رییس شبکه بهداشت و درمان بروجن:

مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در بروجن تا پایان هفته تعطیل شد

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجن با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان در رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا گفت: فعالیت اصناف گروه‌های دو، سه و چهار شهرستان بروجن تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

مشاغل گروه‌های ۲ تا ۴ در بروجن تا پایان هفته تعطیل شد

محمدحسن در نشست با رؤسای اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی شهرستان بروجن تاکید کرد: امید است با تعطیلی یک هفته‌ای اصناف گروه‌های ۲، سه و چهار ب‌توان وضعیت رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا در این شهرستان را از قرمز به نارنجی و حتی زرد بازگرداند.

وی افزود: تصمیم مسوولان شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در بروجن، تعطیلی اصناف گروه‌های ۲، سه و چهار تا پایان همین هفته است اما در صورت لزوم مجبوریم این تعطیلی را تا دو هفته ادامه دهیم.

مشاغل گروه شغلی شماره ۲ شامل پاساژها، مراکز خرید، بازارهای روز، موارد فروش مواد غیرغذایی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلای‌ها، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آب‌میوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌های پوشاک، پارچه‌ فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش فروشی‌ها، مراکز فروش لوازم‌التحریر، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل است.

مشاغل گروه شغلی شماره سه شامل تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، موزه‌ها، سینماها و تئاترها و مهدهای کودک می‌شود.
مشاغل گروه شغلی شماره چهار شامل باغ وحش‌ها و شهرهای بازی، مراکز تفریحی آبی و گیم‌نت‌ها است.

ویروس جهش یافته کرونا، معروف به کرونای انگلیسی، از قدرت سرایت‌پذیری بیشتری برخوردار است یعنی تا حدود ۸۰ درصد بیشتر از کرونای قبلی قابلیت انتقال و مبتلا کردن افراد جامعه را دارد..
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها