مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی:

پرواز از فرودگاه ارومیه به مشهد مقدس در آینده نزدیک برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به وضعیت قرمز مشهدمقدس و ممنوعیت رفت و آمد به این شهر، در آینده نزدیک پرواز مشهد از فرودگاه ارومیه نیز بار دیگر برقرار می شود.

پرواز از فرودگاه ارومیه به مشهد مقدس در آینده نزدیک برقرار می‌شود

محمدعلی قراملکی با اشاره به برقراری مجدد پرواز استانبول از فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه اظهار داشت: از نزدیک یک ماه گذشته بار دیگر این پرواز برقرار شده و تنها پرواز خارجی از فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: اگر عتبات عالیات نیز شرایط مساعدی داشته باشد پرواز به عتبات نیز انجام می‌شود اما در حال حاضر وضعیت آنها مشخص نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: پروازهای استانبول که در گذشته در روزهای یکشنبه و پنجشنبه انجام می‌شد از هفته گذشته روزهای دوشنبه و پنجشنبه و ساعت 17 و 35 دقیقه انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برقراری پروازهای داخلی همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا اما پروازها با رعایت جوانب بهداشتی در مسیر تهران همچنان برقرار است.

قراملکی اظهار داشت: همچنین با توجه به وضعیت قرمز مشهدمقدس و ممنوعیت رفت و آمد به این شهر، در آینده نزدیک پرواز مشهد از فرودگاه ارومیه نیز بار دیگر برقرار می شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها