کواکبیان: برخی حرف‌های زور را نمی‌توان تحمل کرد/ دولت شب تصمیم می گیرد؛ صبح مجلس علیه آن مصوبه می دهد

دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: مجلس هر روز پرچم مخالفتی بر علیه دولت بر می‌داشت دولتی که هم می‌خواهد با کرونا بجنگد و هم با تحریم و مشکلات اقتصادی، می‌جنگد و پشتوانه‌ای ندارد و مجلس هم چوب لای چرخش می‌گذارد.

کواکبیان: برخی حرف‌های زور را نمی‌توان تحمل کرد/ دولت شب تصمیم می گیرد؛ صبح مجلس علیه آن مصوبه می دهد

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری، به عنوان یکی از کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات ۱۴۰۰ مطرح است. کواکبیان در مصاحبهبا خبرگزاری برنا معرفی وزرا در ۵ حوزه اصلی کشور را از الزامات تبلیغات ریاست جمهوری، می داند. او تاکید کرد: « اگر بحث در حزب جدی شد حتما ۵ وزیر محوری یعنی وزرای اقتصاد و دارایی، امورخارجه، کشور، اطلاعات و دفاع باید معرفی شوند کما اینکه معاونان رئیس جمهور هم قبل از انتخابات معرفی می‌شوند.»

مشروح گفت و گوی او را در ادامه می خوانید:

آیا کارشکنی‌ها به امید پاس دادن کارها به دولتی است که می‌خواهند اصولگرا باشد؟

برخی کارها از روی نقشه و برنامه است و بعضی از روی ندانم کاری و جهالت است. مصاحبه‌ای که محسن رضایی با یکی از نشریات خارجی داشت و خود من ایشان را به مناظره دعوت کردم انجا گفته شد که ما یک ماه مهلت می‌دهیم تا آمریکایی‌ها تحریم را در یک سال حل کنند و بعد ما در این مدت، مذاکره می‌کنیم! تو از کیسه چه کسی می‌بخشی؟ مردم تحت فشار عدیده ای هستند و امروز اگر تحریم‌ها برداشته شود بهتر از فردا است و او می گوید یک سال دیگر تحریم‌ها برداشته شود! در ان مصاحبه نوشته شده بود کاندیدای بالقوه ریاست جمهوری اینچنین گفته است یا دبیر تشخیص مصلحت نظام گفته است ولی وزارت خارجه تکذیب کرد و گفت این حرف دیپلماسی نیست و این نظر شخصی است. یا اینکه در مصاحبه با برنا گفته بود، نظامیان باید بیایند و امیرکبیر بشوند! این هم حرفی خلاف فرمایش مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) است.

من بنابرآنچه که در وصیت نامه سیاسی امام ره آمده است با صراحت می‌گویم، نظامیان نباید وارد جناح بندی‌های سیاسی و احزاب سیاسی و انتخابات بشوند این گفته امام است. برخی تفسیر می‌کنند و می‌گویند امام گفته است وارد حزب نشوند! اگر نظامیان دست از نظامی‌گری بردارند و مانند سیاسیون حزب تشکیل بدهند چه اشکالی دارد حضرت امام می‌فرمایند اگر در منصب نظامی باقی باشند نباید این کار را انجام دهند. ما با این مخالفیم وگرنه کسی مخالف این نیست که یک نظامی از ارتش یا سپاه انصراف بدهد و کاملا غیر نظامی و یک فرد سیاسی باشد اما امروز تیپ‌هایی مطرح می‌شوند که همچنان در سپاه و منصب نظامی خود هستند و این مشکل قصه است. این افراد استعفا بدهند و از نیروی نظامی خارج بشوند و بعد چه رای بیاورند و چه رای نیاورند دیگر به سپاه یا ارتش بر نگردند. ما با ورود نظامیانی که در حین منصب نظامی کاندیدا می‌شوند و به نظامی‌گری خود ادامه می‌دهند، مشکل داریم و این صددرصد برخلاف وصیت امام خمینی (ره) است. اخیرا در ویدئویی از مقام معظم رهبری دیده‌ام که ایشان هم گفتند، ما همان روشی را که امام داشت را قبول داریم و دوستانی که در عرصه‌های نظامی هستند باید به فرمایش امام عمل کنند.

کواکبیان: برخی حرف‌های زور را نمی‌توان تحمل کرد/ دولت شب تصمیم می گیرد؛ صبح مجلس علیه آن مصوبه می دهد

اگر رئیس جمهور یا یکی از مسئولین در ۱۴۰۰ باشید برای کشور چه دغدغه ای خواهید داشت. از نظر شما بیشترین نقطه ضعف ما در سالی که گذشت و دولتی که رفت چه بود؟

ما برای بحث انتخابات برنامه ریزی کردیم و برنامه محوری یکی از اساسی ترین بحث‌های ما است ما می‌گوییم خداباوری و مردم‌سالاری و برنامه محوری و این سه شعار اساسی ما است و در کنگره بحث شد. لذا برنامه‌های ما در عرصه روابط بین‌الملل، دیپلماسی، سیاست داخلی، مسائل فرهنگی، اجتماعی، تحولات اداری و سیستم اداری و مسائل اقتصادی و حل مشکلات معیشتی ارائه می‌شود من یکبار گفته‌ام پنجاه گل شکفته می‌شود. امروز مشکلات اصلی جامعه ما اقتصادی است که به همان چهار عرصه بر می‌گردد یعنی اگر روابط بین‌المللی ما روی فرم باشد و تحریم نباشیم با زمانی که تحریم‌ها تداوم دارد، فرق می‌کند. اگر سیستم اداری به همین صورت باشد معلوم نیست سیستم معیشتی بهتر شود. ما نتوانسته ایم تحریم‌ها را حل کنیم که ۳۰ تا ۴۰ درصد کار است. عامل بعدی ناکارامدی دستگاه اجرایی بوده که این بسیار مهم است و ناکارامدی و کار نابلدی برخی از دستگاه‌های اجرایی علاوه بر بحث تحریم‌ها، ما را به این روز انداخته است. مساله بعدی کاهش اعتماد عمومی‌است اگر مردم از مسئولین خود حرف شنوی بهتری داشته باشند در همه زمینه‌ها شرایط بهتر خواهد شد. یکی مسائلی که در سال جدید باید به طور جدی دنبال شود واکسیناسیون سراسری کرونا است نباید این را به شش ماه دوم بکشانیم. باید در شش ماه اول چه با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و چه ظرفیت‌های خارجی بحث واکسیناسیون را به طور جدی به اتمام برسانیم. بخشی از این مساله به اعتماد عمومی برمی‌گردد و مردم باید حرف مسئولین را باور کنند در ۱۳ بدر ۹۹ مردم حرف گوش کردند. کسانی که سالیان سال از خانه خارج می‌شدند در خانه ماندند وقتی در مورد کرونا چنین نمونه ای از اعتماد عمومی بوجود امد در کل سیستم نیز می‌توان مشابه آن را داشت و وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و سلامتی روبه راه می‌شود به نظر من این سه مورد اهمیت دارند. اگر بحث در حزب جدی شد حتما ۵ وزیر محوری یعنی وزرای اقتصاد و دارایی، امورخارجه، کشور، اطلاعات و دفاع باید معرفی شوند. در حزب فعلا روی این ۵ وزارتخانه و افراد مورد نظر برای آن بررسی می‌شوند کما اینکه معاونان رئیس جمهور هم قبل از انتخابات معرفی می‌شوند.

برنامه حزب شما برای حضور در انتخابات چیست؟

ما در کنگره حزب بحث طرح جمهوریت سوم را آورده ایم یعنی حل همین مشکلات و یک محور این است که رئیس جمهور دیگر به مردم نگوید من کاره ای نیستم و یا دیگران جوری برنامه ریزی کنند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار مرگ بر اسرائیل مرگ بر روحانی سازماندهی شده باشد این وضعیت به چه معنی است؟! رئیس جمهور نه شخص اول مملکت است و نه شخصیتی در درجه دهم است. عده‌ای می‌خواهند رئیس جمهور را به زیر همه جداول ببرند و عده‌ای مسئولیت همه چیز را بر گردن رئیس جمهور می‌اندازند درحالیکه وظیفه رئیس جمهور در قانون اساسی، مشخص شده است. وظایف باید به طور دقیق تفکیک شوند. در قانون گفته شده بعد از رهبری ریاست جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی کشور است ولی هر دو دسته این را نادیده می‌گیرند. ما در جمهوریت سوم سه مدل قوه مجریه در دنیا را تعریف کرده‌ایم. با حفظ نظام ولایت فقیه عرض می‌کنم ما یا باید نیمه پارلمانی و نیمه ریاستی شویم که مثل قبل از بازنگری سال ۶۸ است و در فرانسه اجرا می‌شود یا باید ریاستی کامل باشیم که مثل امریکا خواهد بود و امروز هم اینطور نیستیم و شب دولت تصمیم می‌گیرد و صبح مجلس علیه آن مصوبه می‌گذارند.

یا پارلمانی محض باشیم که در انگلستان این الگو اجرا می‌شود و فقط نخست وزیر دارند و پارلمان و نخست وزیر با هم هماهنگ هستند. در سال ۵۸ یک رفراندوم برای قانون اساسی داشتیم و تا سال ۶۸ جمهوریت اول بود و در ۶۸ یکبار دیگر رفراندوم کردیم تا الان که ۱۴۰۰ می‌آید ۳۲ سال جمهوریت دوم داشتیم. جمهوریت سوم می‌خواهد باز بازنگری در قانون اساسی داشته باشد و باز به رای مردم گذاشته شود و جمهوریت سوم اجرا شود. علت این است که همین مشکلات مطرح شده وجود دارد. من عقیده دارم ما سال خوبی پشت سر نگذاشتیم و ویروس کرونا وضعیت را دشوارتر کرد برخی می‌گویند این ویروس هم نعمت الهی بود. آموزش مجازی پیشرفت کرد ولی آیا حتما باید ویروس بیاید تا آموزش مجازی داشته باشیم. کرونا بسیاری از کارها را عقب انداخت و بسیاری از عزیزان از جمله مدافعان سلامت و حتی شخصیت‌های ارجمندی را از دست دادیم و فشار اقتصادی عدیده ای بر مردم وارد شد. این فشارها برای مردم طاقت فرسا بود. همه تحمل کردند ولی برخی حرف های زور را واقعا نمی‌توان تحمل کرد. من در مجلس چندبار گفتم مردم سرمایه اصلی خود را به بورس نبرند و بسیاری می‌گویند ما رفتیم و بدبخت شدیم و سکه و دلار و بورس و مسکن و خودرو دست به دست هم دادند تا مردم این وضعیت بد معیشتی را تجربه کنند. جدا از این مباحث اختلافاتی نیز بین سران سه قوه وجود داشت به خصوص بعد از بر سر کار آمدن مجلس جدید به جای اینکه دست به دست هم بدهند و مشکلات مردم را حل کنند، هر کسی کار خود را می‌کرد و معلوم نبود منافع ملی چقدر مدنظر است. مجلس به بیشترین بحث‌ها دامن می‌زد و هر روز پرچم مخالفتی بر علیه دولت بر می‌داشت دولتی که هم می‌خواهد با کرونا بجنگد و هم با تحریم و مشکلات اقتصادی، می‌جنگد و پشتوانه‌ای ندارد و مجلس هم چوب لای چرخش می‌گذارد. امیدواریم در سال جدید مشکلات اقتصادی با رفع تحریم‌ها و کارامدی دولت و اعتماد عمومی بالا رفته و با از بین رفتن کرونا حل شود و شاهد صفا و صمیمیت و وحدت قوا برای حل مشکلات مردم باشیم.

منبع: برنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 67
  • کاربر ناشناس
    0

    همه جناح ها و گروههای سیاسی گرگهایی هستند در لباس میش چون منافع انها یکی است حکومت کردن و چپاول کشور و مردم متاسفانه تا کنون هم موفق بوده اند

    نظرات شما -
    • حمزه ای
      0

      با سلام از نئولیبرال چه توقعی میتوان داشت غیر از همیشه طلبکار ی ورسیدن به ثروت به هر قیمتی وخراب کردن هر مسلکی و فکری و مذهبی در این هشت سال سرمایه داران در دولت وزارت کردند توقع داشتیم برای ما مردم عادی تصمیم سازنده ای بگیرند یا برای افزایش سرمایه های خودشان ما خوش خیالی م و فکر میکنیم کشور را باید به آدمهای ثروتمند داد که دزدی نکنند نه باید به آدم چشم ودل سیر داد مثل صدر اعظم آلمان خانم مرکل

  • ایرانی
    0

    عالم وآدم میدونن دولت خائن ترین دولت در طول تاریخ ایران است کواکبیان باید هم از بی کفایتی شیخ سرخه حمایت کند چون هر دو بهم نان قرض میدهند خجالت هم نمیکشند .

    نظرات شما -
    • ....
      0

      حاضری همپرسی برگزار بشود اگر مردهستید قبول می گویید ولی نیستید وفقط ادعا دارید از همه ترسوترید

    • به ....
      0

      تو هنوز نمیتونی بفهمی که این کامنت ها یه جورایی همون رفراندومه؟؟ موضع مردم در قبال لیبرالیسم روشنه. بفهم اینو.

  • حمیدرضا
    0

    امثال شما دیگه نباید نظر بدن حناتون دیگه رنگی نداره تو اگر خیلی وجهه داشتی تو شهر خود رای میوردی .

  • ناشناس
    0

    وقتی امثال این آقا میشوند لیدرودبیر کل یک حزب چند نفره که خودشان از خودشان تعریف میکنند ،،،سئوال کدام تصمیم دولت درست بوده در مسکن در خانواده درسیاست خارجی در برجام در مرغ در روغن در شکر در واگذاری های شرکتهای دولتی در حالی که در تمام این زمینه ها از مردم حقوق وهزینه در یافت کرده به شما هم زور نیاید وبهتر است توبه کنید در محضر خدا ومردم که روحانی را تحمیل کردین

  • کاربر ناشناس
    0

    کی بهشما رای می دهد تا بلد نیستی خانواده ات را اداره کنی چطوری می خواهی کشور را اداره کنی من هم می خواهم کاندید شوم

  • حمید
    0

    اصلاح طلبان و اعتدال گرا ها فقط به دنبال سهم خواهی از قدرت هستند و فردای بعد از انتخابات مردمی که به اینها رای دادند را فراموش می کنند تا چهار سال بعد

  • ع.ف
    0

    سلام. دقیقا خود شما و اون رییس نفوذی و فرصت طلب و انگلیسی و دیگر یاران هم کیش شما در مجلس زمان آقای احمدی نژاد همه جور بلایی را سر دولت ایشان آوردین را یادتون رفته آقای فتنه جوی آدم نما!!!!

  • سید
    0

    آقای کواکبیان میشود لطف کنید به مردم توضیح دهید شفاف که چه شد قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ و خودرو و خانه سر به فلک کشید .شما قادر نیستید با مدیران خود قیمت مرغ و توزیع آنرا مدیریت کنید بعد دنبال مدیریت کلان جامعه هستید. خسته نشدید از این سناریوی تکراری. در چهار سال اول خود را وارث دولت قبل معرفی کردید و مسکن مهر را با بستن پروژه های آن به نابودی کشاندید در چهار سال بعد تحریم را علم کردید خسته نشدید . مردم ایران باشعور هستند و می فهمند قیمت امروز مسکن دسته گل وزیر سابق آقای آخوندی است و عدم ساخت و ساز و متعادل کردن بازار در عرضه و تقاضا می باشد . هشت سال عدم مدیریت مناسب را به گردن این و آن انداختید .این مجلس یکسال نیست آمده لطف کنید از مجلس قبل بگوید که در آن با لابی کردن اهداف گرانی را پیش بردید. مجلس باید به نفع مردم و کمک به دولت و اهرم دولت باشد نه حیاط خلوت دولت بس کنید لطفا حال مردم ایران در این چند سال خیلی خیلی بد است کرونا و بی کاری اصناف را هم اضافه کنید شما خوشبختانه وضع خوبی دارید و شرمنده شدن مردان این سرزمین بخاطر خالی بودن سفره ها را نه دیده اید و نه چشیده اید. می دانید شما نداری و نداشتن چیست بخدا اگر بدانید .

  • شهرام.ر
    0

    چرا حرف زور میزنی به نمایندگان مجلس؟؟ این همه ایراد در قوانین مملکت رو که برطرف نمیکنن، مشکل عنابستانی و... رو که حل نمیکنن با دولت هم مخالفت نکنن؟؟؟ پس به ما بگین ضرورت وجودی این مجلس چیست؟؟؟

  • نباتی
    0

    این بی خاصیتها تا کی باید وراجی کنند .. رای نیاوردی برو به گور دیگه..

  • سنجاق
    0

    بستم صدایت کورکردم چشمانت کواکبیان نماینده سابق اجی مجی لاترجی زارت زورت

  • محمد
    0

    امروز تو صف مرغ بودم انقدر منتظر موندم سرم از درد ترکید آخرشم به من نرسید آقای کواکبیان بعد از 40 سال ببین کجای کاریم

    نظرات شما -
    • ..
      0

      ترسو ساکت

  • مهری
    0

    فقط این میگم شما آقای کواکبیان ودولت روحانی و همه ی اصلاح طلبها برید گم شید برید بمیرید خجا لت بکشید هر بلائی بود سر مردم دراوردید چه از جان ملت میخواید

  • علی اکبر رحیم زاده
    0

    اگه حرف نزنی نمیگن لالی آقای حراف

  • آقامحمدخان
    0

    البته 20 دقیقه ای امضا کردن سفاهت نامه برجام را براحتی میتوان تحمل کرد و لذت برد

  • حمید
    0

    طیفی که شما عضو اون هستید و سنگش رو به سینه میزنید توانایی توزیع مرغ هم نداره، چقور وقیح هستید اگه مجلس نبود کشور رو دراین چند ماه دو دستی تقدیم میکردید

  • علی محمد صادقیان
    0

    چقدر شما پررو و دروغگو هستید.

  • ناشناس
    0

    دولت با کرونا میجنگه؟؟؟!!! دولت داره با مردم بدبخت میجنگه. داره جیب مردم بیچاره رو میزنه. توام توهم زدی. چی زدی؟ گل مل زدی ؟!!

  • کمال
    0

    اینقدر دولت دولت نکن. گند زدید شما اصلاحاتیا با حمایت از این دولت که البته برای حزب شما خوب کلاه اقتصادی بافته شد در این دوره

    نظرات شما -
    • علیرضا
      0

      جالبه دولت خودشو اصلاحاتی نمیدون اونوقت این مردک زشت بد ستاره اومده سنگ دولتو به سینه ش میکوبه

    • ..
      0

      ترسوها ساکت

  • ناشناس
    0

    خوب جیب مردمو زدین و خوردین و بردین و تا هفت نسل خود بیمه شدین. هرکی هستین یه وجب جا بیشتر نمیذارنتون با یه کفن. به امید اون روز که مسئولان دزد و بی شرف همه باهم که دندون طمع برای جان و مال مردم تیز کردن بسپریمشون زیر خاک انشالله...

  • مورچه
    0

    رای بی رای چپ وراست ومیانه نداره فقط برگذاری رفراندوم باحضورنماینده گان سازمان ملل مردم ازرفتار خیانتکارانه همه شما خسته شدن اگر پاکدست هستید چرا ازرفراندوم وحشت دارید

    نظرات شما -
    • مورچه خوار
      0

      یک بود یکی نبود ریپ میزنی چرا؟؟ تو هیچی در باره سازمان ملل میدونی؟؟ اصلا میدونی که سازمان ملل یکی از سازمان های تحت امر و یکی از بخش های ارتش آمریکاست؟؟؟؟

    • ب مورچه خوار
      0

      مال خودتو غرغره کن چرامال دزدهای اموال مردم راغرغره میکنی سازمان ملل چون مچ گیری کرده ازاختلاف افکنی بین کشورهای عربی امریکایی شده بیداری اسلامی را چه کسانی راه انداختن تا انسانهای بیگناه رابه کشتن دادن ؟مورچه خوارکجا بودی بروتحقیق کن بعد نظربزار

    • بازی
      0

      مورچه جان !! یا خیلی بوقی یا خیلی معاند

    • عقرب
      0

      خداييش مورچه درست ميگه , طلا که پاکه چه منتش به خاکه

    • ب بازی
      0

      هم بوق هم معاند خودش چی که کله پاچش چی باشه

  • کاشف
    0

    راستی این یارو کیه ؟

    نظرات شما -
    • و
      0

      اینم اثبات اینکه بعضی چقدر بیسواد هستند که حتی کواکبیان را نمی شناسد

    • به و
      0

      یعنی اینقدر کواکبیان سرشناس و مشهوره؟؟ والا بلا خیلی از مردم کوچه و بازار از این کواکبیان شما، خیلی بهتر و بیشتر میفهمن. خیلی هم با شخصیت تر هستند. خیلی هم وطن دوست تر هستند. خیلی هم با سواد تر هستند. اما به اندازه این و سایر رفقاش رو ندارن. تریبون هم ندارن. مشکلات اقتصادی هم دور و برشون رو گرفته که نفس راحت هم نکشن. همین کواکبیان و رفیقاش هم این مشکل ها رو ایجد کردند.

  • سجاد
    0

    ماهم دلخوشی از هیچ کدوم نداریم ولی قانون رفراندوم رو بخون بعدبیا حرف بزن.رفراندوم.سازمان ملل!!!؟؟؟!!!؟!! واقعا به اون اعتماد دتربد.اوو وووله له

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      خدا وکیلی ماکه به هر بیگانه ای که شما اونو بدترین،خشن ترین و... مدانید ازینا بیشتر قبول داریم

    • به محمد
      0

      برگرد ایران. بعد نظر بده.

  • علی۵
    0

    لطفا از دزدها و رانت خوارها و وطن فروش ها دفاع نکنید. کرونا برای شما که نعمت . هر دزدی بخواهید میکنید . هر رانتی استفاده میکنید.همه بی تدبیری ها و مدیریت های غلط خودتان را به کرونا و تحریم نسبت میدهید.

  • ..
    0

    آنها که از ترس نظر مردم جرات برگزاری یک همپرسی را ندارند ساکت شما دیگر بابت اینکه به خودتان مرد بگویند خجالت بکشند لازم نکرده اظهار نظر سیاسی بکنید هر وقت آن قدر مرد شدید که یک هم پرسی ساده نترسید بیاید اینجا نظر بدهید

    نظرات شما -
    • . .
      0

      خداییش نظر مردم ترس نداره؟؟ میگن دموکراسی. نتیجه دموکراسی تو ایران اینه دیگه. 8 سال + 8سال + 8سال + 8سال از عمر کشور رفت تو نظر مردم. رای بی فکر میدین، بعد هم از عالم و آدم طلبکار میشین.

    • ..
      0

      نظر مردم برگزاری همه‌پرسی این نظر ارتش بیسواد سایبری کمونیسته

  • کاربرناشناس
    0

    اقای کواکبیان ان مسولان رده بالای کشور یا چه رویی به مردم می گویند بیایید رای بدهید،!چقدر پرو به حضرت عباسی،،اینگار که نه اینگار هیچ اتفاقی نیفتاده،،بابا مردم دارند له می شوند یه کاری کنید به فران.

  • دن کیشوت
    0

    به امیدخدا، مردم آرزوی رای را به دل تک تکتان خواهند گذاشت، شما اصحاب النار هم فیها خالدون هستید، جلوتر از همه شما هم، آن پناهیان عوام فریب که از امام زمان به عنوان ابزار انتخاباتی بهره میبرد، درون آتش خشم الهی خواهد شد.شد. دیگر قابل تحمل نیست، دیروز امام زمان را به تنباکو پیوند میزدید و امروز با انتخابات، اما مردم امروز، مردم دیروز نیستند، امروز مردم به همان اندازه که عاشق امام زمان هستند از شما شیعیان معاویه متنفرند

  • حمید
    0

    به کوری چشم همه مزدوران و کاسه لیسان غرب،قطعا رای خواهیم داد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بده خب بما چه

    • مورچه
      0

      حميد , چشمت کور , دندت نرم به ما چه

  • سعدی
    0

    کامنت گذاربنام مورچه ازجاسوسان سابق صدام ومقیم فعلی کمپ لیبرتی البانی روسیاهی از تبار مسعود لجنی ومریم جر عضدانلوی چند شوهره وجاسوسان فعلی سعودی واسرائیل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حرفت رو ثابت کن . از کجا فهمیدی ؟ چرا خبر فوری این مطالب رو نمیداند و شما میدانید؟تهمت زدن بسیار آسانتر از ثابت کردن است .

    • مورچه
      0

      نمیدونم چرابعضی ها همینو میگن فک کنم مورچه گازت گرفته منکه همیشه حقیقت روگفتم سواد سیاسی ندارم اماتجربه زندگی کردن باانسانهای نجیب وفرودست رادارم .والان هم درالبانی هستم توی سوله نشستم دارم کامنت میذارم ایاشماها که حمله میکنید ب نظرمردم و صدتاصدتا منفی کیلویی میذارین انسان هستین یا فشارداره براتون برو اسم کابرتو عوض کن حیف نام حضرت سعدی

    • مورچه
      0

      خبرفوری شما اعلام کن مورچه ازکجاکامنت میذاره خیال این وطن فروشها راحت شه

    • مورچه
      0

      تا جشمت کور شه سعدي

    • موادنزنید
      0

      بعضی ازدوستان مواد میزنند دیوارکوتاه تراز مورچه پیدا نمی کند چندبار دیدم به مورچه گفتن همین حرف را خوب کمتر مصرف کن

    • حافظ
      0

      عجب فلفلی تو حرف هات بود سعدی. سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز. مرده آن است که نامش به مورچه برود.

  • احمد
    0

    رئیس دولت صبح جمعه از گرانی بنزین بی اطلا عی میکند چه تصمیمی می خواهد بگیرد که مجلس مخالف آن است شما کشور را به دو جناح تقسیم کرده اید وبا همدیگر لجبازی می کنید یک همه پرسی واقعی لازم است که آنهم نمیشود

  • بیی
    0

    خوب تو مجلس به نفع مردم کار میکردیم شما انتخاب میشدید

  • معرفت
    0

    مگر شما وامثالتان پشتوانه دولت نبودیدو نیستید.دولتی که سکه بنام مثل شما بزند عاقبتی بهتر از این ندارد .بیچاره روحانی که چه رودستی از شما خورد .دنیاش که این شد اخرتی هم براش نمونده

    نظرات شما -
    • سید
      0

      بیچاره روحانی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بابا بیخیال از روحانی قدیس درست نکنید 4 ماه داره میگذره توانایی مدیریت قیمت مرغ را ندارن آنوقت آمدی کامنت می گذاری می گویی بیچاره روحانی بابا دست بردارید از این فیلم بازی کردنت تون

  • متين
    0

    اون جاي مهرت منو کشته اختلاس گر دروغگو

    نظرات شما -
    • ک
      0

      برو پی کارت مامور مریم رجوی نکنه توهم از آنها هستید که زنت رو طلاق دادی دو دستی تقدیم مسعود رجوی کردی

    • به ک
      0

      ک... معلومه تو هم وابسته به بدنه دزدها هستی شما قطعا برای یک ساندیس تیر و طایفه خودت رو می‌فروشی وطن فروش زیبنده امثال تو است

    • ممد
      0

      جناب ک... من فکر کنم شما بدون طلاق هم اينکارو انجام ميديد , البته براي امثال شما اين کار عاديه !!!!

  • کاووس
    0

    این کامنت های پایین نشون میده که کواکبیان چه محبوبیتی بین مردم داره. کاندید شدنش جای سوال داره. چه بازی ای میخاد در بیاره توی انتخابات؟؟

  • ایلیا
    0

    بس نیست مصطفی ' برو خونه بشین استراحت کن اون سری اشتباهی در تهران به تو رای دادن / زیادی هم حرف می زنی اگه کسی به تو نگفته من می گم که نگی نگفتیم / بش بخوس بس

    نظرات شما -
    • ..
      0

      بیسواد ترسو اظهار نظر در مورد اشخاص باسواد ممنوع

  • کروناز
    0

    وقتی امثال شماییکه لابی گری می کرد بجای منافع ملت ،عصبانی هستید ،این یعنی مجلس پا روی جای خوبی گذاشته

  • متين
    0

    خدايا اينهمه کشور تو دنيا , چرا قسمت ما اينجا بود ؟!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها