دارن طرح کمونیستی اجرا می کنند . باید فقیر باشی یا خودت رو فقیر نشون بدی . جامعه میشه گدا خونه . مثل چین که فقط 2 شهر شانگهایی و پکن تکنولوژی و ثروت هست اما در سایر استان ها مردم با فقر و فلاکت زندگی می کنند . تفکر کمونیسم منسوخ و مطرود است . آیا کسی که از صبح زود کار می کنه با کسی که تا لنگ ظهر خوابه فرق ندارند ؟ کمونیست میگه همه باید یکسان ثروت داشته باشند ( البته در شعار ) مثل اسلام که می گه در جامعه اسلامی همه باید با هم برابر و مساوی باشند اما آیا در حقیقت اینطوریه ؟؟؟؟

۱ 2 18 پاسخ 1400/1/8 -15:08

شما مناطق منهتن نیویورک و بورلی هیلز را اگر در نظر بگیرید خانه در تهران بسیار مفت است.

املاک نيوجرسي 1400/1/8 -23:49

شديدا اشنباه مي کنيد