سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت عنوان کرد:

از خانم مُسن تا آقای کفاش؛ همه پیگیر فوتسال بانوان نفت آبادان

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت گفت: من در تیم‌های دیگر کار کرده‌ام. در برخی شهرها از این که فوتبال و فوتسال بانوان وجود دارد، بی‌خبر بودند اما در آبادان از خانم مُسن تا آقای مغازه‌دار، پیگیر تیم فوتسال بانوان هستند.

از خانم مُسن تا آقای کفاش؛ همه پیگیر فوتسال بانوان نفت آبادان

نرگس علوانی در گفت‌وگویی، درباره پیروزی تیمش در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل هیات اصفهان ، اظهاکرد: بازی ساده ای داشتیم و باتوجه به این که حریف‌مان در انتهای جدول قرار داشت، می دانستیم بازی خیلی سختی نداریم. در این دیدار توانستیم از تمام بازیکنان مان استفاده کنیم و حتی می توانستیم بیش از ۱۰ گل به ثمر برسانیم. در این بازی الهام عنافچه، سهیلا ملمولی و فرشته خسروی هتریک کردند و فاطمه رحمتی نیز یک گل به ثمر رساند.

وی بیان کرد: فصل قبل اقدام به استعدادیابی کردیم و توانستیم بازیکنان بومی استان خوزستان را کنار هم جمع کنیم و امسال ضمن استفاده از آن نفرات جوان، از نفرات باتجربه و ملی پوش نیز استفاده کردیم تا روندی را که هدف گذاری کرده بودیم، پیش ببریم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با اشاره به گروه سختی که تیمش در آن رقابت می کند، گفت: در گروه دوم مسابقات علاوه بر تیم ما، تیم های مس رفسنجان، خراسان رضوی و رهیاب نیز از مدعیان هستند و برای صعود به مرحله بعد می جنگند. البته به بازیکنانم گفته ام که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و خدا را شکر از ابتدای لیگ، بازی به بازی پیش رفته ایم و بازیکنانم آن جنگندگی که از آن ها در هر بازی انتظار داشته ام را نشان داده اند.

وی افزود: تا این جای کار خدا نیز کنار ما بوده و شاگردانم تمام تلاش خود را کرده اند تا بتوانیم در این فصل این نتایج خوب را کسب کنیم. البته می دانیم با وجود تیم های خوبی که در گروه ما قرار دارند، صعود به مرحله بعد کار سختی است اما تمام تلاش مان را می کنیم که نتایج خوب مان به قهرمانی ختم شود.

علوانی درباره عوامل تاثیرگذار در تحول تیم پالایش نفت آبادان نیز عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه باعث شد که در فصل جاری لیگ برتر فوتسال بانوان، پالایش نفت متفاوت از سال های قبل باشد. خدا را شکر توانستیم با همکاری باشگاه بازیکنان خوبی را جذب کنیم و امکانات خوبی هم در اختیار تیم است و ایجاد این شرایط باعث شده که نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با تاکید بر این که از ابتدای کار در لیگ هدف صعود به پلی آف و قهرمانی بوده است، گفت: خدا را شکر تاکنون توانستیم هدف گذاری مان را به نتیجه برسانیم و امیدوارم این موفقیت در ادامه لیگ هم تداوم داشته باشد تا در کنار شرایط سختی که کرونا برای مردم ایجاد کرده است بتوانیم دل مردم فوتبالی آبادان را شاد کنیم. به هر حال ما از روز اول پیش بینی این روزهای خوب را برای پالایش نفت آبادان در لیگ برتر داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان بیان کرد: من در تیم های دیگر هم کار کرده ام و در برخی شهرها از این که فوتبال و فوتسال بانوان نیز وجود دارد، بی خبر بودند اما در آبادان از خانم مُسن گرفته تا آقای مغازه دار و کفاش، همه پیگیر وضعیت تیم فوتسال بانوان پالایش نفت هستند و بازی های ما را رصد می کنند. هیچ جای ایران، مانند آبادان فوتسال بانوان را رصد نمی کنند.

منبع: ایسنا

46

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها