تردد ۹۷ هزار خودروی خارج از استان در جاده‌های اردبیل ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ۹۷ هزار تردد خودروهای خارج از استان در جاده‌های استان اردبیل به انجام رسیده است.

تردد ۹۷ هزار خودروی خارج از استان در جاده‌های اردبیل ثبت شد

کلیم‌الله وثوقی در جلسه بررسی آخرین وضعیت تردد نوروزی در اردبیل اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی از 25 اسفندماه تا 13 فروردین امسال بیش از 863 هزار تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل 233 درصد افزایش نشان می‌دهد که عمده این سفرها با ایمنی و حادثه کمتر به انجام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیشترین تردد را در محور اردبیل - سرچم یادآور شد و گفت: بعد از این محور، بیشترین تردد نوروزی در مسیر نیر به سراب و اردبیل به آستارا به ثبت رسیده تا ورودی مسافران را از این مسیرها شاهد باشیم.

وثوقی فعالیت 12 دستگاه ترددشمار را در جاده‌های استان اردبیل یادآور شد و افزود: از مجموع ترددهای نوروزی امسال 95 هزار تردد مربوط به خودروهای خارج از استان بوده که همچنان 53 هزار خودرو در استان مستقر هستند.

وی بیشترین تردد را از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و گیلان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شرایط متفاوتی را در تردد جاده‌ای استان اردبیل با رعایت نقاط ایمنی شاهد بودیم.

وثوقی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در این ایام بیشترین تخلف مربوط به سرعت غیرمجاز بوده که با 10 هزار و 500 مورد به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: ‌بعد از سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی بیشترین تخلفات رانندگی بوده که در ایام تعطیلات نوروزی توسط دوربین‌های نظارتی به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل شلوغ‌ترین روزهای تردد را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان مربوط به 29 و 30 اسفندماه سال گذشته و 13 فروردین امسال اعلام کرد و ادامه داد: امسال در مقایسه با سال‌های گذشته با تلاش راهداران شرایط ایمنی را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد بودیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها