مشکلات تأمین کالاهای اساسی اردبیل در ماه رمضان برطرف شد

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: با توجه به این که در آستانه ماه رمضان قرار گرفته‌ایم با بررسی مشکلات و مسائل مربوطه، تأمین کالاهای اساسی در ماه رمضان بدون مشکل ادامه می‌یابد.

مشکلات تأمین کالاهای اساسی اردبیل در ماه رمضان برطرف شد

رامین صادقی در جلسه‌ ساماندهی بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه ماه رمضان قرار گرفته‌ایم با بررسی مشکلات و مسائل مربوطه، تأمین کالاهای اساسی در ماه رمضان بدون مشکل ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: تأمین کالاهای اساسی در بازار به صورت قابل توجه و اساسی در ماه مبارک رمضان انجام یافته و به همین منظور اقلام اساسی و مورد نیاز مردم توسط ستاد تنظیم بازار استان محقق شده و تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: توزیع کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب و در بین مردم به صورت مداوم و مستمر در حال انجام است و به همین منظور با در نظر گرفتن گستردگی شبکه‌های توزیع اقلام ضروری انتظار می‌رود از ازدحام و تجمعات جلوگیری شود.

صادقی تصریح کرد: تأمین مایحتاج عمومی مردم و نظارت بر توزیع اقلام توسط بازرسان و اتاق اصناف در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور پویش‌های مردمی به صورت محله‌محور در این زمینه همکاری‌های لازم را دارند که امیدواریم مشارکت‌های همه‌جانبه مبنای کار باشد.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های لازم در راستای تأمین کالاهای ویژه مبارک ماه رمضان در بازار به شکل ویژه و اساسی در دستور کار است و با توجه به این که گرانفروشی و هر گونه تخلف اقتصادی جرم است، بنابراین در این زمینه تیم‌های مشترک نظارتی و بازرسی همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها