مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

برگزاری کلاس حضوری درس در مناطق قرمز و نارنجی ممنوع است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تا بهبود وضعیت تمام کلاس‌ها در مناطق نارنجی و قرمز به صورت مجازی پیگیری می‌شود.

برگزاری کلاس حضوری درس در مناطق قرمز و نارنجی ممنوع است

حسنعلی اصغری در خصوص ادامه روند آموزشی در سطح استان در مناطق نارنجی و قرمز اظهار کرد: در وضعیت و رنگ‌بندی زرد، نارنجی و قرمز کرونایی تمامی کلاس‌های آموزشی در فضای مجازی و از طریق شبکه شاد پیگیری می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: تا زمانی که شرایط رو به بهبود رفته و سلامتی دانش آموزان تضمین شده باشد با روند آموزش مجازی کلاس‌های درس را ادامه خواهیم داد.

اصغری با اشاره به این مسئله که در حال حاضر تنها شهرستان قزوین با وضعیت قرمز کرونایی شهرستان تاکستان است عنوان کرد: در این شهرستان هیچ مدرسه‌ای مجاز نیست که کلاس به صورت حضوری در هیچ پایه‌ای برگزار نماید و اگر والدینی با این موضوع رو به رو شدند می‌توانند رویداد را به اداره آموزش و پرورش اطلاع دهند.

وی مطرح کرد: مدارس به عنوان یک واحد اداری مانند سایر اداره‌های دولتی باز هستند و مدیر و عوامل اجرایی مدارس مانند در دفتر محل خدمت خود حاضرند.

این مسئول اذعان کرد: هم اکنون دانش آموزان دوران امتحانات میان ترم را سپری می‌کنند و دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در این ایام در اپلیکیشن شاد و به صورت غیر حضوری آزمون‌های شبیه ساز آزمون‌های نهایی را تجربه می‌کنند و در فصل امتحانات با مهیا کردن شرایط امتحانات این پایه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها