رئیس مرکر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس:

حوادث نوروز امسال در جاده‌های فارس ۳۱ کشته بر جای گذاشت

رئیس مرکر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان فارس ۳۱ کشته و ۲ هزار و ۲۴۵ مصدوم برجای گذاشت.

حوادث نوروز امسال در جاده‌های فارس ۳۱ کشته بر جای گذاشت

محمدجواد مرادیان با ابراز تاسف از آمار حوادث ترافیکی سفرهای نوروز امسال با وجود کرونای جهش یافته، از ماموریت ۹ هزار و ۵۵۲ پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ فارس خبر داد و اظهار داشت: از ۳۰ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰، تعداد ۲۰ هزار و ۵۲۶ تماس با اورژانس ۱۱۵ فارس برقرار شده است.

وی افزود: طی این تماس ها، هزار و ۶۵۲ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۵۹۳ نفر در محل درمان توسط امدادگران اورژانس‌ها خدمات درمانی دریافت کرده‌اند و متاسفانه ۳۱ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

مرادیان تعداد حوادث ترافیکی شهری ۹۲۸ و حوادث ترافیکی جاده‌ای را ۸۹۶ مورد اعلام کرد و ادامه داد: تعداد ۳۵ نفر نیز دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که متاسفانه یک نفر جان باخت.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان اینکه در این مدت اورژانس هوایی ۳ پرواز داشته است، تصریح کرد: هم اکنون اورژانس فارس با ۷۵۰ نیروی متخصص در ۲۰۹ پایگاه و بالگرد برای رویارویی با هرگونه سوانح احتمالی در آمادگی کامل قرار دارد.

منبع: خبرآنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها