جریمه یک میلیونی پلیس استان آذربایجان‌غربی برای تجمع در تفرجگاه‌ها/ مردم در خانه بمانند

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: همه هم‌استانی‌ها به ویژه شهروندان ارومیه باید از هر گونه سفر و تردد به به تفرجگاه‌ها به جد پرهیز کرده و افراد خاطی مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

جریمه یک میلیونی پلیس استان آذربایجان‌غربی برای تجمع در تفرجگاه‌ها/ مردم در خانه بمانند

کمال حسین‌زاده اظهار داشت: براساس آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، امسال نیز همانند ساله گذشته در روز طبیعت در راستای کاهش شیوع بیماری کرونا در همه شهرهای قرمز و نارنجی هرگونه دورهمی و تجمع در همه بوستان‌ها، فضای سبز و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: همچنین تجمع و دورهمی در تفرجگاه‌ها از جمله دره شهدا در محور ارومیه به اشنویه، محور بند، جانویسلو، محور انهر و تفرجگاه مارمیشو ممنوع است.

وی تصریح کرد: بنابراین همه هم استانی‌ها به ویژه شهروندان ارومیه باید از هر گونه سفر و تردد به تفرجگاه‌ها به جد پرهیز کرده و امسال نیز مانند سال گذشته در خانه بمانند.

حسین زاده افزود: از ساعات اولیه روز سیزده فروردین، همکاران پلیس راه در محل حضور یافته و نسبت به اعمال ممنوعیت اقدام خواهند کرد و کسانی که ممنوعیت اعمال شده را رعایت نکنند مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: بی تردید همراهی مردم به مانند همراهی اوایل شیوع بیماری کرونا، سبب ریشه کن شدن این ویروس منحوس خواهد شد.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها